Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS."— Zapis prezentacji:

1 Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS.
Arkadiusz Bała Katowice dn

2 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Plan spotkania Przybycie, rejestracja, powitanie i rozpoczęcie spotkania KSS - planowane działania związane z poszerzeniem o nowych Partnerów na rynku systemów medycznych Zasady działań handlowych w roku 2007 cz.1 - Główne cele - Rezerwacja Klientów - Planowanie działań handlowych - Prognozowanie sprzedaży Przerwa Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

3 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Plan spotkania cd. Zasady działań handlowych w roku 2007 cz. 2 - Przebieg wzorcowego procesu handlowego – etapy prognoz - Raportowanie działań handlowych Dyskusja Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia - OSOZ dla lekarzy – nowe szanse KS-APW – Nowości w systemie Bieżące sprawy KSS - Przechodzenie na wersje Windowsowe, - Samodzielne serwisowanie aptek – utrata klientów - Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym Podsumowanie i zakończenie spotkania Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

4 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
„KSS - planowane działania związane z poszerzeniem o nowych Partnerów na rynku systemów medycznych” Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

5 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
„Zasady działań handlowych w roku 2007” Arkadiusz Bała – Kierownik Zakładu Zarządzania Krajową Siecią Serwisu Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

6 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Wprowadzenie Stan obecny Tylu nas jest… a mimo to… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

7 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Wprowadzenie Stan obecny Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Trochę statystyki jako potwierdzenie… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

8 Wprowadzenie – trochę statystyki
? Partnerzy Gr. 5 - Łącznie Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

9 Wprowadzenie – trochę statystyki
Partnerzy Gr. 5 - Łącznie Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

10 Wprowadzenie – trochę statystyki
Łączna ilość Partnerów na dzień dzisiejszy to prawie 180 firm… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

11 Wprowadzenie – zapisy Umowy
§ 2 - Przedmiot Umowy 1.Przedmiotem Umowy jest współpraca Stron i wspólne realizowanie zadań związanych z szeroko rozumianą informatyką w przemyśle, energetyce, handlu, służbie zdrowia, ekologii, itp. UMOWA PARTNERSKA NA DOSTAWY, WDRAŻANIE I SERWISOWANIE PRODUKÓW INFORMATYCZNYCH KAMSOFT celem KAMSOFT i Partnera, zwanych w dalszej części Stronami, jest maksymalizacja udziału w rynku, Partner w ramach Umowy: zatrudnia pracowników, w tym co najmniej jednego Serwisanta uprawnionego przez KAMSOFT, dba o ciągłe podnoszenie kwalifikacji zatrudnionych Serwisantów przez ich uczestnictwo w szkoleniach, dokonuje regularnych zakupów Produktów, zgodnie z przyjętymi planami i strategią KAMSOFT, realizuje dostawy Produktów do Klientów, Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

12 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Pierwsza informacja o ankiecie na KS-PARTNERZE – 12 stycznia 2007 roku: …Dlatego zwracam się z prośbą, aby w najbliższych dniach przemyśleli Państwo swoje plany handlowe, zastanowili się kiedy i do jakich klientów będą Państwo chcieli skierować swoje działania, tak aby ankietę wypełnić w miarę możliwości rzetelnie i precyzyjnie. Dodatkowe przypomnienie o ankiecie – mail do Partnerów 23 stycznia 2007 roku: Dodatkowo, nawiązując do wcześniej umieszczonej informacji na KS-PARTNERZE dotyczącej ankiety związanej z Państwa planami handlowymi na zaczynający się rok, informuję, że ankieta pojawi się w KS-PARTNERZE w piątek – 26 stycznia. Jeszcze raz przypomnę, że wypełnienie ankiety będzie polegało na podaniu planowanej ilości klientów, których zamierzają Państwo pozyskać w 2007 roku na produkty KAMSOFT w odpowiednich – miesięcznych okresach czasu. Aby jednak mogli Państwo przygotować się do jej wypełnienia, przesyłam dodatkowo w załączniku listę pytań, które pojawią się w ankiecie. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

13 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Opublikowanie ankiety na KS-PARTNERZE – 26 stycznia 2007 roku: Szanowni Państwo Dzisiaj pojawiła się na KS-PARTNERZE zapowiadana wcześniej ankieta. Bardzo proszę o poświęcenie kilku chwil i wypełnienie tej ankiety. Tak jak informowałem wcześniej ma ona na celu analizę związaną z Państwa planami handlowymi na zaczynający się rok - głównie w zakresie klientów medycznych. Zdaję sobie sprawę, że pewne informacje, szczególnie w odległej perspektywie czasu mogą być trudne do sprecyzowania. Nie mniej, pewne szacunkowe plany można założyć i o takie szacunki nam chodzi. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

