Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS. Arkadiusz Bała Katowice dn. 2007-02-06.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS. Arkadiusz Bała Katowice dn. 2007-02-06."— Zapis prezentacji:

1 Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS. Arkadiusz Bała Katowice dn

2 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Plan spotkania 1.Przybycie, rejestracja, powitanie i rozpoczęcie spotkania 2.KSS - planowane działania związane z poszerzeniem o nowych Partnerów na rynku systemów medycznych 3.Zasady działań handlowych w roku 2007 cz.1 - Główne cele - Rezerwacja Klientów - Planowanie działań handlowych - Prognozowanie sprzedaży 4.Przerwa

3 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Plan spotkania cd. 4.Zasady działań handlowych w roku 2007 cz. 2 - Przebieg wzorcowego procesu handlowego – etapy prognoz - Raportowanie działań handlowych 6.Dyskusja 7.Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia - OSOZ dla lekarzy – nowe szanse 8.KS-APW – Nowości w systemie 9.Bieżące sprawy KSS - Przechodzenie na wersje Windowsowe, - Samodzielne serwisowanie aptek – utrata klientów - Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym 10.Podsumowanie i zakończenie spotkania

4 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS KSS - planowane działania związane z poszerzeniem o nowych Partnerów na rynku systemów medycznych Grzegorz Mródź - Dyrektor Pionu Produkcji i Handlu

5 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Zasady działań handlowych w roku 2007 Arkadiusz Bała – Kierownik Zakładu Zarządzania Krajową Siecią Serwisu

6 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie Stan obecny Tylu nas jest… a mimo to…

7 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie Stan obecny –Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. –Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. –Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. –Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Trochę statystyki jako potwierdzenie…

8 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – trochę statystyki Partnerzy Gr. 5 - Łącznie ?

9 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – trochę statystyki Partnerzy Gr. 5 - Łącznie

10 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – trochę statystyki Łączna ilość Partnerów na dzień dzisiejszy to prawie 180 firm…

11 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – zapisy Umowy § 2 - Przedmiot Umowy 1.Przedmiotem Umowy jest współpraca Stron i wspólne realizowanie zadań związanych z szeroko rozumianą informatyką w przemyśle, energetyce, handlu, służbie zdrowia, ekologii, itp. UMOWA PARTNERSKA NA DOSTAWY, WDRAŻANIE I SERWISOWANIE PRODUKÓW INFORMATYCZNYCH KAMSOFT celem KAMSOFT i Partnera, zwanych w dalszej części Stronami, jest maksymalizacja udziału w rynku, 1.Partner w ramach Umowy: zatrudnia pracowników, w tym co najmniej jednego Serwisanta uprawnionego przez KAMSOFT, dba o ciągłe podnoszenie kwalifikacji zatrudnionych Serwisantów przez ich uczestnictwo w szkoleniach, dokonuje regularnych zakupów Produktów, zgodnie z przyjętymi planami i strategią KAMSOFT, realizuje dostawy Produktów do Klientów,

12 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Pierwsza informacja o ankiecie na KS-PARTNERZE – 12 stycznia 2007 roku: …Dlatego zwracam się z prośbą, aby w najbliższych dniach przemyśleli Państwo swoje plany handlowe, zastanowili się kiedy i do jakich klientów będą Państwo chcieli skierować swoje działania, tak aby ankietę wypełnić w miarę możliwości rzetelnie i precyzyjnie. Dodatkowe przypomnienie o ankiecie – mail do Partnerów 23 stycznia 2007 roku: Dodatkowo, nawiązując do wcześniej umieszczonej informacji na KS-PARTNERZE dotyczącej ankiety związanej z Państwa planami handlowymi na zaczynający się rok, informuję, że ankieta pojawi się w KS-PARTNERZE w piątek – 26 stycznia. Jeszcze raz przypomnę, że wypełnienie ankiety będzie polegało na podaniu planowanej ilości klientów, których zamierzają Państwo pozyskać w 2007 roku na produkty KAMSOFT w odpowiednich – miesięcznych okresach czasu. Aby jednak mogli Państwo przygotować się do jej wypełnienia, przesyłam dodatkowo w załączniku listę pytań, które pojawią się w ankiecie.

13 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Opublikowanie ankiety na KS-PARTNERZE – 26 stycznia 2007 roku: Szanowni Państwo Dzisiaj pojawiła się na KS-PARTNERZE zapowiadana wcześniej ankieta. Bardzo proszę o poświęcenie kilku chwil i wypełnienie tej ankiety. Tak jak informowałem wcześniej ma ona na celu analizę związaną z Państwa planami handlowymi na zaczynający się rok - głównie w zakresie klientów medycznych. Zdaję sobie sprawę, że pewne informacje, szczególnie w odległej perspektywie czasu mogą być trudne do sprecyzowania. Nie mniej, pewne szacunkowe plany można założyć i o takie szacunki nam chodzi.

