Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa, 7.12.2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa, 7.12.2007."— Zapis prezentacji:

1 1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,

2 2 Istota Projektu Wojewódzki Urząd Pracy (WUP) w Białymstoku wspólnie z TP wdraża pilotażowe rozwiązanie pod nazwą "System 7/24" – który jest nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniem teleinformatycznym stworzonym specjalnie z myślą o Publicznych Służbach Zatrudnienia, obejmującym WUP oraz 14 Powiatowych Urzędów Pracy działających na terenie województwa podlaskiego. Dzięki temu systemowi urzędy pracy będą mogły profesjonalnie zarządzać informacjami o bezrobotnych dla bezrobotnych i pracodawców przez telefon, i internet. Bezrobotni i firmy uzyskają stały dostęp do urzędów pracy w całym województwie ograniczając do minimum osobiste wizyty w urzędzie.

3 3 Podlaskie Know-how 1.Stworzenie jednolitego systemu identyfikacji bezrobotnych 2.Zapewnienie dostępu do Urzędów Pracy poprzez ogólnodostępny 4 cyfrowy numer infolinii (9XXX) 3.Wdrożenie Call Center do telefonicznej obsługi Klienta 4.Stworzenie sieci umożliwiającej wymianę informacji między stanowiskami informacyjnymi 5.Przygotowanie Bazy Wiedzy zawierającej profile bezrobotnych i oferty pracy – jako podstawowe narzędzie pracy na stanowiskach informacyjnych – integracja z systemem PULS 6.Stworzenie portalu internetowego oraz poczty elektronicznej Know-how pakiet nieopatentowanych informacji praktycznych, wynikających z doświadczenia oraz fachowej wiedzy oraz doświadczeń w zakresie technologii do zastosowania i wdrożenia.

4 4 Połączenie bezpłatne VCC BAZA WIEDZY Połączenie płatne WWW Stanowiska informacyjne – 47 konsultantów w urzędach na Podlasiu Karta bezrobotnego: identyfikator klienta Interfejs Portal Baza bezrobotnych i ofert

5 5 Ewolucja – co można rozwijać - nowe funkcje w 7/24 SMS tekstowy do telefonów i terminali komórkowych np. o szkoleniach, zmianach w przepisach, wezwania bezrobotnego do urzędu itp SMS głosowy do telefonów stacjonarnych Włączenie PABX do wydzielonej sieci transmisji danych – bezpłatne połączenia w sieci PUP Mobilny konsultant (tele-praca)– zewnętrzne/tymczasowe stanowiska Eye-tracking itd...

6 6 Rola Telekomunikacji Polskiej S.A. Dlaczego outsourcing systemu? 1.Urząd może skoncentrować się na podstawowej działalności, bez zajmowania się problemami infrastruktury 2.Rozwiązuje problem ograniczonych zasobów - osób z odpowiednimi kwalifikacjami: urzędowi trudno byłoby pozyskać i utrzymać fachowców do zarządzania siecią, systemem. 3.Eliminuje to konieczność inwestowania w kosztowny sprzęt we własnej sieci: urząd kupuje usługę na określonym poziomie 4.Precyzyjnie przypisana odpowiedzialność TP Zapewnia: - Monitoring – zdalny nadzór nad infrastrukturą - Bezpieczeństwo - Utrzymanie - Wsparcie użytkownika

7 7

8 8 Planowane pokrycie: 50% powierzchni kraju do końca 2008 roku 80-85% powierzchni kraju do końca 2009 roku Planowany rozwój sieci UMTS / CDMA na koniec 2008 (1) CDMA (pokrycie i transfer danych)

9 9 Planowany rozwój sieci UMTS / CDMA na koniec 2009 (2) Planowane pokrycie: 50% powierzchni kraju do końca 2008 roku 80-85% powierzchni kraju do końca 2009 roku CDMA (pokrycie i transfer danych)


Pobierz ppt "1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa, 7.12.2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google