Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII."— Zapis prezentacji:

1

2 Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII SPOŁECZNEJ. Realizacja celu głównego możliwa będzie poprzez: - wzrost rozpoznawalności pojęcia ES wśród mieszkańców; - wzrost świadomości zasad ES i korzyści wynikających z zastosowania jej instrumentów; - wzrost wśród osób zagrożonych wykluczeniem świadomości możliwości podjęcia zatrudnienia/samozatrudnienia w sektorze ES; - wzrost świadomości grupy potencjalnych odbiorców towarów i usług podmiotów ES

3 Projekt w liczbach – działania główne KAMPANIA PRASOWA: –12 publikacji kolejnych (12) płatnych ogłoszeń prasowych w 12 tytułach łącznie 144 ogłoszenia KAMPANIA TV: –20 emisji każdego z 6 spotów w TV łącznie 120 emisji spotów TV KAMPANIA RADIOWA: - 100 emisji każdego z 6 spotów radiowych łącznie 600 emisji spotów radiowych –1 emisja każdej z 12 audycji radiowych łącznie 12 emisji audycji radiowych KAMPANIA ULOTKOWO - PLAKATOWA –dystrybucja 720 000 ulotek i 9000 plakatów

4 Opis działań głównych KAMPANIA PRASOWA: Pierwszym z kanałów dostępu do odbiorców projektu będą gazety o zasięgu regionalnym i lokalnym (ze wskazaniem na gazety o zasięgu powiatowym i ponadpowiatowym) Zakłada opracowanie cyklu 12 zróżnicowanych ogłoszeń (mogą zawierać komponenty graficzne i tekstowe, rozbudowywane w zależności od realizowanego etapu kampanii) i comiesięczne zamieszczanie ich w jednej z gazet regionalnych (o zasięgu woj.- np. „Dziennik Łódzki”) oraz mediach o zasięgu lokalnym – każde z ogłoszeń opublikowane będzie w 12 tytułach prasowych

5 Opis działań głównych KAMPANIA TV: Zaplanowano realizację kampanii TV w TVP3 – emisję spotów reklamowych, promujących ES i informujących o jej założeniach. Zaplanowano opracowanie 6 spotów (co 2 m-ce nowy spot) reklamowych o zróżnicowanej treści, tworzących ciąg tematyczny. Kampania emisyjna obejmuje 20 krotną emisję każdego ze spotów w tzw. paśmie mieszanym, zapewniającym dotarcie do zróżnicowanej i tym samym najszerszej grupy odbiorców.

6 Opis działań głównych KAMPANIA RADIOWA obejmuje: Emisję zróżnicowanych pod względem treści spotów nt. rozwiązań, mechanizmów i korzyści z ES. Zaplanowano wyprodukowanie 6 tworzących ciąg spotów (średnio co 2 miesiące nowy spot). Kampania emisyjna obejmuje 100 krotną emisję każdego ze spotów. Wyprodukowanie i jednokrotną emisję 6 zróżnicowanych audycji radiowych poświęconych zagadnieniom ES. Zaproszonymi gośćmi będą specjaliści z zakresu zagadnień ES

7 Opis działań głównych KAMPANIA ULOTKOWO-PLAKATOWA realizowana w 6 zróżnicowanych odsłonach - edycjach. Każda edycja obejmowała będzie powiązane tematycznie ulotki i plakaty dystrybuowane średnio co 2 miesiące na terenie całego woj. łódzkiego. Zakładany nakład jednej edycji to 120 000 szt. ulotek i 1500 szt. plakatów. Plan dystrybucji zakłada w szczególności dystrybucję ulotek i plakatów w 400 placówkach otoczenia instytucjonalnego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (instytucje pomocy społecznej, instytucje rynku pracy, NGO).

8 Działania wspierające kampanię Multimedialna strona WWW Wszelkie: -artykuły i ogłoszenie prasowe; -spoty reklamowe TV; -audycje i spoty radiowe; -wzory ulotek i plakatów; -badania, opracowania etc. dot. ekonomii społecznej; znajdą się (w formie plików graficznych, video lub audio) na stronie WWW, poświęconej projektowi. KONFERENCJA Ogólnodostępna konferencja-sympozjum poświęcona zagadnieniom ES. Zaproszonymi gośćmi będą specjaliści ds. ES, osoby działające w tej sferze i legitymujące się sukcesami na polu ES.

9 Kalendarz 2009 KAMPANIA TRWA ROK. OD CZERWCA CO 2 MIESIĄCE kolejna edycja TV i kampanii ulotkowo - plakatowej. OD LIPCA CO MIESIĄC kolejne odsłony kampanii prasowej i radiowej. We WRZEŚNIU konferencja-sympozjum. WWW OD CZERWCA NON-STOP !

10 BIURO PROJEKTU 99 – 210 Uniejów, ul. Targowa 21 tel./faks (63) 28 88 164 email: biuro@lodz.ekonomiasukcesu.plbiuro@lodz.ekonomiasukcesu.pl www.lodz.ekonomiasukcesu.pl osoba do kontaktu: Andrzej Błaszyk

11 Dziękujemy za uwagę! Projekt „Ekonomia Społeczna – Ekonomia Sukcesu” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Pobierz ppt "Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII."

Podobne prezentacje


Reklamy Google