14 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety…

15 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Z 52 wypełnionych ankiet w przypadku programów medycznych (KS-SOMED, KS-PPS itd.): - 24 ankiety – brak odpowiedzi - 12 ankiety – odpowiedź = 0 Z 52 wypełnionych ankiet w przypadku programów KS-FKW, KS-ZZL, KS-CRM itd.: - 29 ankiet – brak odpowiedzi - 20 ankiet – odpowiedź = 0

16 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-PPS w marcu 2007

17 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-PPS w październiku 2007

18 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-GLR w marcu 2007

19 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-GLR w październiku 2007

20 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-SOLAB w marcu 2007

21 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-SOLAB w październiku 2007

22 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-SOMED w marcu 2007

23 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-SOMED w październiku 2007

24 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-MEDIS w październiku 2007

25 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Planowana ilość klientów na KS-FKW w październiku 2007

26 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Wystarczy wykresów… jak wygląda podsumowanie? styczeń70 luty89 marzec116 kwiecień143 maj210 czerwiec216 lipiec187 sierpień155 wrzesień179 październik175 listopad146 grudzień113 RAZEM:1799 KS-PPS styczeń27 luty79 marzec79 kwiecień40 maj64 czerwiec69 lipiec45 sierpień65 wrzesień48 październik50 listopad48 grudzień47 RAZEM:661 KS-GLR styczeń1 luty3 marzec12 kwiecień12 maj13 czerwiec13 lipiec15 sierpień14 wrzesień15 październik13 listopad16 grudzień14 RAZEM:141 KS-SOLAB styczeń14 luty18 marzec20 kwiecień20 maj26 czerwiec35 lipiec27 sierpień24 wrzesień0 październik29 listopad31 grudzień32 RAZEM:276 KS-SOMED

27 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – wyniki ankiety… Ale chce tego dokonać tylko kilku Partnerów! A co z pozostałymi? ?

28 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie – potencjał SzpitaleGabinetyLaboratoriaPrzychodnieStomatologiaSanatoriaPielęgniarstwoRAZEM Dolnośląskie Kujawsko-Pomorskie Lubelskie Lubuskie Łódzkie Małopolskie Mazowieckie Opolskie Podkarpackie Podlaskie Pomorskie Śląskie Świętokrzyskie Warmińsko-Mazurskie Wielkopolskie Zachodniopomorskie SUMA: Co najmniej: świadczeniodawców

29 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Wprowadzenie Stan obecny – raz jeszcze… –Partnerzy skoncentrowali się głownie na sprzedaży jednego produktu. –Nie rozwijając oferty produktowej (KSS) stoimy w miejscu czyli zostajemy w tyle. –Nie ma spójnego monitorowania działań handlowych Partnerów. –Większość Partnerów nie ma pomysłu jak zagospodarować rynek medyczny. Jak to zmienić?

30 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Główne cele - ogólnie Zbudowanie takich wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT aby doprowadzić do zwiększenia skuteczności działań handlowych i w konsekwencji podniesienia poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT, Opracowanie i wdrożenie jednolitych reguł i zasad wzajemnej współpracy pomiędzy Partnerami na różnych szczeblach Partnerstwa oraz pomiędzy Partnerami i KAMSOFT głównie w zakresie działań handlowych takich jak rezerwacja klientów, prognozowanie sprzedaży itd., Zdefiniowanie i wprowadzenie zasad planowania i raportowania działań handlowych Partnerów oraz przedstawienie obowiązującej dokumentacji zarówno handlowo-marketingowej jak i projektowej.

31 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Główne cele - szczegółowo Zdefiniowanie zasad planowania i raportowania działań handlowych Poprawa wzajemnych relacji pomiędzy KSS i KAMSOFT Zwiększenie skuteczności działań handlowych Podniesienie poziomu sprzedaży produktów KAMSOFT

32 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Główne cele - szczegółowo Kompleksowość oferty produktów i usług oferowanych przez Partnerów Zwiększenie sprawności obsługi Klientów Podniesienie poziomu zadowolenia Klientów I na razie wystarczy…

33 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Nie można sobie pozwolić na zmarnowanie czasu i tym samym na niewykorzystanie szansy jaka nadarza się w bieżącym roku – szansy silnego zaistnienia na rynku medycznym! Dlatego też…

34 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Muszą zostać wprowadzone i przestrzegane zasady, które pomogą zrealizować zakładane cele.

