Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Www.pkocs.pl INTERNET 2006: Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line. Sprzedaż funduszy inwestycyjnych on-line.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Www.pkocs.pl INTERNET 2006: Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line. Sprzedaż funduszy inwestycyjnych on-line."— Zapis prezentacji:

1 INTERNET 2006: Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line. Sprzedaż funduszy inwestycyjnych on-line.

2 FUNDUSZE INWESTYCYJNE - Polska na tle innych krajów europejskich Aktywa funduszy inwestycyjnych w EURO na osobę (dane na koniec 2004) Źródło: EFAMA Annual Report

3 FUNDUSZE INWESTYCYJNE – Polska

4 Struktura lokowania oszczędności przez gospodarstwa domowe w wybranych krajach Europy źródło:

5 Zmiana struktury lokowania oszczędności przez gospodarstwa domowe w Polsce * prognoza Pekao S.A. źródło Fundusze Inwestycyjne Akcje Ubezpieczenia na życie Depozyty bankowe 2011 r. (700 mld zł)* 16% 30% 8% 46% 3% 9% 2003 r. (284 mld zł) 10% 79% 6% 1998 r. (161 mld zł) 91% 2% 1%

6 Obecnie fundusze zarządzają ok. 54 mld zł* Wg prognoz analizyków Pekao S.A. szacowana wartość aktywów zgromadzonych w funduszach inwestycyjnych w Polsce w 2011 r. wyniesie ok. 200 mld zł * dane IZFiA na

7 face to face przez telefon na poczcie przez Internet pozostałe W jaki sposób dokonałeś zakupu jednostek uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym? 82% 4% 6% 3% 5% źródło: Forrester Consumer Technographics, May 2002

8 Z których, z wymienionych poniżej usług finansowych skorzystałeś w Internecie? Korzystanie z usług finansowych przez internautów. Źródło danych: gemiusAdHoc, październik 2004

9 Zamiar korzystania z usług finansowych przez internautów. Źródło danych: gemiusAdHoc, październik 2004 Jakie jest prawdopodobieństwo, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy skorzystasz za pomocą Internetu z funduszy inwestycyjnych?

10 Zamiar korzystania z usług finansowych przez internautów. Gdzie w Internecie masz zamiar nabyć jednostki uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym? Źródło danych: gemiusAdHoc, październik 2004

11 Kim jest użytkownik serwisu ? ?

12 Geograficzny rozkład użytkowników - województwa

13 Struktura wiekowa oraz płeć Uczestników funduszy, wykorzystujących Internet jako narzędzie do inwestowania w Fundusze Inwestycyjne

14 Serwis WWW - skuteczne narzędzie sprzedaży produktów PKO/CREDIT SUISSE TFI S.A.

15

16 Wizytówka funduszu Charakterystyka funduszu Dane finansowe

17 Adresy placówek Wykresy stóp zwrotu Kalkulatory Informacje o aktywach Analizy Zlecenia online

18 Wzrost popularności Spadek popularności Bez zmian Czego internauci najczęściej szukają na stronach – –

19

20 Zlecenia: -Otwarcie Rejestru -Nabycie -Odkupienie -Konwersja -Transfer -Blokada Rejestru -Blokada PIN -Zamknięcie Rejestru -Zmiana kategorii JU -Odwołanie pełnomocnictwa -Otwarcie IKE -Nabycie na IKE -Zwrot z IKE -Zmiana podziału środków na IKE -Blokada IKE

21 Sposób wykorzystania Internetu przez Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych - informacja, promocja – własny serwis www oraz serwisy zewnętrzne (portale, wortale) - komunikacja z siecią sprzedaży (intranet) - sprzedaż poprzez własny serwis www - sprzedaż w serwisach zewnętrznych - sprzedaż w supermarketach funduszy inwestycyjnych - sprzedaż z poziomu rachunku ROR obsługiwanego drogą elektroniczną

22 Główne korzyści płynące z udostępnienia oferty Funduszy Inwestycyjnych w Internecie Dodatkowy kanał dystrybucji jednostek uczestnictwa TFI POZOSTALI DYSTRYBUTORZY Dotarcie z ofertą do nowej, niezagospodarowanej grupy klientów Przejęcię klientów korzystających do tej pory z tradycyjnych kanałów dystrybucji - redukcja kosztów sprzedaży

23 Dziękuję za uwagę.


Pobierz ppt "Www.pkocs.pl INTERNET 2006: Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line. Sprzedaż funduszy inwestycyjnych on-line."

Podobne prezentacje


Reklamy Google