Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KS-OMNIPHARM.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KS-OMNIPHARM."— Zapis prezentacji:

1 KS-OMNIPHARM

2 Agenda szkolenia KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe.
Zarządzanie strategiami cenowymi. Zarządzanie sugestiami sprzedaży. Zarządzanie strategiami marżowymi. Zarządzanie sprzedażą wiązaną. Warunki handlowe. Sesja pytań. KS-OmniPharm

3 Do kogo kierowane jest rozwiązanie i jakie korzyści uzyskuje zarządzający siecią aptek?
Wspomaganie w zarządzaniu procesami biznesowymi we: a) właścicielskiej sieci aptek, b) franczyzowej sieci aptek, c) grupie zakupowej Korzyści osiągane przez zarządzającego siecią aptek: a) centralizacja sterowania procesami, b) korzystanie z rozwiązania bez potrzeby troszczenia się o infrastrukturę teleinformatyczną, c) centralizacja analityki, d) niskie koszty wejścia KS-OmniPharm

4 Co zrobić aby rozpocząć pracę w KS-OmniPharm?
Właściwie niewiele: zapewnić dostęp do internetu, jednokrotne odwiedzić apteki celem instalacji narzędzia komunikacyjnego – dla klientów posiadających KS-ZSA w pierwszej połowie czerwca nie będzie nawet takiej konieczności  mieć chęci, chęci i jeszcze raz chęci Ale po kolei w kilku prostych krokach: Krok 1 – uruchomić przeglądarkę (preferowany IE w wersji co najmniej 8.0), wejść na stronę https://www.ks-omnipharm.pl/ - użytkownik może być poproszony o instalację dodatku Silverlight co należy wykonać, Krok 2 – dokonać rejestracji z wykorzystaniem przygotowanego formularza rejestracyjnego Krok 3 – przeczytać i zaakceptować udostępniony regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Krok 4 – oczekiwać na wiadomość , w której zostanie przesłany certyfikat wymagane hasła i inne informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy Krok 5 – zainstalować w każdej z aptek aplikację umożliwiającą komunikację KS-OmniPharm z systemem KS-AOW Krok 6 – można pracować  KS-OmniPharm

5 Dostępne usługi – cel i zakres stosowania
Usługa „Podstawowa” – organizacja sieci punktów sprzedaży, zarządzanie centralną kartoteką towarową, zarządzanie konfiguracją i dostępem do usług, akwizycja danych z punktów sprzedaży, platforma do korzystania z usług biznesowych, Usługa „Hostingowa” – utrzymanie rozwiązania, zapewnienie odpowiedniej infrastruktury teleinformatycznej, serwis techniczny, wsparcie konsultacyjne, aktualizacje rozwiązania, Usługa „Strategie cenowe” – centralne zarządzanie ceną sprzedaży, organizacja promocji, analiza wskaźnikowa Usługa „Sugestie sprzedaży” – centralne zarzadzanie rekomendacjami sprzedażowymi, zarządzanie kategorią, analiza wskaźnikowa, Usługa „Strategie marżowe” – centralne zarządzanie marżą i ceną detaliczną Usługa „Sprzedaż wiązana” – centralne zarządzanie sprzedażą dodatkowych produktów w trakcie sprzedaży określonych, analiza wskaźnikowa KS-OmniPharm

6 Wszystko o testowaniu KS-OmniPharm
Dostawca usług umożliwia klientowi ich przetestowanie według następujących zasad: przewiduje się możliwość korzystania z wersji demo systemu w pełnej jego funkcjonalności przez okres 1 miesiąca, po zakończeniu okresu testowego lub w trakcie jego trwania można dokonać zakupu usług bez straty konfiguracji i zgromadzonych danych przez pierwsze 3 miesiące od daty wprowadzenia każdej z usług na rynek możliwe jest jej testowanie, w ramach ceny usługi podstawowej. Nie należy przez to rozumieć, że zasada obowiązuje przez pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu u konkretnego klienta, ale od dnia opublikowania rozwiązania na rynku, KS-OmniPharm

7 A co w przyszłości … Plan na Q3
Akwizycja danych sprzedażowych i stanów magazynowych z aptek, Centralny analizator refundacyjny, Kategoryzacja produktów – domyślne hierarchiczne grupy towarowe - OTC, Rozpoczęcie prac nad centralnymi zamówieniami Analityka wskaźnikowa strategii cenowych, sugestii sprzedaży i sprzedaży wiązanej z wykorzystaniem BI – Excel jako interfejs dostępowy Plan na Q4 Akwizycja danych zakupowych, Dalsze prace nad centralnymi zamówieniami, Rozpoczęcie prac nad przesunięciami towarów, Analityka dotycząca sprzedaży KS-OmniPharm

8 Korzystanie z usług w praktyce
Strategie cenowe, czyli zorganizuj promocje dla klientów, Sugestie sprzedaży, czyli sprzedaj produkt rekomendowany a zyskasz, Strategie marżowe, czyli zarządzaj polityką marżową, Sprzedaż wiązana, czyli sprzedaj dodatkowo a zwiększysz obroty, Grupowanie aptek i towarów, czyli uproszczenie realizacji procesów biznesowych KS-OmniPharm

9 Korzyści i szanse biznesowe
Warunki handlowe Dla klientów posiadających aktualną licencję na KS-ZSA lub wykupujących licencję na KS-Omnipharm w kolejnych latach, będzie stosowana promocja polegająca na udzieleniu 80% rabatu od ceny pakietu podstawowego. Dla sieci zarządzających więcej niż 30 punktami sprzedaży cena usługi hostingowej będzie ustalana indywidualnie. KS-OmniPharm

10 Korzyści i szanse biznesowe
Aktualny cennik dla klientów dostępny jest pod adresem Podane ceny są cenami netto i dotyczą opłat miesięcznych na jedną aptekę. KS-OmniPharm

11 Sesja pytań ? KS-OmniPharm

12 Zapraszamy do współpracy !
Kontakt handlowy Tomasz Pawlik lub Tel Zapraszamy do współpracy ! KS-OmniPharm

13 Dziękuję za uwagę KS-OmniPharm


Pobierz ppt "KS-OMNIPHARM."

Podobne prezentacje


Reklamy Google