35 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

36 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów - zasady Cel rezerwacji klientów (po co?) –Ograniczenie wewnętrznej konkurencji. –Większa samomobilizacja. –Zwiększenie możliwości planowania sprzedaży. Na czym ma to polegać?

37 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Rezerwacja Klienta będzie polegała na zgłoszeniu do KAMSOFT chęci obsługiwania danego Klienta podając: –dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –jakim produktem KAMSOFT Partner chce Klienta zainteresować, –jak Partner ocenia prawdopodobieństwo sprzedaży tego produktu (wstępna prognoza).

38 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Anulowanie rezerwacji – kiedy? –Jeżeli po upływie 2 tygodni od rezerwacji, odnowienia rezerwacji lub ostatniego zarejestrowanego kontaktu handlowego nie zostały przeprowadzone z Klientem przez Partnera jakiekolwiek działania handlowe. –Jeżeli w okresie 6 miesięcy od rezerwacji lub odnowieniu rezerwacji Partner nie dokonał do Klienta sprzedaży produktów KAMSOFT. Partnerowi będzie przysługiwało wówczas prawo do odwołania się od decyzji KAMSOFT.

39 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Dodatkowe reguły: –Odrębna rezerwacja dla każdego produktu. –Możliwość odmówienia rezerwacji w przypadku kiedy: zgłaszany Klient jest już obsługiwany przez innego Partnera, tzn. posiada produkty KAMSOFT sprzedane przez tego Partnera, zgłaszany Klient jest wcześniej zarezerwowany do innego Partnera, Partner nie ma odpowiedniego potencjału do prowadzenia rozmów z klientem. Dotyczy to głównie posiadania przez Partnera Serwisantów z aktualnymi uprawnieniami do serwisowania wybranego produktu lub takich, którzy odbyli wymagane szkolenia, Partner przekroczył limit możliwych rezerwacji.

40 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Dodatkowe reguły: –Za automatyczne uznaje się rezerwacje tych Klientów, którzy przed wprowadzeniem obowiązku rezerwacji zostali zafakturowani za produkty KAMSOFT przez poszczególnych Partnerów. –Limit nowych rezerwacji uzależniony od ilości pracowników Partnera upoważnionych do sprzedaży produktów KAMSOFT (do 20 miesięcznie na jednego pracownika).

41 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Jak to robić? –Rezerwacja Klientów poprzez KS- PARTNERA. –Partner będzie widział w KS-PARTNERZE tylko tych adresatów, którzy zostali dla niego zarezerwowani. –Jeżeli podany adres będzie już zarezerwowany przez innego Partnera – system wyświetli informację o braku możliwości zarezerwowania danego klienta.

42 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Rezerwacja klientów – zasady c.d. Jak to robić? –Potwierdzenie rezerwacji będzie dokonywane przez Centralę KAMSOFT lub przez Spółkę Zależną (Oddział KAMSOFT) pod którą podlega dany Partner. –Potwierdzenie (akceptacja) rezerwacji będzie sygnalizowane np. zmianą statusu (koloru) wyświetlanego rekordu adresu w KS-PARTNERZE.

43 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

44 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Prognozowanie sprzedaży Zasady prognozowania sprzedaży –Obowiązek prognozowania przez wszystkich Partnerów, Spółki Zależne i Oddziały. –Systematyczne aktualizowanie prognoz. –Rzetelne i jak najbardziej precyzyjne wartości prognoz. Na czym ma to polegać?

45 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Prognozowanie sprzedaży c.d. Prognoza zawsze dotyczy konkretnych Klientów i powinna zawierać następujące informacje: –dane teleadresowe klienta (nazwę klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –jaki produkt planujemy sprzedać Klientowi, –ilość licencji jakimi jest zainteresowany Klient, –wartość oczekiwanego kontraktu, –prawdopodobieństwo dokonania sprzedaży – jak oceniamy szanse sprzedaży w danym momencie (podane w %), –planowany termin podpisania umowy lub zamówienia (termin realizacji).

46 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Prognozowanie sprzedaży c.d. Prognoza (Szansa Biznesowa) – jak to robić? –prognozować będzie można tylko zarezerwowanych klientów, –prognozowanie będzie prowadzone przez Partnerów w KS- PARTNERZE a przez Spółki Zależne i Oddziały bezpośrednio w CRM, –informacje dotyczące prognoz będą trafiały na kartę klienta, –na karcie klienta będzie również informacja o ważności klienta, którą będzie określał KAMSOFT, –prognoza (Szansa Biznesowa) będzie odzwierciedlać cały proces sprzedaży i będzie podzielona na etapy.

