Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Transportspedycjalogistykaagencjecelne 25 L A T N A R Y N K U 2 0 1 6.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Transportspedycjalogistykaagencjecelne 25 L A T N A R Y N K U 2 0 1 6."— Zapis prezentacji:

1 transportspedycjalogistykaagencjecelne 25 L A T N A R Y N K U

2 WITAMY W JAS – FBG S.A. transport spedycja logistyka agencje celne LOGISTYKA TRANSPORT AGENCJE CELNE SPEDYCJA MORSKA LOTNICZA KOLEJOWA DROGOWA

3 połączenia (FTL i LTL) w eksporcie/imporcie do/z Unii Europejskiej i Turcji ponad 1000 zatrudnionych pracowników około 120 biur w Polsce, w tym ponad 70 agencji celnych 24 godzinny serwis krajowy w formule „door–to–door” nowoczesne, zintegrowane rozwiązania informatyczne m. kw. powierzchni magazynowych ponad 200 własnych środków transportu 2 biura zagraniczne transportów miesięcznie przesyłek miesięcznie ton rocznie klientów JAS-FBG S.A. ul. Kolejowa 17, Katowice tel DWUKROTNY LAUREAT

4 7 platform logistycznych i magazynów: Będzin, Bielsko-Biała, Gdańsk, Pawłowice, Ołtarzew k/Pruszkowa, Warszowice, Wrocław Zakres usług: składowanie i obsługa towarów: wielkogabarytowych, spożywczych, przemysłowych, kompletacja, przepakowywanie, etykietowanie, komisjonowanie, konfekcjonowanie, usługi chłodnicze kontrolne czynności dodatkowe, montaż i przetworzenie produktów, kontrola jakości produktów, proste naprawy, obsługa dostaw STANOWISKA: specjalista ds. logistyki, kierownik platformy logistycznej, magazynier-operator wózka widłowego, kierownik zmiany logistyka

5 70 biur w Polsce 350 pracowników, specjalistów w zakresie prawa celnego Zakres usług:  zgłoszenia we wszystkich procedurach celnych zgodnie ze Wspólnotowym Kodeksem Celnym  pośrednictwo w obrocie międzynarodowym: INTRASTAT, Akcyza, Wspólna Polityka Rolna  odprawy tranzytowe w oparciu o Konwencję WPT  odprawy w procedurze uproszczonej  magazyny celne i składy celne  certyfikat AEO STANOWISKA: agent celny, referent ds. celnych agencje celne JAS-FBG S.A jako jedna z pierwszych firm Polsce otrzymała w 1991 roku koncesję Prezesa Głównego Urzędu Ceł na świadczenie usługi agencji celnej.

6 krajowa całopojazdowa i drobnicowa 16 oddziałów: Katowice, Czeladź, Białystok, Pruszcz Gdański, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź (centralna sortownia), Olsztyn, Ołtarzew k/Pruszkowa, Poznań, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Wrocław STANOWISKA: spedytor krajowy (całopojazdowy lub drobnicowy), specjalista ds. rozliczeń, magazynier – operator wózka widłowego spedycja drogowa

7 międzynarodowa całopojazdowa 10 oddziałów: Katowice, Chałupki, Ciechanowiec, Gdynia, Gliwice, Kraków, Piaseczno, Poznań, Sokółka, Tarnów międzynarodowa drobnicowa 4 oddziały: Katowice, Bielsko-Biała, Ołtarzew k/Pruszkowa, Warszowice STANOWISKA: spedytor międzynarodowy specjalista ds. rozliczeń spedycja drogowa

8 transport  transport to 200 własnych, nowoczesnych ciągników, w ramach Grupy Kapitałowej  wszystkie ciągniki posiadają telematyczne systemy kontroli transportu, umożliwiające klientowi sprawdzenie w dowolnej chwili, za pośrednictwem strony internetowej co dzieje się z jego przesyłką  JAS-FBG S.A. obsługuje wszystkie rodzaje transportów  90 ciągników spełnia normy emisji spalin EURO6, pozostałe EURO5 i EEV  wiek 90% ciągników nie przekracza 2,5 roku  195 naczep różnorodnych typów STANOWISKA: kierowca kat. C, kierowca kat. C+E (międzynarodowy lub krajowy), dyspozytor, specjalista ds. rozliczeń

