Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem. III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus, Worldspam,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem. III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus, Worldspam,"— Zapis prezentacji:

1 Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem. III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus, Worldspam, Sabre.” Imię i nazwisko wykładowcy: Wiktor Szanin Przedmiot : Obsługa informatyczna w turystyce Autor : Tomasz Przystański Wrocław 2010

2 System rezerwacji GDS Amadeus

3 Amadeus jest światowym liderem dostarczającym oprogramowanie do zarządzania usługami turystycznymi. Amadeus to Global Distribution System (GDS), który został utworzony w celu dystrybucji produktów turystycznych dla biur podróży oraz linii lotniczych, aby zautomatyzować ich funkcje rezerwacyjne.

4 Historia Powstania: System rezerwacyjny Amadeus został utworzony w roku 1987 oraz zaprojektowany w celu dostarczania odbiorcom i użytkownikom narzędzia, które pomogłoby im zwiększyć wydajność i produktywność. Amadeus GTD powstał w Europie i właśnie w Europie jest systemem dominującym posiadając ok. 54.3% udziału w rynku.

5 Pozycja systemu AMADEUS na świecie: lokacji na świecie biur podróży biur linii lotniczych terminali na świecie (komputerów podłączonych do systemu) w biurach podróży w biurach linii lotniczych

6 Pozycja systemu Amadeus w Polsce: liczba lokacji: 589 liczba terminali: obecność w 110 miastach udział w rynku wg produkcji rez. lotniczych: 64,11% (grudzień'03) udział w rynku wg ilości zautomatyzowanych lokacji IATA: 70%

7 System rezerwacji systemu GDS: WORLDSPAM

8 Worldspan, platformy Travelport jest liderem w dziedzinie podróży Web-based e-commerce, oferując rozwiązania do prowadzenia wszystkich aspektów podróży służbowych w internetowym kanale. Jako jeden z wiodących dostawców systemów globalnej dystrybucji (GDS), Worldspan zapewnia dystrybucję podróży, technologii i usług dla tysięcy biur podróży na całym świecie, w tym biura podróży, przedsiębiorstwa, dostawców usług turystycznych i podróży witryn sieci Web.

9 Worldspan przekształca globalnej dystrybucji podróży i przetwarzania transakcji z przemysłem pierwszego taryf, cen, zakupy i technologie rezerwacji oraz portfolio interaktywnych narzędzi handlowych, które umożliwiają przedsiębiorstwom turystycznym, aby obniżyć koszty, zwiększyć wydajność i zbudować przychodów. Explore our leading solutions below. Zapoznaj się z naszą wiodące rozwiązania poniżej.

10 Źródło: Źródło Airline działa poprzez dedykowane łącze interaktywne pomiędzy linie wewnętrznego systemu rezerwacji i Worldspan GDS. systemów zarządzania wydajnością lotnicze są wykorzystywane do show wyświetla dostępność lotów, zależne od lokalizacji abonenta, klasa usługi i liczby miejsc. Przez punkt sprzedaży, dostępność może być zwrócony wybiórczo rynku, lotu lub zakresu dat, loty krajowe lub międzynarodowe, lub innych wybranych kryteriów.

11 System rezerwacji systemu GDS: SABRE

12 Sabre jest system rezerwacji komputerowej globalnego systemu dystrybucji (GDS) wykorzystywanych przez linie lotnicze, linie kolejowe, hotele, bióra podróżyi innych firm z branży turystycznej.

13 Historia SABRE: Sabre został opracowany, aby pomóc w American Airlines poprawić sposób, w jaki linie lotnicze zarezerwowane rezerwacji. American Airlines W roku 1950, American Airlines został stoi poważne wyzwanie w możliwość szybkiego uchwyt rezerwacje lotnicze w czasach, które było świadkiem wysoki wzrost ilości pasażerów w branży lotniczej.

14 System ten jest obecnie używany przez wiele firm, w tym Eurostar i SNCF.EurostarSNCF Dziś system łączy ponad biur podróży i 3 mln konsumentów, z ponad 400 linii lotniczych, 50 firm wynajmu samochodów, hoteli i dziesiątki kolei, firm wycieczkę, promy i linie rejsowe.

15 Corporation wprowadziła nowe logo i zmienia się w all-caps skrót "SABRE" do mieszanych przypadku "Sabre", kiedy została założona nowa korporacja.


Pobierz ppt "Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem. III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus, Worldspam,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google