47 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

48 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) Pierwszy kontakt (10%) Prezentacja produktu (20%) Złożenie oferty (40%) Negocjacje (60%) Projekt umowy (80%) Zamówienie - podpisanie umowy (100%) Rezygnacja (0%)

49 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Pierwszy kontakt (10%) –Jest to etap na który może zmienić Partner status klienta w sytuacji, kiedy dla zarezerwowanego wcześniej klienta przeprowadził rozmowę w wyniku której stwierdził, że klient chce dalej z nim rozmawiać. Na tym etapie można szacować że jest ok. 10% szans na dokonanie sprzedaży.

50 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Prezentacja produktu (20%) –Na ten etap może Partner zmienić status klienta wówczas, kiedy odbyła się prezentacja produktu dla klienta i klient wyraża zainteresowanie dalszymi rozmowami. Można szacować że prawdopodobieństwo sprzedaży wynosi wówczas ok. 20%.

51 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Złożenie oferty (40%) –Jeśli Partner złoży klientowi ofertę cenową i klient po zapoznaniu się z nią nadal podczymuje swoje zainteresowanie produktem, wówczas Partner może zmienić status klienta na etap złożenie oferty. Można oceniać prawdopodobieństwo doprowadzenia do sprzedaży na 40%.

52 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Negocjacje (60%) –Jeśli po złożonej ofercie następują negocjacje z klientem wówczas Partner zmienia odpowiednio status klienta a tym samym prawdopodobieństwo sprzedaży rośnie do ok. 60%.

53 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Projekt umowy (80%) –Jeżeli w wyniku negocjacji klient oczekuje przedstawienia projektu umowy, wówczas można oceniać prawdopodobieństwo podpisania kontraktu na ok. 80% Partner może odpowiednio zmienić etap i status klienta.

54 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Zamówienie - podpisanie umowy (100%) –Jeżeli klient zaakceptuje umowę i podpiszę ją (złoży zamówienie na produkt) wówczas sprzedaż można uznać za dokonaną i Partner ma obowiązek zmienić status klienta na zamówienie – podpisanie umowy – prawdopodobieństwo 100%.

55 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Rezygnacja (0%) –Na ten etap proces sprzedaży może przejść w dowolnym momencie rozmów z klientem – w przypadku, kiedy klient zrezygnuje z zakupu oferowanego produktu. Partner wówczas zmienia jego status na rezygnacja i tym samym zeruje prognozę. Ważne jest aby w takim przypadku rejestrować przyczynę rezygnacji klienta szczególnie wówczas, kiedy klient wybiera produkt konkurencji wraz z podaniem informacji z kim przegraliśmy.

56 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Etapy Szansy Biznesowej - procesu handlowego (etapy prognoz) c.d. Nie jest konieczne zachowanie kolejności przejść pomiędzy poszczególnymi etapami. Może bowiem zdarzyć się sytuacja, kiedy pominięty zostanie np. etap prezentacji czy też negocjacji.

57 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS

58 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Planowanie działań handlowych Wprowadzenie obowiązku planowania Każdy Oddział, Spółka Zależna i Partner KAMSOFT jest zobowiązany do prowadzenia rzetelnych i regularnych planów swoich działań handlowych w zakresie produktów KAMSOFT. Plany powinny być wykonywane w cyklach miesięcznych i przekazywane do KAMSOFT najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc objęty planem. Nie mylić z planem finansowo-rzeczowym!

59 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Planowanie działań handlowych c.d. Co powinny zawierać plany działań handlowych? –dane teleadresowe (nazwę Klienta, dokładny adres siedziby Klienta, nr NIP), –datę kontaktu z Klientem z podziałem na kontakty z Klientami nowymi i starymi oraz z zaznaczeniem formy kontaktu: telefon, spotkanie, itp., –jakich produktów KAMSOFT kontakty mają dotyczyć.

60 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Planowanie działań handlowych c.d. Wymagane minimum –3 spotkania z nowymi Klientami w skali tygodnia, –3 oferty złożone nowemu Klientowi, –1 spotkanie ze starym klientem w skali tygodnia, –10 telefonów do klientów w skali tygodnia. Za nowego Klienta uznaje się takiego Klienta, dla którego Partner, Spółka Zależna czy też Oddział nie wystawił jeszcze faktury sprzedaży na jakikolwiek produkt KAMSOFT.

