Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Supermarket mBanku Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Supermarket mBanku Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych."— Zapis prezentacji:

1 Supermarket mBanku Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych

2 – drzwi do innego wymiaru bankowości

3 Wyniki działalności mBanku Liczba klientów

4 Wyniki działalności mBanku Liczba rachunków Źródło: mBank

5 Wyniki działalności mBanku Przyrost depozytów Źródło: mBank

6 Depozyty w mBanku Przyrost depozytów w mBanku na tle sektora bankowego w 2002/2003 roku* *według danych z NBP, dotyczących depozytów gospodarstw domowych

7 Supermarket FI mBiznes eKonto / eMax czas Wielkość sprzedaży Innowacyjne strategie działania w praktyce to ciągłe doskonalenie istniejących produktów i procesów oraz poszukiwanie nowych. Innowacje mBanku

8 Obligacje Akcje Fundusze Inwestycyjne PRODUKTY INWESTYCYJNE mPlan Kredyt Odnawialny PRODUKTY KREDYTOWE Ubezpieczenia podróżne Ubezpieczenia majątkowe Ubezpieczenia na życie PRODUKTY UBEZPIECZENIOWE IzzymBiznes Max mBizneseMax Lokata eKontoeMax RACHUNKI BIEŻĄCE PRODUKTY DEPOZYTOWE Produkty przewidziane do wdrażania w najbliższym czasie Oferta mBanku Karty kredytowe

9 Fundamentalne zmiany rynku usług finansowych dla klientów indywidualnych Strona podaży (instytucje finansowe) Radykalny spadek marży Wzrost konkurencji ze strony instytucji niebankowych Rewolucja technologiczna Strona popytu (klienci indywidualni) Zmiany struktury oszczędności Wzrost wymagań jakościowych i wrażliwości cenowej Faktyczna łatwość zmiany dostawcy usług

10 Spadek skłonności do oszczędzania w bankach. Obecnie aż około 83% aktywów ludności jest lokowanych w systemie bankowym ale struktura ta zaczyna szybko ulegać zmianie Spadek stóp procentowych Opodatkowanie dochodów z odsetek Rozwój alternatywnych produktów oszczędnościowych Zmiany struktury alokacji aktywów gospodarstw domowych

11 Kierunki rozwoju rynku usług finansowych w Polsce Struktura aktywów gospodarstw domowych w Polsce

12 DEPOZYTY BANKOWE GPW FUNDUSZE INWESTYCYJNE OBLIGACJE UBEZPIECZENIA Dokąd popłynie strumień pieniędzy klientów? Wzrost wartości aktywów gospodarstw domowych i zmiana ich struktury to scenariusz na najbliższe lata. Kto skorzysta najwięcej?

13 Dekoniunktura na GPW – spadek wartości akcji zmniejsza zainteresowane inwestycjami na rynku kapitałowym Przeciętny Kowalski w coraz mniejszym stopniu jest zainteresowany inwestycjami bezpośrednio na rynku kapitałowym Źródło: Giełda Papierów Wartościowych zł zainwestowany w indeks WIG20 w styczniu 2001 roku jest dziś warte 614,20 zł

14 Dla Funduszy Inwestycyjnych perspektywy są optymistyczne Prognoza poziomu aktywów Funduszy w latach Źródło: Narodowy Bank Polski

15 Udział kanałów dystrybucji w sprzedaży jednostek - Polska Internet jest wciąż praktycznie nie wykorzystywanym przez TFI kanałem dystrybucji Źródło: Fédération Européenne des Fonds et Sociétés d'Investissement

16 Supermarket F.I. – przesłanki powstania Źródło: badania mBanku

17 Wzrost roli Internetu w dystrybucji produktów inwestycyjnych na świecie. Nowy model biznesowy – w natarciu Supermarkety Charles Schwab – OneSource 4,3 mln rachunków online, 140 mld USD aktywów klientów w funduszach inwestycyjnych* Comdirect.de * Stan na początek roku 2001 wg Graduate School of Business, Stanford University Prognozy przewidują, że do 2005 roku, supermarkety inwestycyjne będą rozporządzać środkami w wysokości 275 mld EUR w Europie i mogą być odpowiedzialne za 25% wpływów gotówki netto na rynek finansowy (MoneyFacts)

18 Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku pierwszy w Polsce Brak opłat dystrybucyjnych Integracja z ROR Duży wybór funduszy w jednym miejscu

19 Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku Innowacyjny model biznesowy: Zakup i sprzedaż jednostek odbywa się na platformie systemu transakcyjnego mBanku Brak prowizji i opłat za zakup i sprzedaż jednostek Prosty i wygodny = przyjazny proces transakcji Integracja co raz bardziej zdywersyfikowanych oszczędności w jednym miejscu Samokształcenie jako podstawa edukacji finansowej –

20 Brak opłat – co zyskuje klient? KLIENT INWESTUJE MIESIĘCZNIE 300 ZŁ, PRZEZ OKRES 10 LAT, OCZEKUJĄC STOPY ZWROTU 12% ROCZNIE BEZ PROWIZJI 3% PROWIZJA PRZY NABYCIU zł zł Różnica: 690 zł 2,09 % (*) (*) zysku netto z przedstawionej inwestycji

21 Fundusze inwestycyjne 20123,00 Jan Wirtualny

22

23 W trudnych czasach wartością dla inwestora stają się rozbudowane narzędzia doradcze, które pomagają trafnie budować własną strategię Narzędzia edukacyjne i doradcze – wartość dla klienta

24 Przemyślane kalkulatory pozwalają na podejmowanie lepszych i bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych

25

26 Liczba wniosków o otwarcie usługi Supermarket F.I. Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku Źródło: mBank

27 Aktywa netto zgromadzone przez klientów S.F.I. Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku Źródło: mBank


Pobierz ppt "Supermarket mBanku Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google