Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Odznaka Jakości eTwinning 1.Innowacja pedagogiczna 2.Integracja z podstawą programową 3.Komunikacja 4.Współpraca 5.Wykorzystanie technologii 6.Rezultaty,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Odznaka Jakości eTwinning 1.Innowacja pedagogiczna 2.Integracja z podstawą programową 3.Komunikacja 4.Współpraca 5.Wykorzystanie technologii 6.Rezultaty,"— Zapis prezentacji:

1

2 Odznaka Jakości eTwinning 1.Innowacja pedagogiczna 2.Integracja z podstawą programową 3.Komunikacja 4.Współpraca 5.Wykorzystanie technologii 6.Rezultaty, wpływ i dokumentacja 6 kryteriów oceny projektu

3 Czym jest innowacja pedagogiczna? Innowacja pedagogiczna

4 Uczniowie odgrywają wiodącą rolę -są zaangażowani w aktywności na TwinSpace projektu -współpracują między sobą oraz z partnerem -gromadzą i prezentują materiały -odgrywają różne role w projekcie: reporterów, aktorów, pracowników naukowych itd… Innowacja pedagogiczna w projekcie eTwinning

5 Różnorodne metody pedagogiczne -poszukiwanie i porównywanie informacji -analiza i rozwiązywanie problemów -przeprowadzanie eksperymentów, doświadczeń i badań -praca indywidualna i grupowa Innowacja pedagogiczna w projekcie eTwinning

6 Oryginalny pomysł! – baza pomysłów Innowacja pedagogiczna w projekcie eTwinning

7 Zbuduj projekt Do podanych tytułów projektów zaproponuj kreatywne i innowacyjne aktywności 1. Wymiana kartek świątecznych 2. Witaj w moim kraju 3. Nasze zwierzątka domowe 4. Różnice kulturowe i obyczajowe Innowacja pedagogiczna w projekcie eTwinning

8 Integracja z podstawą programową Czy trudno jest wpisać projekt eTwinning w podstawę programową?* -To nie możliwe -Tak, ale tylko dzięki dodatkowej pracy -Nie ma z tym żadnych problemów *ankieta przeprowadzona wśród uczestników Learning Event Kryteria Odznaki Jakości eTwining, 7 marca % 51% 40%

9 Integracja z podstawą programową Projekt eTwinning na regularnych lekcjach czyli upiec dwie pieczenie na jednym ogniu (to kill two birds with one stone)

10 Projekt skupiający kilka tematów (cross curriuclar project) Integracja z podstawą programową

11 Zadania w projekcie powinny stymulować komunikację na każdym kroku zachęcaj do poszukiwania informacji, do porównywania ich z partnerem bardzo ważna jest interakcja(feedback) – komentarze, odpowiedzi, kontynuacja tematu przez partnera. Komunikacja i wymiana informacji

12 Najbardziej efektywne metody i narzędzia komunikacji dyskusje na forum i czacie wspólne prowadzenie Dziennika Projektu quizy, zagadki, ankiety, kwestionariusze videokonferencje ICT You and me

13 Współpraca

14 Jesteśmy partnerami! razem pracujemy nad materiałami; zadania zaprojektowane są tak aby wymagały zaangażowania każdego partnera wspólnie wypracowujemy rozwiązania efektem naszych działań są ciekawe materiały Współpraca

15 Wzorowa współpraca uczniowie współpracują w grupach międzynarodowych

16 Wzorowa współpraca Pek, the Traveller Flea 2 Photography as a pedagogical tool Talking Pictures ICT You and Me Współpraca

17 Zadanie Zaproponuj dwa zadania, które podkreślą współpracę i komunikację w projekcie Współpraca i Komunikacja

18 Więcej nie znaczy lepiej! najpierw działania potem narzędzia – treść – tworzenie ilustracji – nagrywanie narracji Wykorzystanie technologii

19 TwinSpace prezentacja treść dźwięk komunikacja ewaluacja grafika video

20 narzędzie powinno być uniwersalne – spełnia zadanie, ciekawi, jest kreatywne nie bój się eksperymentować pamiętaj o bezpieczeństwie i prawach autorskich

21 Pamiętaj o bezpieczeństwie i prawach autorskich! Darmowa muzyka i zdjęcia: Poradnik: s/index.html

22 Dokumentacja widoczna i uporządkowana (wg. zadań lub tematów) spójna i odzwierciedla działania określone w projekcieprojekcie nie narusza praw autorskich Rezultaty, wpływ i dokumentacja

23 Ewaluacja Refleksja i opinia uczniów, nauczycieli i rodziców Czy projekt osiągnął założone cele? Jak udział w projekcie wpłynął na uczniów? Co nowego wniósł do klasy/szkoły? Rezultaty, wpływ i dokumentacja

24 Zadanie Przedstaw zestaw pytań, które zadasz podczas ewaluacji biorącym udział w projekcie: -Uczniom -Nauczycielom Rezultaty, wpływ i dokumentacja

25 nauczyciel aplikujący wykazał swój wkład w projekt projekt zawiera wyraźnie określone PLAN i CELE, DZIAŁANIA, EWALUACJĘ Projekt powinien być zakończony Pek, the Traveller Flea Podstawowe wymagania

26 KISS děkuji, ďakujem, dziękuję! Paweł Czapliński NSS Polska Enjoy eTwinning !


Pobierz ppt "Odznaka Jakości eTwinning 1.Innowacja pedagogiczna 2.Integracja z podstawą programową 3.Komunikacja 4.Współpraca 5.Wykorzystanie technologii 6.Rezultaty,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google