Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska."— Zapis prezentacji:

1 STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska

2 CZTERY STYLE SPEZEDAŻY Wachlarz sprzedaży Sprzedaż produktu Cena sprzedaży Doradztwo sprzedaży

3 WACHLARZ SPRZEDAŻY Sprzedaż dodatkowego produktu, który posiada cechy i korzyści oraz dodaje wartości produktowi podstawowemu. Artykuły takie jak internet, ładowarka samochodowa i pokrowiec na telefon dla telefonu komórkowego będą dobrym przykładem.

4 SPRZEDAŻ PRODUKTU Co takiego musi posiadać model by był wart zainwestowania kilku dodatkowych dolarów? Znana marka produktu z korzyściami i wartością jak samochody będzie przykładem.

5 CENA SPRZEDAŻY Koncentracja skierowana jest na niską, bezkonkurencyjną cenę. Ilość sprzedaży, nie jakość jest tutaj istotna. Przykładem tego może być Wal- Mart/Biedronka dyskont.

6 DORADZTWO SPRZEDAŻY Sprzedawca wchodzi w rolę doradcy kupującego. Budowanie relacji jest tutaj decydujące. Wysoka jakość obsługi klienta w gałęziach przemysłu takich jak ubezpieczenia i nieruchomości będzie dobrym przykładem.

7 BUDOWANIE RELACJI PARTNERSTWO PRACA ZESPOŁOWA

8 ZASPAKAJANIE POTRZEB Ten proces zaczyna się od określenia potrzeb i pragnień klienta. Kontynuując proces zbierasz fakty o aktualnym statusie. Teraz możesz stworzyć plan do twojego sukcesu.

9 PIĘĆ KROKÓW PROCESU SPRZEDAŻY PRZYGOTOWANIE PODEJŚCIE WYSZUKIWANIE FAKTÓW REKOMENDACJA ZAMYKANIE PROCESU

10 PRZYGOTOWANIE

11 KROKI PRZYGOTOWANIA ZNAJ SWÓJ PRODUKT OD WEWNĄTRZ I ZEWNĄTRZ. NAWET W NAJMNIEJSZYCH SZCZEGÓŁACH. POZNAJ MOCNE I SŁABE STRONY PRODUKTÓW KONKURENCYJNYCH OKREŚL SWOJEGO KLIENTA I JEGO POZYCJĘ SPISUJ BUSINESS PLAN BY DOTRZEĆ DO POTRZEB KLIENTA

12 PODEJŚCIE TRAKTUJ SWOJEGO KLIENTA TAK JAK TRAKTOWAŁBYŚ SWOJĄ BABCIĘ

13 KROKI PODEJŚCIA PIERWSZE WRAŻENIE JEST NAJWAŻNIEJSZE, PRZEKAŻ POZYTYWNY I UCZCIWY WIZERUNEK POŚWIĘĆ 10 SEKUND UWAGI, BY UZYSKAĆ OD KLIENTA PRZYZWOLENIE NA KONTYNUACJE ROZMOWY BĄDŹ ZORIENTOWANY O SYTUACJI KLIENTA TRAKTUJ KLIENTA TAK, JAK SAM CHCIAŁBYŚ BYĆ TRAKTOWANY

14 WYSZUKIWANIE FAKTÓW

15 OTWARTE PYTANIA

16

17 KROKI WYSZUKIWANIA FAKTÓW CELEM JEST ODKRYCIE WSZYSTKIEGO CO ZWIĄZANE JEST Z POTRZEBĄ KLIENTA DLA KTÓREJ PLANUJESZ ZNALEŹĆ ROZWIĄZANIE. W SWOIM UMYŚLE POWINIENEŚ MIEĆ PRZYGOTOWANĄ LISTĘ ZNACZĄCYCH I OTWARTYCH PYTAŃ, KTÓRE ZACHĘCĄ KLIENTA DO SWOBODNEJ ROZMOWY O JEGO PROBLEMACH I POTRZEBACH.

18

19 REKOMENDACJA NIE OSĄDZAJ PRZEDWCZEŚNIE MOŻLIWOŚCI ZAKUPU, KÓREGO CHCE DOKONAĆ KLIENT. PODTRZYMUJ SWOJĄ REKOMENDACJĘ PRZEZ POTRZEBY KLIENTA, KTÓRE WCZEŚNIEJ ODKRYŁEŚ. PRZEDSTAW PLAN A, NAJLEPSZĄ WARTOŚĆ, KTÓRA SPOTKA SIĘ Z POTRZEBĄ KLIENTA. MIEJ W ZANADRZU NAJLEPSZY PLAN B DO ZAOFEROWANIA.

20 OK….JEST CZAS BY ZAPYTAĆ O ZAMÓWIENIE???? O TAK!

21 ZAMYKANIE PROCESU BĄDŹ PEWNY SIEBIE SPYTAJ O ZAMÓWIENIE

22 NIE ZAPOMNIJ PODZIĘKOWAĆ KLIENTOWI ZA JEGO TRANSAKCJĘ

23 POPROŚ O REFERENCJE


Pobierz ppt "STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google