Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna. 2 Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna. 2 Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością"— Zapis prezentacji:

1 BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna

2 2 Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością oraz właściwego korzystania z urządzeń elektrycznych. Podniesienie wiedzy w społeczeństwie na temat udzielania pierwszej pomocy w przypadku porażenia prądem. Kampania skierowana jest do dzieci, młodzieży, dorosłych i nauczycieli.

3 3 I etap Kampanii Ośrodek TVP3 w Białystok 17 września Bydgoszcz 5 października Gorzów 19 września Lublin 7 września Łódź 12 września Katowice termin ustalany Kielce 24 września Kraków 10 września Olsztyn 3 września Opole 21 września Poznań 18 września Rzeszów 28 września Szczecin 11 października Warszawa termin ustalany Wrocław 20 października

4 4 Patronat honorowy Partnerzy Patronat medialny

5 5 Grupa docelowa dla kampanii społecznej W związku z tym, że kampanię kierujemy do całego społeczeństwa przekazywane treści są zróżnicowane w zależności od przedziału wiekowego odbiorców kampanii. W ramach całej akcji przygotowano trzy przekazy zróżnicowane pod względem treści i środków: –przekaz skierowany do dzieci (do 13 lat), –przekaz skierowany do młodzieży (gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne), –przekaz skierowany do dorosłych. Integralną częścią jest kampania skierowana do nauczycieli jak również zwiększenie świadomości o bezpiecznym korzystaniu z energii elektrycznej na terenach wiejskich.

6 6 Środki przekazu wykorzystywane w kampanii cd. Filmy edukacyjne –Odbiorcy: dorośli i młodzież –Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów –Treść: główne problemy związane z bezpieczeństwem w elektryce, infolinia SEP. – Patronat medialny (TVP 3) Filmy edukacyjne –Odbiorcy: dzieci –Czas: seria krótkich 3-5 minutowych filmów, emitowanych w czasie programów dla dzieci lub w okolicach tych programów –Treść: propagowanie bezpieczeństwa i świadomego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi, infolinia SEP. –Media: TVP,

7 7 Nauczyciele – charakterystyka przekazu kampanii Specjalna część kampanii skierowana do nauczycieli ma na celu uczulenie nauczycieli na przekazywanie dzieciom i młodzieży wiedzy z zakresu bezpiecznego korzystania z elektryczności, jak również udzielenia pierwszej pomocy. nakłonienie nauczycieli żeby poświęcili przynajmniej 10 minut godziny wychowawczej w ciągu roku szkolnego na problematykę dotyczące bezpiecznej elektryczności, szkolenia i seminaria dla nauczycieli (lub przygotowanie materiałów dydaktycznych szkolących nauczycieli do przeprowadzenia zajęć) pod patronatem Ministerstwa Edukacji.

8 8 Gorzów Wielkopolski

9 9 Kraków

10 10 Poznań

11 11 Białystok

12 12 Wykonawcą kampanii jest agencja reklamowa Concept Media Group z siedzibą w Warszawie, która przedstawiła najciekawsze rozwiązania i pomysły na realizację tego wspólnego przedsięwzięcia.


Pobierz ppt "BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna. 2 Idea kampanii Ideą kampanii jest zwiększenie świadomości w zakresie bezpiecznego kontaktu z elektrycznością"

Podobne prezentacje


Reklamy Google