61 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Planowanie działań handlowych c.d. Jak to robić? –Oddziały i Spółki Zależne – rejestracja (planowanie) kontaktów w CRM. –Partnerzy – rejestracja (planowanie) kontaktów w KS-PARTNER. Po zarejestrowaniu planowanych kontaktów będą one miały status planowane. Po odbytym kontakcie Partner powinien zmienić status kontaktu na zrealizowany w przypadku, kiedy kontakt doszedł do skutku, lub przeedytować datę kontaktu jeśli ulega ona zmianie. W przypadku kiedy klient odwołuje kontakt (nie chce z nami rozmawiać) zmieniamy status na odwołany.

62 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Podsumowanie Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PLANOWANIA? –Ile i jakich kontaktów planuje Partner, Spółka Zależna czy też Oddział i z jakimi klientami? –Jakich produktów dotyczą te kontakty? –Sumaryczne zestawienie kontaktów dla każdego Partnera za dany okres czasu z podziałem na planowane, zrealizowane, odwołane oraz z podziałem na produkty jakich dotyczą.

63 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Podsumowanie c.d. Jaka wiedza jest niezbędna do sprawnego zarządzania sprzedażą w zakresie PROGNOZOWANIA? –Sprzedaż jakich produktów prognozuje dany Partner, z jakim prawdopodobieństwem, na jaką kwotę i kiedy planowana jest sprzedaż oraz do jakich klientów (jaka jest ich waga – wartość)? –Sumaryczne zestawienie prognoz sprzedaży dla wszystkich Partnerów z informacjami j.w.

64 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Zapraszam do dyskusji!

65 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia – OSOZ dla lekarzy – nowe szanse! Andrzej Jaromin - Dyrektor Wydziału Systemu OSOZ

66 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS KS-APW – Nowości w systemie Przemysław Lubacki - Sekcja Aptek Ogólnych

67 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy KSS Przechodzenie na wersje windowsowe Samodzielne serwisowanie aptek – utrata klientów Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym

68 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy - Przechodzenie na wersje windowsowe Troszkę historii… ;-) Firma Microsoft oficjalnie zaprzestała rozwoju MS-DOS jako samodzielnego systemu. Ostatnia samodzielna wersja nosi numer 6.22.

69 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Przechodzenie na wersje windowsowe Nawet nie osiągnęliśmy 50%! Ciągle więcej jest obsługiwanych instalacji DOS-owych! Stan obecny: –5613 licencji Aptecznych w wersji DOS-owej –5216 licencji Aptecznych w wersji Windows

70 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Przechodzenie na wersje windowsowe Korzyści: –Szybsze działanie, –Dostępne podglądy wydruku –Bezproblemowa współpraca z większością drukarek –Większa funkcjonalność –Większe bezpieczeństwo

71 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Samodzielne serwisowanie aptek Stan na 5 luty 2007: –Ilość serwisantów certyfikowanych (wydanych kart) – 297 szt. –Ilość Partnerów posiadających co najmniej 1 certyfikowanego serwisanta A co z pozostałymi?

72 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Samodzielne serwisowanie aptek Stan na 5 luty 2007: –Ilość aptek z własnymi kartami serwisowymi (ilość wydanych aptekom kart) Jest to ok. 1,72% z wszystkich obsługiwanych aptek

73 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym Szkolenia: –KS-PPS – i –KS-APW Autoryzacyjne na 2007 – (w przypadku odpowiedniego zainteresowania) –KS-SOMED Zaawansowane – –KS-CRM – planowane na koniec lutego –KS-FKW i KS-ZZL Zaawansowane – planowane na koniec marca

74 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym Wsparcie działań handlowych Partnerów: –Możliwość uczestnictwa pracowników KAMSOFT w rozmowach handlowych (prezentacjach) prowadzonych przez Partnerów –Wsparcie marketingowe – ulotki reklamowe –Wsparcie marketingowe – cykliczne artykuły w wydawnictwie OSOZ opisujące najlepszych Partnerów

75 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym c.d. Wsparcie działań handlowych Partnerów: –Dostarczenie Partnerom jednolitych wzorów materiałów prezentacyjnych i ofertowych –Organizowanie konferencji promujących rozwiązania dla medycyny (V Konferencja Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia - OSOZ - W trosce o zdrowsze społeczeństwo)

76 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Bieżące sprawy – Intensyfikacja działań handlowych na rynku medycznym c.d. Wsparcie działań handlowych Partnerów (poza rynkiem medycznym): –Dalsze zlecanie wykonania instalacji programów lojalnościowych

77 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Proszę o pytania!

78 Spotkanie Partnerów KAMSOFT - KSS Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Spotkanie Partnerów Krajowej Sieci Serwisowej KAMSOFT - KSS. Arkadiusz Bała Katowice dn. 2007-02-06."

Podobne prezentacje


Reklamy Google