Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe. 2.Zarządzanie strategiami cenowymi. 3.Zarządzanie sugestiami sprzedaży. 4.Zarządzanie strategiami.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe. 2.Zarządzanie strategiami cenowymi. 3.Zarządzanie sugestiami sprzedaży. 4.Zarządzanie strategiami."— Zapis prezentacji:

1

2 Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe. 2.Zarządzanie strategiami cenowymi. 3.Zarządzanie sugestiami sprzedaży. 4.Zarządzanie strategiami marżowymi. 5.Zarządzanie sprzedażą wiązaną. 6.Warunki handlowe. 7.Sesja pytań. 2 KS-OmniPharm

3 Do kogo kierowane jest rozwiązanie i jakie korzyści uzyskuje zarządzający siecią aptek? Wspomaganie w zarządzaniu procesami biznesowymi we: a) właścicielskiej sieci aptek, b) franczyzowej sieci aptek, c) grupie zakupowej Korzyści osiągane przez zarządzającego siecią aptek: a) centralizacja sterowania procesami, b) korzystanie z rozwiązania bez potrzeby troszczenia się o infrastrukturę teleinformatyczną, c) centralizacja analityki, d) niskie koszty wejścia 3 KS-OmniPharm

4 Co zrobić aby rozpocząć pracę w KS-OmniPharm? Właściwie niewiele: –zapewnić dostęp do internetu, –jednokrotne odwiedzić apteki celem instalacji narzędzia komunikacyjnego – dla klientów posiadających KS-ZSA w pierwszej połowie czerwca nie będzie nawet takiej konieczności –mieć chęci, chęci i jeszcze raz chęci Ale po kolei w kilku prostych krokach: –Krok 1 – uruchomić przeglądarkę (preferowany IE w wersji co najmniej 8.0), wejść na stronę https://www.ks-omnipharm.pl/ - użytkownik może być poproszony o instalację dodatku Silverlight co należy wykonać, https://www.ks-omnipharm.pl/ –Krok 2 – dokonać rejestracji z wykorzystaniem przygotowanego formularza rejestracyjnego –Krok 3 – przeczytać i zaakceptować udostępniony regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną –Krok 4 – oczekiwać na wiadomość , w której zostanie przesłany certyfikat wymagane hasła i inne informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy –Krok 5 – zainstalować w każdej z aptek aplikację umożliwiającą komunikację KS- OmniPharm z systemem KS-AOW –Krok 6 – można pracować 4 KS-OmniPharm

5 Dostępne usługi – cel i zakres stosowania Usługa Podstawowa – organizacja sieci punktów sprzedaży, zarządzanie centralną kartoteką towarową, zarządzanie konfiguracją i dostępem do usług, akwizycja danych z punktów sprzedaży, platforma do korzystania z usług biznesowych, Usługa Hostingowa – utrzymanie rozwiązania, zapewnienie odpowiedniej infrastruktury teleinformatycznej, serwis techniczny, wsparcie konsultacyjne, aktualizacje rozwiązania, Usługa Strategie cenowe – centralne zarządzanie ceną sprzedaży, organizacja promocji, analiza wskaźnikowa Usługa Sugestie sprzedaży – centralne zarzadzanie rekomendacjami sprzedażowymi, zarządzanie kategorią, analiza wskaźnikowa, Usługa Strategie marżowe – centralne zarządzanie marżą i ceną detaliczną Usługa Sprzedaż wiązana – centralne zarządzanie sprzedażą dodatkowych produktów w trakcie sprzedaży określonych, analiza wskaźnikowa 5 KS-OmniPharm

6 Wszystko o testowaniu KS-OmniPharm Dostawca usług umożliwia klientowi ich przetestowanie według następujących zasad: przewiduje się możliwość korzystania z wersji demo systemu w pełnej jego funkcjonalności przez okres 1 miesiąca, po zakończeniu okresu testowego lub w trakcie jego trwania można dokonać zakupu usług bez straty konfiguracji i zgromadzonych danych przez pierwsze 3 miesiące od daty wprowadzenia każdej z usług na rynek możliwe jest jej testowanie, w ramach ceny usługi podstawowej. Nie należy przez to rozumieć, że zasada obowiązuje przez pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu u konkretnego klienta, ale od dnia opublikowania rozwiązania na rynku, 6 KS-OmniPharm

7 A co w przyszłości … Plan na Q3 -Akwizycja danych sprzedażowych i stanów magazynowych z aptek, -Centralny analizator refundacyjny, -Kategoryzacja produktów – domyślne hierarchiczne grupy towarowe - OTC, -Rozpoczęcie prac nad centralnymi zamówieniami -Analityka wskaźnikowa strategii cenowych, sugestii sprzedaży i sprzedaży wiązanej z wykorzystaniem BI – Excel jako interfejs dostępowy Plan na Q4 -Akwizycja danych zakupowych, -Dalsze prace nad centralnymi zamówieniami, -Rozpoczęcie prac nad przesunięciami towarów, -Analityka dotycząca sprzedaży 7 KS-OmniPharm

8 Korzystanie z usług w praktyce 1)Strategie cenowe, czyli zorganizuj promocje dla klientów, 2)Sugestie sprzedaży, czyli sprzedaj produkt rekomendowany a zyskasz, 3)Strategie marżowe, czyli zarządzaj polityką marżową, 4)Sprzedaż wiązana, czyli sprzedaj dodatkowo a zwiększysz obroty, 5)Grupowanie aptek i towarów, czyli uproszczenie realizacji procesów biznesowych 8 KS-OmniPharm

9 Korzyści i szanse biznesowe Warunki handlowe Dla klientów posiadających aktualną licencję na KS-ZSA lub wykupujących licencję na KS- Omnipharm w kolejnych latach, będzie stosowana promocja polegająca na udzieleniu 80% rabatu od ceny pakietu podstawowego. Dla sieci zarządzających więcej niż 30 punktami sprzedaży cena usługi hostingowej będzie ustalana indywidualnie. 9 KS-OmniPharm

10 Korzyści i szanse biznesowe Aktualny cennik dla klientów dostępny jest pod adresem 10 KS-OmniPharm Podane ceny są cenami netto i dotyczą opłat miesięcznych na jedną aptekę.

11 Sesja pytań 11 KS-OmniPharm ?

12 Kontakt handlowy Tomasz Pawlik lub Tel Zapraszamy do współpracy ! 12 KS-OmniPharm

13 13 Dziękuję za uwagę KS-OmniPharm


Pobierz ppt "Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe. 2.Zarządzanie strategiami cenowymi. 3.Zarządzanie sugestiami sprzedaży. 4.Zarządzanie strategiami."

Podobne prezentacje


Reklamy Google