Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
2
Działanie: 1.6 w ramach SPO RZL.
Aktywizacja zawodowa kobiet 40+
3
Beneficjent kobiety długotrwale bezrobotne,
zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy powyżej 12 m-cy, w wieku powyżej 40 lat, zamieszkałe w mieście Łodzi.
4
Czas trwania projektu 01 listopada 2006 r. – 31 marca 2008 r. 517 dni
5
Obszar realizacji Miasto Łódź
6
Grupa docelowa kobiety długotrwale bezrobotne,
zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy powyżej 12 m-cy, w wieku powyżej 40 lat, zamieszkałe w mieście Łodzi.
7
Najważniejsze działania
1. Indywidualne doradztwo zawodowe. 2. Poradnictwo psychologiczne, prawne i socjalne. 3. Aktywizacja beneficjentek w ramach środowiskowych grup wsparcia. 4. Szkolenia komputerowe-podstawy obsługi komputera. 5. Szkolenie językowe – podstawy języka angielskiego. 6. Szkolenia profilowane: zawodowe(profesjonalna obsługa klienta; obsługi komputera i urządzeń biurowych; opieka nad osobami starszymi, przewlekle chorymi; stylizacja paznokci; usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych – mała księgowość). 7. Prowadzenie pośrednictwa zawodowego.
8
Harmonogram realizacji projektu
Działania 1106 1206 0107 0207 0307 0407 0507 0607 0707 0807 0907 1007 1107 1207 0108 0208 0308 1. Analiza potrzeb lokalnego rynku pracy. X 2.Analiza ofert firm szkoleniowych, przeprowadzenie przetargów. 3. Przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno-reklamowej. 4.Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych dla beneficjentek. 5.Przeprowadzenie rekrutacji. 6.Indywidualne doradztwo zawodowe. 7.Poradnictwo psychologiczne, prawne i socjalne 8. Aktywizacja beneficjentek w ramach środowiskowych grup wsparcia. 9. Szkolenia komputerowe-podstawy obsługi komputera.
9
Harmonogram realizacji projektu
Działania 1106 1206 0107 0207 0307 0407 0507 0607 0707 0807 0907 1007 1107 1207 0108 0208 0308 10. Szkolenie językowe – podstawy języka angielskiego. X 11. Profilowane szkolenia zawodowe. 12. Pośrednictwo zawodowe. 13. Działania administracyjne.
10
Promocja projektu Przygotowanie i druk materiałów informacyjno-reklamowych (plakaty, ulotki, podstrona internetowa, gadżety).- XI, XII 2006 Nawiązanie współpracy z mediami lokalnymi – patronaty medialne.-XI,XII 2006 Organizacja konferencji prasowych – XI 2006, II.2007, VI.2007, X.2007, III.2008 Przygotowanie i zamieszczanie w mediach informacji dotyczących rozpoczęcia oraz ewaluacji projektu. XI – III.2008.
11
Planowany budżet projektu
700 – 800 TYS. PLN Dziękujemy za cierpliwość
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.