Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt unijny realizowany w ramach programu Erasmus+ STRATEGIC PARTNERSHIPS (KEY ACTION 2) – NR PROJEKTU 2015 – 1 – IT02 – KA201 – 015017.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt unijny realizowany w ramach programu Erasmus+ STRATEGIC PARTNERSHIPS (KEY ACTION 2) – NR PROJEKTU 2015 – 1 – IT02 – KA201 – 015017."— Zapis prezentacji:

1 Projekt unijny realizowany w ramach programu Erasmus+ STRATEGIC PARTNERSHIPS (KEY ACTION 2) – NR PROJEKTU 2015 – 1 – IT02 – KA201 –

2  Skrót CLIL pochodzi od słów Content and Language Integrated Learning - czyli zintegrowane kształcenie przedmiotowo – językowe.  CLIL to dwuogniskowe podejście edukacyjne, w którym język obcy używany jest do uczenia zarówno treści przedmiotowych jak i języka.  Przedmioty takie jak nauki ścisłe, matematyka i geografia nauczane są w języku obcym, jednocześnie promując uczenie się samego języka obcego.

3  do nauczycieli szkół podstawowych pragnących zgłębić wiedzę nt. metodologii CLIL,  do szkół podstawowych chcących podnieść jakość oferty edukacyjnej,  do instytucji kształcących nauczycieli,  do uczniów, studentów, rodziców, wydawców, naukowców zainteresowanych tematem CLIL

4  Promuje użycie metodologii CLIL (dotychczas powszechnej w szkołach średnich) w szkołach podstawowych,  Zbiera informacje o użyciu metodologii CLIL w szkołach podstawowych, jak również o trudnościach napotykanych przez nauczycieli pracujących tą metodą,  Gromadzi i poszerza bazę Otwartych Zasobów Edukacyjnych w dziedzinie CLIL.

5  Centrum Językowe w Todi (Włochy), : (główny kontrahent)www.wellanguage.com  Szkoły partnerskie  Direzione Didattica, Todi (Włochy),  Direzione Didattica Aldo Moro of Terni, Terni (Włochy),  Scoala Gimnaziala Alexandru Davila, (Rumunia),  Agrupamento de Escolas Gardunha e Xisto, Fundão (Portugalia),  Partnerzy  Instituto Politécnico de Castelo Branco, Castelo Branco (Portugalia),  Universitatea din Pitesti, Pitesti (Rumunia),  Uniwersytet Łódzki, Łódź (Polska),  Giunti O.S. Organizzazioni Speciali, Florence (Włochy),

6 C4C przeprowadzi:  ankietę najnowszych użyć metody CLIL w szkołach podstawowych oraz dobrych praktyk i trudności napotykanych przez nauczycieli;  analizę bazy internetowej Otwartych Zasobów Edukacyjnych (Open and Educational Resources OERs) związanych z metodą CLIL do wykorzystania w szkołach podstawowych.

7 Na podstawie wyników ankiety i analizy Otwartych Zasobów Edukacyjnych projekt C4C opracuje:  wytyczne rozwoju i użycia metody CLIL w szkołach  materiały i plany lekcji do nauczania przyrody, matematyki i geografii w języku angielskim w szkołach podstawowych  przewodnik po tych tematach  E-kurs przeznaczony dla nauczycieli – jak używać metodologię CLIL w szkołach podstawowych.

8 klasa 2D z p. Moniką Karkusińską i p. Anną Kozicką klasa 3A z p. Agnieszką Jakubczak

9 Klasa 3C z p. Agnieszką Jasińską klasa 5B z p. Iwoną Wawrzyńczak i p. Małgorzatą Hatalą-Janus

10  na stronie internetowej projektu:  na stronie internetowej naszej szkoły:  na naszym profilu facebookowym: https://www.facebook.com/pages/Szko%C5%8 2a-Podstawowa-nr- 199/

11


Pobierz ppt "Projekt unijny realizowany w ramach programu Erasmus+ STRATEGIC PARTNERSHIPS (KEY ACTION 2) – NR PROJEKTU 2015 – 1 – IT02 – KA201 – 015017."

Podobne prezentacje


Reklamy Google