Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland."— Zapis prezentacji:

1 Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland

2 Hiroshi Kono Prezes, Toyota Motor Poland

3 Witold Nowicki Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland

4 Toyota Motor Poland Umocnienie złotówki wzrost importu skomplikowane i niejasne akcje promocyjne

5 Toyota Motor Poland Porównanie importu aut rocznych i nowszych do sprzedanych w kraju (sty-maj):

6 Toyota Motor Poland Import aut rocznych i nowszych:

7 Toyota Motor Poland Akcje promocyjne Kredyty Tanie ubezpieczenie lub gratis Doposażenie samochodu za darmo albo mniej niż warte Rabaty Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta

8 Toyota Motor Poland Nowa polityka cenowa Toyoty Uproszczenie oferty: korekta cen o 7-16% Oferta transparentna Klient sam wybiera ubezpieczenie/kredyt/standard wyposażenia Dajemy klientom gwarancję najlepszej ceny: –wobec cen niemieckich –względem naszej konkurencji

9 Toyota Motor Poland Nowa polityka cenowa Toyoty przykłady: Wartość auta w Euro pozostaje taka sama !

10 Sesja pytań i odpowiedzi

11 Dziękuję


Pobierz ppt "Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland."

Podobne prezentacje


Reklamy Google