Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałElżbieta Olejniczak Został zmieniony 9 lat temu
1
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
2
Co musi posiadać uczeń na lekcji ?
zeszyt w kratkę 60 kartkowy , książka i ćwiczenia, długopis ( niebieski lub czarny wkład), długopis ( zielony wkład) do zaznaczania ważnych informacji, 2 zatemperowane ołówki, linijka, ekierka, kątomierz, gumka do mazania, cyrkiel, brudnopis.
3
Kiedy uczeń zgłasza nieprzygotowanie do lekcji:
brak zadania domowego, brak zeszytu, brak przyborów geometrycznych, brak książki, brak ćwiczeń. W przypadku braku pisemnego zgłoszenia nieprzygotowania uczeń otrzymuje ocenę niedostateczną.
4
W jaki sposób uczeń zgłasza nieprzygotowanie do lekcji?
Uczeń nieprzygotowanie do lekcji zgłasza tylko w formie pisemnej . Kartka ze zgłoszeniem nieprzygotowania musi być położona na biurku nauczyciela niezwłocznie po wejściu uczniów do klasy. Informacja jaka powinna pojawić się n a kartce: „ Zgłaszam nieprzygotowanie do lekcji matematyki w dniu r. Krzysztof Kowalski”
5
Jak poprawnie odrabiać lekcje z matematyki.
1. Przeczytaj w zeszycie jaki temat był przerabiany na lekcji. 2. Dokładnie przeczytaj ten temat w podręczniku (wykonaj przykłady rozwiązane w podręczniku). 3. Przeczytaj wszystkie informacje dotyczące tego tematu zapisane w zeszycie. 4. Naucz się na pamięć ważnych informacji ( definicji). 5. Rozwiąż i przeanalizuj przykłady wykonane na lekcji. 6. Rozwiąż zadania zadane na zadanie domowe.
6
Jak wygląda lekcja na której odbywa się sprawdzian pisemny :
Uczeń zobowiązany jest wykonać wszystkie zadania z przerabianego działu: w ćwiczeniach „sprawdź czy umiesz”, w programie Matlandia, Uczeń może mieć na ławce długopis, przybory geometryczne, ołówek , gumkę, kartkę z brudnopisu, ćwiczenia, Uczeń po otrzymaniu kartki z zadaniami w pierwszej kolejności podpisuje kartkę : imię i nazwisko, klasa, data sprawdzianu, Uczeń zapoznaje się samodzielnie z zadaniami jeszcze ich nie rozwiązując, Nauczyciel omawia zadania ( jeżeli uczeń nie rozumie treści zadania może wówczas zadać pytanie), Uczeń ma 30 minut na samodzielne rozwiązanie zadań ( w tym czasie uczeń nie może zadawać już pytań). Uczeń kończy rozwiązywanie zadań równo z dzwonkiem kończącym lekcje (odkłada długopis i pozostaje na miejscu do czasu odebrania pracy przez nauczyciela).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.