Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY Rok akademicki 2010/2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY Rok akademicki 2010/2011."— Zapis prezentacji:

1 PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY Rok akademicki 2010/2011

2 Table of Contents 1.Główne cele i założenia programu 2.2.Program Ambasadorski 3.Rekrutacja do Programu

3 Założenia Ambasador – student reprezentujący firmę na uczelni Wybrany na drodze rekrutacji (życiorys, plan eventu z udziałem CITI Handlowy, Assesment Center, rozmowa kwalifikacyjna) Czas trwania Programu: jeden rok akademicki (październik czerwiec 2011) 2[Section Title]

4 Uczelnie objęte Programem Ambasadorskim Uniwersytet Warszawski Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Politechnika Warszawska Uniwersytet Warmińsko- Mazurski Uniwersytet Łódzki Politechnika Łódzka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

5 Profil Ambasadora Zaangażowanie Kreatywność Entuzjazm Innowacyjność Proaktywność Umiejętność wykazania się inicjatywą Umiejętność współpracy z ludźmi Chęć sprawdzenia się w zakresie: –Marketing –HR –PR –Project Management 4[Section Title]

6 Rola Ambasadora Ułatwienie firmie nawiązania kontaktu z władzami uczelni Kontakt z wykładowcami, organizacja gościnnych wykładów firmy na poszczególnych przedmiotach Dystrybucja materiałów promocyjnych firmy (plakaty, itp.) Udział w organizacji i obsługa standu, czy innego wydarzenia na uczelni, w którym CITI bierze udział

7 Rola Ambasadora Komunikacja z firmą – comiesięczne raporty z wywiązywania się z obowiązków oraz plany działań na następny miesiąc, a także wskazywanie interesujących trendów, wydarzeń Przeprowadzenie badania Brand Awareness Marketing szeptany – promocja programów i konkursów organizowanych przez CITI Handlowy dla studentów Rekomendacja kandydata na następną kadencję

8 Dlaczego warto zostać Ambasadorem CITI Handlowy? Zdobycie wielu doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów przydatnych na rynku pracy Udział w ciekawych szkoleniach Nawiązanie relacji z innymi Ambasadorami Zwiększenie swoich szans w rekrutacji do Programu Rozwój na Bank Upominki Dla najbardziej aktywnych i zaangażowanych Ambasadorów przewidziane są nagrody specjalne

9 Rekrutacja do Programu Cirriculum Vitae Plan wydarzenia z udziałem CITI Handlowy na twojej uczelni! –Twój innowacyjny pomysł na event! –Przygotuj plan wydarzenia uwzględniając: Cel projektu Zakres projektu Określenie grupy docelowej Zasoby Działania marketingowe Budżet Czekamy na wasze aplikacje wraz z planem projektu w dowolnej formie do 15 grudnia. Zgłoszenia proszę wysyłajcie na adres:


Pobierz ppt "PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY Rok akademicki 2010/2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google