Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland Komunikacja wizualna.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland Komunikacja wizualna."— Zapis prezentacji:

1 Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland Komunikacja wizualna

2 2 30% tego co zobaczą Po co nam to wideo? 20% tego co usłyszą 70% tego co usłyszą i zobaczą Ludzie zapamiętują...

3 3 Sens przekazu odbieramy w: 55 % z mowy ciała 38 % z cech głosu Zaledwie 7 % z treści słów Ludzie mają tendencję do przeceniania znaczenia słów !!! Wyniki badań

4 4 Naprawdę będę odpowiedzialny za wyniki nowego projektu? To cudownie szefie Entuzjazm

5 5 To niesamowicie interesujące, wręcz pasjonujące Zaangażowanie

6 6 Ludzie zachowują się inaczej jeśli wiedzą, że ktoś na nich patrzy! Wiele rzeczy na raz90% Szukają informacji na temat konferencji na biurku i w komputerze 69% Pracują nad innym projektem70% Czytają i wysyłają maile51% Rozmawiają z inną osobą36% Surfują po Internecie27% Jadą samochodem11% Wychodzą do toalety9% Sądzą, że audiokonferencja to strata czasu47% Robią notatki związane z audiokonferencją3% Źródło: Russell Research Inc, NY for Raindance Communications Inc, Louisville, CO Article from Corporate Meetings & Incentives, February, 2005 Dlaczego komunikacja wizualna jest istotna? Co ludzie robią podczas audiokonferencji?

7 7 Streaming a interaktywna dyskusja przez wideo. Jeśli chcesz aby Twoi słuchacze zapamiętali to o czym mówiłeś - zaangażuj ich. Kiedy czytamy10% Kiedy słuchamy20% Kiedy oglądamy30% Kiedy słuchamy i oglądamy 1 50% Kiedy dyskutujemy 2 70% Kiedy sami sprawdzamy80% Kiedy uczymy innych95% Źródło: Leapfrog Innovators, Natick, MA Article from Meetings, July, Streaming video/audio/data 2. Dyskusja video/audio/data Co przyciąga uwagę?Stopień zaangażowania...

8 8 Wzrost produktywności Ludzie spędzają mniej czasu w podróżach – więcej w biurze Lepszy dostęp do wysokiej klasy specjalistów Ludzie częściej wymieniają informacje Trafne decyzje – więcej ludzi zaangażowanych w sprawy organizacji Dlaczego wideokomunikacja?

9 9 Optymalizacja czasu pracy: Minimalizuje nieobecność najlepiej opłacanej kadry Godzinne spotkanie zajmuje godzinę, a nie cały dzień Redukcja kosztów: Nie wymaga podróży służbowych Nie wymaga organizowania zaplecza socjalnego (sale, posiłki, noclegi) Wzrost efektywności pracy: Spotkania mogą odbywac się częściej, w dowolnym czasie Nieograniczona liczba uczestników Konsultacje (doradztwo) na odległość Zdalne szkolenia Wygoda Dlaczego wideokomunikacja?

10 Metody sprzedaży

11 11 Proces sprzedaży Listen – Respond – Deliver Czyli: Wysłuchaj uważnie swojego Klienta zanim przedstawisz ofertę Ofertę przygotuj na podstawie informacji uzyskanych podczas rozmowy Staraj się być wiarygodnym doradcą Dostarcz rozwiązanie

12 12 Metody sprzedaży Metoda nr 1 – badanie/generowanie potrzeb Klienta Jakie pytania należy zadać, aby organizacja zaczęła myśleć o wideokonferencji? Metoda nr 2 – korzyści Jak inni wykorzystują tę technologię? Sprzedawaj wideo jako aplikację, która poprawia komunikację międzyludzką.

13 13 Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać: Jakie są 3 główne cele/wartości Państwa Działu / Firmy? zastanów się, jak te cele można osiągnąć używając wideokonferencji. Z kim najczęściej organizowane są spotkania? Jaki jest zwykle cel spotkań, co jest ich przedmiotem? Jak często odbywają sie spotkania? Jak długo trwają? Czy wynajmowane są sale/ośrodki specjalnie na czas spotkania? Jak są organizowane? Każdy siedzi w swoim biurze Wszyscy zjeżdżają sie w to samo miejsce Przy użyciu telefonu lub telekonferencji

14 14 Pytania, które warto zadać : Jak dużo ludzi jest w to zaangażowanych? Uczestnicy Organizatorzy Czy spotkania byłyby bardziej efektywne, gdyby więcej ludzi mogło brać w nich udział? Uczestnicy z biur regionalnych Kadra niższego szczebla Czy z niektórymi ludźmi spotkania powinny mieć miejsce częściej niż obecnie? Czy czas spędzany w podróżach ogranicza ich częstotliwość? Metoda nr 1 - potrzeby