14 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

15 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Z 52 „wypełnionych” ankiet w przypadku programów medycznych (KS-SOMED, KS-PPS itd.): - 24 ankiety – brak odpowiedzi - 12 ankiety – odpowiedź = 0 Z 52 „wypełnionych” ankiet w przypadku programów KS-FKW, KS-ZZL, KS-CRM itd.: - 29 ankiet – brak odpowiedzi - 20 ankiet – odpowiedź = 0 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

16 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-PPS w marcu 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

17 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-PPS w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

18 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-GLR w marcu 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

19 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-GLR w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

20 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-SOLAB w marcu 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

21 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-SOLAB w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

22 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-SOMED w marcu 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

23 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-SOMED w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

24 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-MEDIS w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

25 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Planowana ilość klientów na KS-FKW w październiku 2007 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

26 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
Wystarczy wykresów… jak wygląda podsumowanie? KS-PPS KS-GLR KS-SOLAB KS-SOMED styczeń 70 luty 89 marzec 116 kwiecień 143 maj 210 czerwiec 216 lipiec 187 sierpień 155 wrzesień 179 październik 175 listopad 146 grudzień 113 RAZEM: 1799 styczeń 27 luty 79 marzec kwiecień 40 maj 64 czerwiec 69 lipiec 45 sierpień 65 wrzesień 48 październik 50 listopad grudzień 47 RAZEM: 661 styczeń 1 luty 3 marzec 12 kwiecień maj 13 czerwiec lipiec 15 sierpień 14 wrzesień październik listopad 16 grudzień RAZEM: 141 styczeń 14 luty 18 marzec 20 kwiecień maj 26 czerwiec 35 lipiec 27 sierpień 24 wrzesień październik 29 listopad 31 grudzień 32 RAZEM: 276 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

27 Wprowadzenie – wyniki ankiety…
? Ale chce tego dokonać tylko kilku Partnerów! A co z pozostałymi? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

28 Wprowadzenie – potencjał
Szpitale Gabinety Laboratoria Przychodnie Stomatologia Sanatoria Pielęgniarstwo RAZEM Dolnośląskie 82 569 12 654 527 8 42 1894 Kujawsko-Pomorskie 76 168 23 404 308 25 4 1008 Lubelskie 63 365 9 589 380 7 15 1428 Lubuskie 22 452 260 56 20 818 Łódzkie 74 227 17 703 257 1286 Małopolskie 87 572 13 739 215 28 39 1693 Mazowieckie 196 1105 942 432 1 18 2770 Opolskie 26 177 259 2 5 704 Podkarpackie 51 391 479 497 11 1488 Podlaskie 31 174 3 318 247 19 793 Pomorskie 55 627 27 511 66 16 1307 Śląskie 222 495 45 1451 1019 38 3277 Świętokrzyskie 30 123 306 200 6 725 Warmińsko-Mazurskie 43 372 21 466 267 35 1205 Wielkopolskie 80 2087 662 3994 Zachodniopomorskie 52 383 475 323 33 1335 SUMA: 1190 8287 352 9498 5683 135 580 25725 Co najmniej: świadczeniodawców 25725 25725 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

29 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Wprowadzenie Stan obecny – raz jeszcze… Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Jak to zmienić? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

30 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Główne cele - ogólnie Zbudowanie takich wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT aby doprowadzić do zwiększenia skuteczności działań handlowych i w konsekwencji podniesienia poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT, Opracowanie i wdrożenie jednolitych reguł i zasad wzajemnej współpracy pomiędzy Partnerami na różnych szczeblach Partnerstwa oraz pomiędzy Partnerami i KAMSOFT głównie w zakresie działań handlowych takich jak rezerwacja klientów, prognozowanie sprzedaży itd., Zdefiniowanie i wprowadzenie zasad planowania i raportowania działań handlowych Partnerów oraz przedstawienie obowiązującej dokumentacji zarówno handlowo-marketingowej jak i projektowej. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

31 Główne cele - szczegółowo
Zdefiniowanie zasad planowania i raportowania działań handlowych Poprawa wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT Zwiększenie skuteczności działań handlowych Podniesienie poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

32 Główne cele - szczegółowo
Kompleksowość oferty produktów i usług oferowanych przez Partnerów Zwiększenie sprawności obsługi Klientów Podniesienie poziomu zadowolenia Klientów I na razie wystarczy…  Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

