Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPOŁECZNA KAMPANIA EDUKACYJNA MODUŁY: SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ Społeczna edukacja ekologiczna Konkursy ekologiczne dla placówek oświatowych Społeczna.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPOŁECZNA KAMPANIA EDUKACYJNA MODUŁY: SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ Społeczna edukacja ekologiczna Konkursy ekologiczne dla placówek oświatowych Społeczna."— Zapis prezentacji:

1

2 SPOŁECZNA KAMPANIA EDUKACYJNA

3 MODUŁY: SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ Społeczna edukacja ekologiczna Konkursy ekologiczne dla placówek oświatowych Społeczna kampania informacyjno-edukacyjna z zakresu ochrony środowiska i przyrody Propagowanie postaw ekologicznych wśród społeczeństwa Inne działania z zakresu edukacji ekologicznej

4 MODUŁ: SZKOLENIA Przygotowaliśmy dla uczestników kampanii szereg ciekawych szkoleń: Opakowania, odpady opakowaniowe i poużytkowe w 2014 r. najnowsze rozporządzenia i planowane zmiany przepisów wykonawczych Prawo ochrony środowiska a obowiązki przedsiębiorców - przepisy i praktyka, najnowsze zmiany Nowa ustawa o odpadach, zmiany w opłatach, raporty KOBIZE Gospodarka odpadami w 2014 roku – wymagane decyzje, ewidencja, sprawozdawczość Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych – obowiązki Przedsiębiorców

5 MODUŁ: KONFERENCJE „II Konferencja opakowaniowa Green Way” Głównym celem Konferencji jest zaznajomienie uczestników z nowelizacją ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi. Jedną ze zmian jest rozszerzenie odpowiedzialności przedsiębiorcy wprowadzającego na rynek produkty w opakowaniach, poprzez nałożenie na niego obowiązku poddania odzyskowi, w tym recyklingowi, odpadów opakowaniowych takiego samego rodzaju, w jakich wprowadził produkty na rynek.

6 MODUŁ - KONKURSY Konkurs plastyczny i fotograficzny ŚRODOWISKO PONAD WSZYSTKO Tematem konkursu jest hasło: Człowiek – Środowisko – Ekologia, stanowiące synonim pojęcia związanego z zasadą zrównoważonego rozwoju. Celem konkursu jest zainteresowanie dzieci otaczających ich środowiskiem naturalnym oraz wpływem rozwoju gospodarczego na jego walory. Inicjatywa ta ma pomóc społeczeństwu dostrzec piękno oraz wyjątkowość tkwiące w naturze, co będzie skutkowało chęcią poznania środowiska naturalnego, a tym samym zaangażowaniem w czynną jego ochronę. Kategoria pierwsza: Konkurs plastyczny prace malarskie (olej, tempera, akwarela, pastele) oraz grafikę w dowolnej technice Kategoria druga: Konkurs fotograficzny dla młodzieży

7 MODUŁ: PROGRAM STYPENDIALNY Program Stypendialny ma na celu profesjonalne zawodowe kształcenie polskich przyszłych kadr ochrony środowiska oraz zdobycie doświadczenia zawodowego, które ułatwi młodym absolwentom rozpoczęcie kariery w dynamicznie rozwijającym się sektorze zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Dodatkowo, program pozwala nawiązać cenne branżowe kontakty i zdobyć doświadczenie poprzez odbycie stażu bądź praktyk.

8 „ W ZGODZIE Z NATURĄ” Czynne zbiórki surowców w szkołach, przedszkolach, parafiach i innych ośrodkach aktywnych społecznie. Do akcji zapraszamy gminy i samorządy aby wspólnie utrwalić nawyk segregacji odpadów w miejscu ich wytwarzania, czyli min. w gospodarstwach domowych i szkole oraz wskazać korzyści płynące ze zbiórki.

9 WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI I PATRONAMI SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ W trakcie trwania Społecznej Kampanii Edukacyjnej współpracujemy z: Samorządami Organizacjami pozarządowymi Podmiotami gospodarczymi Naukowcami Środowiskami lokalnymi

10 GALA SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ „W ZGODZIE Z NATURĄ” Wręczenie Certyfikatów Green Way Wręczenie nagród konkursu plastycznego i fotograficznego Podsumowanie zbiórki surowców Podsumowanie Programu Stypendialnego Podsumowanie działań Społecznej Kampanii Edukacyjnej

11 Uczestnicy programu:

12 Serdecznie zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "SPOŁECZNA KAMPANIA EDUKACYJNA MODUŁY: SPOŁECZNEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ Społeczna edukacja ekologiczna Konkursy ekologiczne dla placówek oświatowych Społeczna."

Podobne prezentacje


Reklamy Google