Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu Analiza rynkowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu Analiza rynkowa."— Zapis prezentacji:

1 PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu Analiza rynkowa i strategie marketingowe czerwiec2001

2 PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE UTRZYMANIE POZYCJI LIDERA NA RYNKU SAMOCHODÓW KLASY ŚREDNIEJ CEL

3 PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE KIM JEST NASZ KLIENT ? 1) Wiek do 35 lat. 2) Wykorzystuje samochód do wszystkich celów (poszukuje samochodu w miarę uniwersalnego). 3) Nie posiada wystarczającej kwoty środków na zakup samochodu. 4) Ceni jakość obsługi. 5) Duże znaczenie przywiązuje do: ceny, bezpieczeństwa i jakości pojazdu.

4 PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 4 x P Promotion Price Place Product

5 1. ZMIANA SPOSOBU I FORMY KOMUNIKACJI Z RYNKIEM ŚREDNIA CENA, NAJLEPSZA JAKOŚĆHasło: ŚREDNIA CENA, NAJLEPSZA JAKOŚĆ Motyw przewodni: PEWNOŚĆ, SOLIDNOŚĆ, JAKOŚĆ Intensywna reklama: TV, prasa codzienna, czasopisma opiniotwórcze (czasopisma motoryzacyjne - zmniejszenie intensywności) Szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE

6 2. PROMOCJA 1) PROMOCJA SPRZEDAŻY poszerzenie rynku: - sprzedaż z upustem i stworzenie specjalnegoposzerzenie rynku: - sprzedaż z upustem i stworzenie specjalnego programu kredytowego dla korporacji TAXI programu kredytowego dla korporacji TAXI - kredyt typu buy-back (+ silna akcja reklamowa) - kredyt typu buy-back (+ silna akcja reklamowa) wydłużenie okresu - program typu 3 x 3wydłużenie okresu - program typu 3 x 3 gwarancji: gwarancji: dni otwarte wedni otwarte we wszystkich salonach program- upust cenowy przy wymianie starego opla naprogram- upust cenowy przy wymianie starego opla na lojalnościowy: nowego (utrzymanie klienta) lojalnościowy: nowego (utrzymanie klienta) PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE to nas wyróżni na rynku

7 2. PROMOCJA (cd) 2) MARKETING BEZPOŚREDNI telemarketing:- skierowany do dotychczasowych nabywców (bieżące zbieranie opinii o firmie i marce - (bieżące zbieranie opinii o firmie i marce - dobra znajomość klienta dobra znajomość klienta strona WWW: - opis wszystkich dostępnych typów i modeli, informacja o ofercie kredytowej i leasingowej informacja o ofercie kredytowej i leasingowej (Kalkulator kredytowy, promesa) (Kalkulator kredytowy, promesa) KONIECZNE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE to nas wyróżni na rynku

8 3. ZMIANY W ORGANIZACJI Zmiany w systemie- szybki dostęp do różnych modeli, logistyki: szybka i efektywna sieć dealerska KONIECZNE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE


Pobierz ppt "PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu Analiza rynkowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google