33 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie czasu i tym samym na niewykorzystanie szansy jaka nadarza się w bieżącym roku – szansy silnego zaistnienia na rynku medycznym! Dlatego też… Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

34 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Muszą zostać wprowadzone i przestrzegane zasady, które pomogą zrealizować zakładane cele. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

35 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Po pierwsze... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

36 Rezerwacja klientów - zasady
Cel rezerwacji klientów (po co?) Ograniczenie wewnętrznej konkurencji. Większa „samomobilizacja”. Zwiększenie możliwości planowania sprzedaży. Na czym ma to polegać? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

37 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
„Rezerwacja” Klienta będzie polegała na zgłoszeniu do KAMSOFT chęci obsługiwania danego Klienta podając: dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), jakim produktem KAMSOFT Partner chce Klienta zainteresować, jak Partner ocenia prawdopodobieństwo sprzedaży tego produktu (wstępna prognoza). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

38 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Anulowanie rezerwacji – kiedy? Jeżeli po upływie 2 tygodni od rezerwacji, odnowienia rezerwacji lub ostatniego zarejestrowanego kontaktu handlowego nie zostały przeprowadzone z Klientem przez Partnera jakiekolwiek działania handlowe. Jeżeli w okresie 6 miesięcy od rezerwacji lub odnowieniu rezerwacji Partner nie dokonał do Klienta sprzedaży produktów KAMSOFT. Partnerowi będzie przysługiwało wówczas prawo do odwołania się od decyzji KAMSOFT. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

39 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Dodatkowe reguły: Odrębna rezerwacja dla każdego produktu. Możliwość odmówienia rezerwacji w przypadku kiedy: zgłaszany Klient jest już obsługiwany przez innego Partnera, tzn. posiada produkty KAMSOFT sprzedane przez tego Partnera, zgłaszany Klient jest wcześniej „zarezerwowany” do innego Partnera, Partner nie ma odpowiedniego potencjału do prowadzenia rozmów z klientem. Dotyczy to głównie posiadania przez Partnera Serwisantów z aktualnymi uprawnieniami do serwisowania wybranego produktu lub takich, którzy odbyli wymagane szkolenia, Partner przekroczył limit możliwych rezerwacji. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

40 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Dodatkowe reguły: Za automatyczne uznaje się „rezerwacje” tych Klientów, którzy przed wprowadzeniem obowiązku rezerwacji zostali zafakturowani za produkty KAMSOFT przez poszczególnych Partnerów. Limit nowych rezerwacji uzależniony od ilości pracowników Partnera upoważnionych do sprzedaży produktów KAMSOFT (do 20 miesięcznie na jednego pracownika). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

41 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Jak to robić? Rezerwacja Klientów poprzez KS-PARTNERA. Partner będzie widział w KS-PARTNERZE tylko tych adresatów, którzy zostali dla niego zarezerwowani. Jeżeli podany adres będzie już zarezerwowany przez innego Partnera – system wyświetli informację o braku możliwości zarezerwowania danego klienta. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

42 Rezerwacja klientów – zasady c.d.
Jak to robić? Potwierdzenie rezerwacji będzie dokonywane przez Centralę KAMSOFT lub przez Spółkę Zależną (Oddział KAMSOFT) pod którą podlega dany Partner. Potwierdzenie (akceptacja) rezerwacji będzie sygnalizowane np. zmianą statusu (koloru) wyświetlanego rekordu adresu w KS-PARTNERZE. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

43 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Po drugie... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

44 Prognozowanie sprzedaży
Zasady prognozowania sprzedaży Obowiązek prognozowania przez wszystkich Partnerów, Spółki Zależne i Oddziały. Systematyczne aktualizowanie prognoz. Rzetelne i jak najbardziej precyzyjne wartości prognoz. Na czym ma to polegać? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

45 Prognozowanie sprzedaży c.d.
Prognoza zawsze dotyczy konkretnych Klientów i powinna zawierać następujące informacje: dane teleadresowe klienta (nazwę klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), jaki produkt planujemy sprzedać Klientowi, ilość licencji jakimi jest zainteresowany Klient, wartość oczekiwanego kontraktu, prawdopodobieństwo dokonania sprzedaży – jak oceniamy szanse sprzedaży w danym momencie (podane w %), planowany termin podpisania umowy lub zamówienia (termin realizacji). Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

46 Prognozowanie sprzedaży c.d.
Prognoza (Szansa Biznesowa) – jak to robić? prognozować będzie można tylko zarezerwowanych klientów, prognozowanie będzie prowadzone przez Partnerów w KS-PARTNERZE a przez Spółki Zależne i Oddziały bezpośrednio w CRM, informacje dotyczące prognoz będą trafiały na „kartę klienta”, na „karcie klienta” będzie również informacja o „ważności klienta”, którą będzie określał KAMSOFT, prognoza (Szansa Biznesowa) będzie odzwierciedlać cały proces sprzedaży i będzie podzielona na etapy. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

