Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland."— Zapis prezentacji:

1 Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland

2 70% tego co usłyszą i zobaczą
“Po co nam to wideo?” Ludzie zapamiętują... 30% tego co zobaczą 20% tego co usłyszą 70% tego co usłyszą i zobaczą You’ve heard these adages...

3 Ludzie mają tendencję do przeceniania znaczenia słów !!!
Wyniki badań Sens przekazu odbieramy w: 55 % z mowy ciała 38 % z cech głosu Zaledwie 7 % z treści słów Ludzie mają tendencję do przeceniania znaczenia słów !!!

4 „Naprawdę będę odpowiedzialny za wyniki nowego projektu?
Entuzjazm „Naprawdę będę odpowiedzialny za wyniki nowego projektu? To cudownie szefie”

5 „To niesamowicie interesujące, wręcz pasjonujące”
Zaangażowanie „To niesamowicie interesujące, wręcz pasjonujące”

6 Co ludzie robią podczas audiokonferencji?
Dlaczego komunikacja wizualna jest istotna? Co ludzie robią podczas audiokonferencji? Wiele rzeczy na raz 90% Szukają informacji na temat konferencji na biurku i w komputerze 69% Pracują nad innym projektem 70% Czytają i wysyłają maile 51% Rozmawiają z inną osobą 36% Surfują po Internecie 27% Jadą samochodem 11% Wychodzą do toalety 9% Sądzą, że audiokonferencja to strata czasu 47% Robią notatki związane z audiokonferencją 3% Ludzie zachowują się inaczej jeśli wiedzą, że ktoś na nich patrzy! Źródło: Russell Research Inc, NY for Raindance Communications Inc, Louisville, CO Article from Corporate Meetings & Incentives, February, 2005

7 Streaming a interaktywna dyskusja przez wideo.
Co przyciąga uwagę? Jeśli chcesz aby Twoi słuchacze zapamiętali to o czym mówiłeś - zaangażuj ich. Stopień zaangażowania... Kiedy czytamy 10% Kiedy słuchamy 20% Kiedy oglądamy 30% Kiedy słuchamy i oglądamy1 50% Kiedy dyskutujemy2 70% Kiedy sami sprawdzamy 80% Kiedy uczymy innych 95% Źródło: Leapfrog Innovators, Natick, MA Article from Meetings, July, 2003 1. Streaming video/audio/data 2. Dyskusja video/audio/data

8 Dlaczego wideokomunikacja?
Wzrost produktywności Ludzie spędzają mniej czasu w podróżach – więcej w biurze Lepszy dostęp do wysokiej klasy specjalistów Ludzie częściej wymieniają informacje Trafne decyzje – więcej ludzi zaangażowanych w sprawy organizacji

9 Dlaczego wideokomunikacja?
Optymalizacja czasu pracy: Minimalizuje nieobecność najlepiej opłacanej kadry Godzinne spotkanie zajmuje godzinę, a nie cały dzień Redukcja kosztów: Nie wymaga podróży służbowych Nie wymaga organizowania zaplecza socjalnego (sale, posiłki, noclegi) Wzrost efektywności pracy: Spotkania mogą odbywac się częściej, w dowolnym czasie Nieograniczona liczba uczestników Konsultacje (doradztwo) na odległość Zdalne szkolenia Wygoda

10 Metody sprzedaży

11 Proces sprzedaży Listen – Respond – Deliver Czyli:
Wysłuchaj uważnie swojego Klienta zanim przedstawisz ofertę Ofertę przygotuj na podstawie informacji uzyskanych podczas rozmowy Staraj się być wiarygodnym doradcą Dostarcz rozwiązanie

12 Metody sprzedaży Metoda nr 1 – badanie/generowanie potrzeb Klienta
Jakie pytania należy zadać, aby organizacja zaczęła myśleć o wideokonferencji? Metoda nr 2 – korzyści Jak inni wykorzystują tę technologię? Sprzedawaj wideo jako aplikację, która poprawia komunikację międzyludzką.

13 Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać:
Jakie są 3 główne cele/wartości Państwa Działu / Firmy? zastanów się, jak te cele można osiągnąć używając wideokonferencji. Z kim najczęściej organizowane są spotkania? Jaki jest zwykle cel spotkań, co jest ich przedmiotem? Jak często odbywają sie spotkania? Jak długo trwają? Czy wynajmowane są sale/ośrodki specjalnie na czas spotkania? Jak są organizowane? Każdy siedzi w swoim biurze Wszyscy zjeżdżają sie w to samo miejsce Przy użyciu telefonu lub telekonferencji

14 Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać :
Jak dużo ludzi jest w to zaangażowanych? Uczestnicy Organizatorzy Czy spotkania byłyby bardziej efektywne, gdyby więcej ludzi mogło brać w nich udział? Uczestnicy z biur regionalnych Kadra niższego szczebla Czy z niektórymi ludźmi spotkania powinny mieć miejsce częściej niż obecnie? Czy czas spędzany w podróżach ogranicza ich częstotliwość?