9  1030 pracowników  przeciętny staż pracy to prawie 7,5 roku  30% pracowników ze stażem ponad 10 lat  Ponad 130 staży zorganizowanych dla absolwentów, studentów i bezrobotnych, prawie 80 praktyk dla studentów i uczniów w ciągu ostatnich 5 lat  prawie 3000 zrealizowanych osobodni szkoleń zewnętrznych dla pracowników w ciągu ostatnich 5 lat  38 pracowników posiadających ceniony na świecie Certyfikat FIATA JAS-FBG SA ceniony pracodawca DWUKROTNY LAUREAT

10 KOMUNIKATYWNOŚĆ – umiejętność precyzyjnego wypowiadania się, aktywnego i ze zrozumieniem słuchania innych, spójność między przekazem słownym a zachowaniami niewerbalnymi (np. gesty, mimika, postawa ciała), umiejętność dostosowywania formy komunikatu do odbiorcy. Etykieta komunikacji w zakresie: stosowania zwrotów grzecznościowych, prowadzenia rozmowy telefonicznej, pisania wiadomości , formułowania prostych pism, prawidłowego posługiwania się językiem polskim. Umiejętność prezentowania własnych poglądów, także na forum publicznym. PLANOWANIE I ORGANIZACJA – umiejętność właściwego określania priorytetów, planowanie zadań do realizacji z uwzględnieniem odpowiednich terminów, zapewnianie zasobów niezbędnych do realizacji zadań (materialnych, czasowych i osobowych). WSPÓŁPRACA – umiejętność współdziałania z innymi ludźmi w celu realizacji powierzonych zadań, budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami, umiejętność rezygnacji z celów własnych na rzecz celów grupy, dostrzeganie oraz właściwe reagowanie na potrzeby innych pracowników (także z innych działów firmy) - klientów wewnętrznych. kluczowe kompetencje

11 KONSEKWENCJA I ORIENTACJA ZADANIOWA – wytrwałość i skuteczność w działaniu pomimo pojawiających się przeszkód, umiejętność skupienia się na celu zadania. ZORIENTOWANIE NA KLIENTA – nawiązywanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z otoczeniem zewnętrznym firmy - klientami, podwykonawcami, firmami współpracującymi, instytucjami publicznymi i urzędami, opinią publiczną, dostrzeganie potrzeb otoczenia zewnętrznego oraz właściwe reagowanie na te potrzeby, uwzględnianie nadrzędnego interesu firmy w relacjach z otoczeniem zewnętrznym. SAMODZIELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ – samodzielne wykonywanie powierzonych zadań, aktywność oraz inicjatywa w działaniu, świadomość odpowiedzialności za własne działania oraz przewidywanie ich konsekwencji, dążenie do wysokiej jakości pracy. ANALITYCZNOŚĆ – umiejętność właściwej analizy sytuacji, selekcjonowania i docierania do niezbędnych informacji oraz wyciągania właściwych wniosków, umiejętność identyfikowania problemów. kluczowe kompetencje

12 ODPORNOŚĆ NA STRES – stabilność emocjonalna i umiejętność opanowania negatywnych emocji (np. lęk, gniew) w sytuacjach stresogennych dla pracownika - trudnych i/lub nowych. PODEJMOWANIE DECYZJI – podejmowanie właściwych decyzji w odpowiednim czasie, umiejętność oszacowania ryzyka, umiejętność wykorzystania niezbędnej wiedzy, informacji, doświadczenia oraz cech osobowościowych (np. odpowiedni poziom pewności siebie) w procesie podejmowania decyzji. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH – niezbędna na stanowiskach związanych z transportem i spedycją międzynarodową, językiem obcym (głównie język angielski) pracownicy posługują się na co dzień. ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH – arkusz kalkulacyjny (np. Excel), edytor tekstu Word – umiejętność przygotowywania estetycznych dokumentów. kluczowe kompetencje

13 SPEDYTOR KRAJOWY DROBNICOWY kluczowe kompetencje

14 SPEDYTOR KRAJOWY CAŁOPOJAZDOWY kluczowe kompetencje

15 kluczowe kompetencje SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY CAŁOPOJAZDOWY

16 SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY DROBNICOWY kluczowe kompetencje

17 AGENT CELNY kluczowe kompetencje

18 HANDLOWIEC kluczowe kompetencje


Pobierz ppt "Transportspedycjalogistykaagencjecelne 25 L A T N A R Y N K U 2 0 1 6."

Podobne prezentacje


Reklamy Google