47 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Po trzecie... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

48 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz)
Pierwszy kontakt (10%) Prezentacja produktu (20%) Złożenie oferty (40%) Negocjacje (60%) Projekt umowy (80%) Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Rezygnacja (0%) Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

49 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Pierwszy kontakt (10%) Jest to etap na który może zmienić Partner status klienta w sytuacji, kiedy dla zarezerwowanego wcześniej klienta przeprowadził rozmowę w wyniku której stwierdził, że klient chce dalej z nim rozmawiać. Na tym etapie można szacować że jest ok. 10% szans na dokonanie sprzedaży. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

50 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Prezentacja produktu (20%) Na ten etap może Partner zmienić status klienta wówczas, kiedy odbyła się prezentacja produktu dla klienta i klient wyraża zainteresowanie dalszymi rozmowami. Można szacować że prawdopodobieństwo sprzedaży wynosi wówczas ok. 20%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

51 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Złożenie oferty (40%) Jeśli Partner złoży klientowi ofertę cenową i klient po zapoznaniu się z nią nadal podczymuje swoje zainteresowanie produktem, wówczas Partner może zmienić status klienta na etap „złożenie oferty”. Można oceniać prawdopodobieństwo doprowadzenia do sprzedaży na 40%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

52 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Negocjacje (60%) Jeśli po złożonej ofercie następują negocjacje z klientem wówczas Partner zmienia odpowiednio status klienta a tym samym prawdopodobieństwo sprzedaży rośnie do ok. 60%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

53 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Projekt umowy (80%) Jeżeli w wyniku negocjacji klient oczekuje przedstawienia projektu umowy, wówczas można oceniać prawdopodobieństwo podpisania kontraktu na ok. 80% Partner może odpowiednio zmienić etap i status klienta. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

54 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Jeżeli klient zaakceptuje umowę i podpiszę ją (złoży zamówienie na produkt) wówczas sprzedaż można uznać za dokonaną i Partner ma obowiązek zmienić status klienta na „zamówienie – podpisanie umowy” – prawdopodobieństwo 100%. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

55 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Rezygnacja (0%) Na ten etap proces sprzedaży może przejść w dowolnym momencie rozmów z klientem – w przypadku, kiedy klient zrezygnuje z zakupu oferowanego produktu. Partner wówczas zmienia jego status na „rezygnacja” i tym samym zeruje prognozę. Ważne jest aby w takim przypadku rejestrować przyczynę rezygnacji klienta szczególnie wówczas, kiedy klient wybiera produkt konkurencji wraz z podaniem informacji z kim przegraliśmy. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

56 Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d.
Nie jest konieczne zachowanie kolejności przejść pomiędzy poszczególnymi etapami. Może bowiem zdarzyć się sytuacja, kiedy pominięty zostanie np. etap prezentacji czy też negocjacji. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

57 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Po czwarte... Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

58 Planowanie działań handlowych
Wprowadzenie obowiązku planowania Każdy Oddział, Spółka Zależna i Partner KAMSOFT jest zobowiązany do prowadzenia rzetelnych i regularnych planów swoich działań handlowych w zakresie produktów KAMSOFT. Plany powinny być wykonywane w cyklach miesięcznych i przekazywane do KAMSOFT najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty planem. Nie mylić z planem finansowo-rzeczowym! Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

59 Planowanie działań handlowych c.d.
Co powinny zawierać plany działań handlowych? dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), datę kontaktu z Klientem z podziałem na kontakty z Klientami nowymi i starymi oraz z zaznaczeniem formy kontaktu: telefon, spotkanie, itp., jakich produktów KAMSOFT kontakty mają dotyczyć. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

60 Planowanie działań handlowych c.d.
Wymagane minimum 3 spotkania z nowymi Klientami w skali tygodnia, 3 oferty złożone nowemu Klientowi, 1 spotkanie ze „starym” klientem w skali tygodnia, 10 telefonów do klientów w skali tygodnia. Za nowego Klienta uznaje się takiego Klienta, dla którego Partner, Spółka Zależna czy też Oddział nie wystawił jeszcze faktury sprzedaży na jakikolwiek produkt KAMSOFT. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

