Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center."— Zapis prezentacji:

1 AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center

2 Polish Press Center Tworzenie bazy danych Ustalenie dostawców informacji Aktywacja oprogramowania systemu zarządzani on line - Aktywacja strony www - mailing do odbiorców krajowych i zagranicznych

3 Polish Press Center Dostawcy informacji: –Administracja publiczna –Sektor prywatny : TO, Izby Gospodarcze, Stowarzyszenia, sieci hotelowe, SPA, produkty turystyczne itp.

4 Poli sh Press Center Dostawcy informacji - grupy tematyczne: -Informacje ogólne, -społeczno-polityczne, -ekonomia, -nauka, -inwestycje, -turystyka ecc –Sektor biznesowy : Izby Gospodarcze, Stowarzyszenia ecc,

5 Poli sh Press Center Odbiorcy krajowi: - media - administracja centralna, samorząd terytorialny, Izby, Stowarzyszenia, OPP, przedsiębiorcy ecc.

6 Poli sh Press Center Odbiorcy zagraniczni: - media, - travel trade, ambasady i konsulaty, Instytuty, biznes, klient indywidualny ecc.

7 Polish Press Center SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZĄ DANYCH ZARZĄDZANIA ZADANIAMI MAILING SYSTEM

8 SYSTEM ZARZĄDZANIA ZAPEWNIA : oprogramowanie do seryjnej wysyłki newslettera; wysyłkę newslettera wg zdefiniowanych grup; oprogramowanie do bazy danych; aktywacje statystyk, grup, wyszukiwarki, raportów; oprogramowanie zarządzania zadaniami; automatyczny wpisanie i wypisania z bazy; Polish Press Center

9 SYSTEM ZARZĄDZANIA 0N-LINE ZALETY : zarządzanie projektem on - line; zarządzanie komunikacją on-line; synergia działań administracji ; kontrola jakości wysyłanych informacji; dostęp do oprogramowania bez limitu ilości stanowisk pracy; wykorzystanie potencjału zasobów ludzkich bez dodatkowych kosztów; stworzenie bazy danych bez dodatkowych kosztów lub przy niewielkim nakładzie finansowym; niskie koszty wysyłania informacji niezależnie od ilości posiadanych rekordów; niskie koszty eksploatacji oprogramowania. Polish Press Center

10 Polish Press Center Bazy materiałów prasowych Baza danych otrzymanych materiałów Baza danych zaakceptowanych materiałów Dostawcy informacji Archiwum zaakceptowanych materiałów

11 Dystrybucja wiadomości Polish Press Center Materiały do wysyłki: – Mail dedykowany, – Newsletter, – Materiały do biur prasowych, – Strona internetowa.

12 Polish Press Center Au tor : imię, nazwisko, mail, tel. Kom. Firma/Instytucja: –Administracja publiczna –Sektor prywatny Temat Kategorie przykłady: - ekonomia, - sport, - turystyka ecc. Krótkie wprowadzenie ( do 400 znaków ) ; Tekst ( do 3000 znaków, do 5 zdjęć ) Odbiorcy: dziennikarze krajowi i zagraniczni, inne instytucje i organizacje. Leyout formularza przesyłanych i wysyłanych wiadomości

13 PROJEKT AUTORSTWA Travel Trade Poland Sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 30/ Warszawa tel Fax Polish Press Center


Pobierz ppt "AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center."

Podobne prezentacje


Reklamy Google