15 15 Pytania, które warto zadać : Czy ludzie nie mogą wziąć udziału w spotkaniu z powodu podróży? Opóźnienia lotów Wysokie ceny przelotów Problem z wygospodarowaniem całego dnia na 2-godzinne spotkanie Czy część spotkań mogłaby być zastąpiona przez wideokonferencje? Które spotkania? Ile godzin w miesiącu? Metoda nr 1 - potrzeby

16 16 Wideokonferencja to znacznie więcej niż tylko oszczędności na kosztach podróży... Inne profity Oszczędności kosztów Metoda nr 2 - korzyści

17 17 Zwiększenie przychodów Skrócenie czasu dotarcia do rynku Rozwój pracowników Odróżnienie sie od konkurencji Zarządzanie rozproszoną organizacją Metoda nr 2 - korzyści

18 18 Zamiast 25 osób na 25 placówek, 25 osób obsługuje 100 oddziałów Personal Financial Assistant, Inc. Walmart wykorzystuje systemy Polycom, aby szybko reagować na zmiany trendów na rynku. Gdyby tak można było zwiększyć przychody bez zwiększania liczby pracowników... Metoda nr 2 - korzyści

19 19 Wideokonferencja umożliwia szybszą reakcję miedzy fabryką a liniami montażowymi. Harley Davidson Motor Company Gdyby tak można było dostarczać nowości jako nr 1... Metoda nr 2 - korzyści

20 20 Wideokonferencja pozwala nam organizować najlepsze kursy z udziałem najlepszych trenerówWideokonferencja pozwala nam organizować najlepsze kursy z udziałem najlepszych trenerów Jednym ruchem zwiekszyliśmy liczbę odbiorców trzykrotnie United Technologies Boston Univ. Gdyby tak mieć najlepiej wyszkoloną kadrę w branży... Metoda nr 2 - korzyści

21 21 Spotkania na odległość Zarządzanie projektami Praca zespołowa Rozwój produktów Zdalna ekspertyza Nauczanie na odległość Obsługa Klienta Telemedycyna Rozprawy sądowe Telepraca... Zastosowania

22 22 Spotkania Zarządu Przejęcia innych firm Zarządzanie rozproszoną organizacją Pomoc niezależnych ekspertów zewnętrznych Szkolenia korporacyjne Relacje z Klientami Zarząd

23 23 Szkolenia handlowe Spotkania z Klientami Spotkania Działu Sprzedaży Wsparcie z innych oddziałów Komunikaty Działu Marketingu Natychmiastowa informacja zwrotna Wykorzystanie zdalnych zasobów (eksperci) Sprzedaż i Marketing

24 24 Spotkania z Klientami Zdalna naprawa/interwencja Szkolenia produktowe Spotkania działu Decentralizacja zasobów ludzkich Obsługa Klienta

25 25 Zdalna rekrutacja Szkolenia wstępne (np. BHP) Zapoznanie z organizacją i obowiązującymi procedurami Komunikaty organizacyjne Spotkania okolicznościowe Zarządzanie personelem

26 26 Szkolenia handlowe Szkolenia komputerowe Szkolenia techniczne Ciągłość procesu edukacji Szkolenia partnerów Szkolenia Klientów Wdrażanie procedur Szkolenia ISO... Szkolenia

27 27 Prace badawcze Szkolenia Rozwiązywanie problemów inżynieryjnych Spotkania z dostawcami Zdalna ekspertyza Współdzielenie wiedzy ekspertów Komunikacja międzyoddziałowa Testy Rozwój Produktów

28 28 Wizyty w zakładach pracy Nadzór jakościowy Spotkania z dostawcami Szkolenia pracowników Zdalna naprawa (ekspertyza) Produkcja

29 29 Konsultacje z ekspertami podatkowymi Spotkania działu Planowanie budżetu Przejęcia innych firm Szkolenia pracowników Finanse

30 30 Wdrażanie nowych projektów Szkolenia z obsługi aplikacji Spotkania z dostawcami Zdalna pomoc Zarządzanie kryzysowe Spotkania działu IT

31 31 Spotkania z dostawcami Komunikacja ze zleceniodawcami wewnętrznymi Komunikacja z Działem Produkcji Szkolenia wewnętrzne Spotkania działu Nadzór jakościowy Zakupy, logistyka


Pobierz ppt "Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland Komunikacja wizualna."

Podobne prezentacje


Reklamy Google