61 Planowanie działań handlowych c.d.
Jak to robić? Oddziały i Spółki Zależne – rejestracja (planowanie) kontaktów w CRM. Partnerzy – rejestracja (planowanie) kontaktów w KS-PARTNER. Po zarejestrowaniu planowanych kontaktów będą one miały status „planowane”. Po odbytym kontakcie Partner powinien zmienić status kontaktu na „zrealizowany” w przypadku, kiedy kontakt doszedł do skutku, lub przeedytować datę kontaktu jeśli ulega ona zmianie. W przypadku kiedy klient odwołuje kontakt (nie chce z nami rozmawiać) zmieniamy status na „odwołany”. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

62 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Podsumowanie Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PLANOWANIA? Ile i jakich kontaktów planuje Partner, Spółka Zależna czy też Oddział i z jakimi klientami? Jakich produktów dotyczą te kontakty? Sumaryczne zestawienie kontaktów dla każdego Partnera za dany okres czasu z podziałem na planowane, zrealizowane, odwołane oraz z podziałem na produkty jakich dotyczą. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

63 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Podsumowanie c.d. Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PROGNOZOWANIA? Sprzedaż jakich produktów prognozuje dany Partner, z jakim prawdopodobieństwem, na jaką kwotę i kiedy planowana jest sprzedaż oraz do jakich klientów (jaka jest ich waga – wartość)? Sumaryczne zestawienie prognoz sprzedaży dla wszystkich Partnerów z informacjami j.w. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

64 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Zapraszam do dyskusji! Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

65 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
„Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia – OSOZ dla lekarzy – nowe szanse!” Andrzej Jaromin - Dyrektor Wydziału Systemu OSOZ Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

66 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
„KS-APW – Nowości w systemie Przemysław Lubacki - Sekcja Aptek Ogólnych Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

67 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Bieżące sprawy KSS Przechodzenie na wersje „windowsowe” Samodzielne serwisowanie aptek – utrata klientów Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

68 Bieżące sprawy - Przechodzenie na wersje „windowsowe”
Troszkę historii… ;-) Firma Microsoft oficjalnie zaprzestała rozwoju MS-DOS jako samodzielnego systemu. Ostatnia samodzielna wersja nosi numer 6.22. Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

69 Bieżące sprawy – Przechodzenie na wersje „windowsowe”
Stan obecny: 5613 licencji Aptecznych w wersji DOS-owej 5216 licencji Aptecznych w wersji Windows Nawet nie osiągnęliśmy 50%! Ciągle więcej jest obsługiwanych instalacji DOS-owych! Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

70 Bieżące sprawy – Przechodzenie na wersje „windowsowe”
Korzyści: Szybsze działanie, Dostępne podglądy wydruku Bezproblemowa współpraca z większością drukarek Większa funkcjonalność Większe bezpieczeństwo Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

71 Bieżące sprawy – Samodzielne serwisowanie aptek
Stan na 5 luty 2007: Ilość serwisantów certyfikowanych (wydanych kart) – 297 szt. Ilość Partnerów posiadających co najmniej 1 certyfikowanego serwisanta - 133 A co z pozostałymi? Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

72 Bieżące sprawy – Samodzielne serwisowanie aptek
Stan na 5 luty 2007: Ilość aptek z własnymi kartami serwisowymi (ilość wydanych aptekom kart) - 186 Jest to ok. 1,72% z wszystkich obsługiwanych aptek Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

73 Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym
Szkolenia: KS-PPS – i KS-APW Autoryzacyjne na 2007 – (w przypadku odpowiedniego zainteresowania) KS-SOMED Zaawansowane – KS-CRM – planowane na koniec lutego KS-FKW i KS-ZZL Zaawansowane – planowane na koniec marca Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

74 Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym
Wsparcie działań handlowych Partnerów: Możliwość uczestnictwa pracowników KAMSOFT w rozmowach handlowych (prezentacjach) prowadzonych przez Partnerów Wsparcie marketingowe – ulotki reklamowe Wsparcie marketingowe – cykliczne artykuły w wydawnictwie OSOZ opisujące najlepszych Partnerów Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

75 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym c.d. Wsparcie działań handlowych Partnerów: Dostarczenie Partnerom jednolitych wzorów materiałów prezentacyjnych i ofertowych Organizowanie konferencji promujących rozwiązania dla medycyny („V Konferencja Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia - OSOZ - W trosce o zdrowsze społeczeństwo”) Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

76 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym c.d. Wsparcie działań handlowych Partnerów (poza rynkiem medycznym): Dalsze zlecanie wykonania instalacji programów lojalnościowych Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

77 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Proszę o pytania! Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

78 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS 2007-02-06
Dziękuję za uwagę Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS


Pobierz ppt "Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS."

Podobne prezentacje


Reklamy Google