Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prius nowej generacji Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prius nowej generacji Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland."— Zapis prezentacji:

1 Prius nowej generacji Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland

2 Technologia hybrydowa najwyższej klasy Najlepsza jakość wykonania to priorytet przy konstruowaniu nowej Toyoty Prius

3 Budowa pod ścisłą kontrolą Toyota Prius 3 generacji produkowana jest tylko i wyłącznie w japońskich zakładach w Tsutsumi Akumulatory produkowane są przez firmę Panasonic jednak umowa joint-venture pozwala Toyocie na 100% kontrolę nad końcowym produktem

4 Efekt Najwyższa jakość Długa gwarancja Niskie koszty eksploatacji 3 lata gwarancji lub kilometrów 8 lat gwarancji na napęd hybrydowy Niskie koszty eksploatacji oraz rekordowo niskie spalanie 3.9 l / 100 km

5 Sprzedaż Toyoty Prius I i II generacji Ponad 1.2 miliona Sprzedaż w europieSprzedaż na świecie Ponad 130,000 +

6 Sprzedaż Toyoty Prius II w Polsce – 369 sztuk

7 Cena w Polsce - zależna od kursów światowych Przelicznik Jena Przelicznik Euro Brak ulg Eko Koszt importu Cena na rynku Polskim Najważniejsze składowe ceny

8 Planowana data premiery w Polsce Pierwszy kwartał 2010 roku

9 Prius nowej generacji Maciej Kaczmarek

10 Zasadniczy podział napędów hybrydowych Hybryda szeregowa - Jednostka spalinowa pracuje wyłącznie jako dostawca mocy dla generatora prądu. - Koła napędzane silnikiem (-ami) elektrycznymi. - Zastosowanie w dużych jednostkach: lokomotywy, autobusy, itp.. Hybryda równoległa - Ruszanie zawsze na silniku elektrycznym. - Silnik spalinowy napędza koła podczas jazdy z ustaloną, średnią i wysoką prędkością. - Hamowanie poprzez obciążanie silnika elektrycznego (pracującego jako generator). - Możliwa jazda w trybie elektrycznym

11 Zasadniczy podział napędów hybrydowych c.d. Hybryda szeregowo - równoległa - Start na silniku elektrycznym, przyspieszanie z użyciem obu jednostek. - Możliwa praca silnika spalinowego wyłącznie jako źródła mocy dla generatora służącego do napędu kół bądź ładowania baterii - Hamowanie poprzez obciążanie silnika elektrycznego (pracującego jako generator). - Możliwa praca w trybie hamowania silnikiem. - Możliwa jazda w trybie elektrycznym.

12 Schematy blokowe napędów hybrydowych Żródło grafiki: AutoTechnika Motoryzacyjna

13 Różnorodność napędów zwanych hybrydowymi Mikrohybrid - Start&Stop: unikanie pracy silnika spalinowego pod minimalnym obciążeniem. -Regeneracja energii podczas hamowania. Mildhybrid elektryczne wspomaganie silnika spalinowego podczas ruszania i przyspieszania. Możliwa praca w quasi- elektrycznym trybie – bez wpływu kierowcy na decyzję.

14 Hybryda właściwa (pełna) - Całkowicie niezależna praca obu źródeł napędu -Tryb elektryczny włączany przez kierowcę - Pełne wykorzystanie ogromnego momentu obrotowego dużego (-ych) silnika (-ów) elektrycznego (-ych). -Praca silnika spalinowego w optymalnym zakresie obciążenia. Hybrydy Plug-in Przedłużone w stosunku do hybryd właściwych, działanie w trybie elektrycznym

15 Efekty zastosowania napędów hybrydowych Niska emisja szkodliwych gazów i … hałasu. Ogromna elastyczność, szczególnie w ruchu miejskim. Niskie zużycie paliwa bez wyrzeczeń…

16 IMAGE OF PRIUS


Pobierz ppt "Prius nowej generacji Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland."

Podobne prezentacje


Reklamy Google