15 Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać :
Czy ludzie nie mogą wziąć udziału w spotkaniu z powodu podróży? Opóźnienia lotów Wysokie ceny przelotów Problem z wygospodarowaniem całego dnia na 2-godzinne spotkanie Czy część spotkań mogłaby być zastąpiona przez wideokonferencje? Które spotkania? Ile godzin w miesiącu?

16 Metoda nr 2 - korzyści Wideokonferencja to znacznie więcej niż tylko oszczędności na kosztach podróży... Inne profity Oszczędności kosztów

17 Metoda nr 2 - korzyści Zwiększenie przychodów
Skrócenie czasu dotarcia do rynku Rozwój pracowników Odróżnienie sie od konkurencji Zarządzanie rozproszoną organizacją

18 Metoda nr 2 - korzyści “Zamiast 25 osób na 25 placówek, 25 osób obsługuje 100 oddziałów” Personal Financial Assistant, Inc. Walmart wykorzystuje systemy Polycom, aby szybko reagować na zmiany trendów na rynku. Gdyby tak można było zwiększyć przychody bez zwiększania liczby pracowników...

19 Gdyby tak można było dostarczać nowości jako nr 1...
Metoda nr 2 - korzyści “Wideokonferencja umożliwia szybszą reakcję miedzy fabryką a liniami montażowymi.” Harley Davidson Motor Company Gdyby tak można było dostarczać nowości jako nr 1...

20 Gdyby tak mieć najlepiej wyszkoloną kadrę w branży...
Metoda nr 2 - korzyści “Wideokonferencja pozwala nam organizować najlepsze kursy z udziałem najlepszych trenerów” “Jednym ruchem zwiekszyliśmy liczbę odbiorców trzykrotnie” United Technologies Boston Univ. Gdyby tak mieć najlepiej wyszkoloną kadrę w branży...

21 Zastosowania Spotkania na odległość Zarządzanie projektami
Praca zespołowa Rozwój produktów Zdalna ekspertyza Nauczanie na odległość Obsługa Klienta Telemedycyna Rozprawy sądowe Telepraca ... More details of this appear in the main presentation

22 Zarząd Spotkania Zarządu Przejęcia innych firm
Zarządzanie rozproszoną organizacją Pomoc niezależnych ekspertów zewnętrznych Szkolenia korporacyjne Relacje z Klientami

23 Sprzedaż i Marketing Szkolenia handlowe Spotkania z Klientami
Spotkania Działu Sprzedaży Wsparcie z innych oddziałów Komunikaty Działu Marketingu Natychmiastowa informacja zwrotna Wykorzystanie zdalnych zasobów (eksperci)

24 Obsługa Klienta Spotkania z Klientami Zdalna naprawa/interwencja
Szkolenia produktowe Spotkania działu Decentralizacja zasobów ludzkich

25 Zarządzanie personelem
Zdalna rekrutacja Szkolenia wstępne (np. BHP) Zapoznanie z organizacją i obowiązującymi procedurami Komunikaty organizacyjne Spotkania okolicznościowe

26 Szkolenia Szkolenia handlowe Szkolenia komputerowe
Szkolenia techniczne Ciągłość procesu edukacji Szkolenia partnerów Szkolenia Klientów Wdrażanie procedur Szkolenia ISO ...

27 Rozwój Produktów Prace badawcze Szkolenia
Rozwiązywanie problemów inżynieryjnych Spotkania z dostawcami Zdalna ekspertyza Współdzielenie wiedzy ekspertów Komunikacja międzyoddziałowa Testy

28 Produkcja Wizyty w zakładach pracy Nadzór jakościowy
Spotkania z dostawcami Szkolenia pracowników Zdalna naprawa (ekspertyza)

29 Finanse Konsultacje z ekspertami podatkowymi Spotkania działu
Planowanie budżetu Przejęcia innych firm Szkolenia pracowników

30 IT Wdrażanie nowych projektów Szkolenia z obsługi aplikacji
Spotkania z dostawcami Zdalna pomoc Zarządzanie kryzysowe Spotkania działu

31 Zakupy, logistyka Spotkania z dostawcami
Komunikacja ze zleceniodawcami wewnętrznymi Komunikacja z Działem Produkcji Szkolenia wewnętrzne Spotkania działu Nadzór jakościowy


Pobierz ppt "Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland."

Podobne prezentacje


Reklamy Google