Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie"— Zapis prezentacji:

1 Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
„Study in Krakow” Porozumienie Uczelni Krakowskich i Gminy Miejskiej Kraków

2 2006 rok- Bazylea Akademia Górniczo – Hutnicza Politechnika Krakowska
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Uniwersytet Jagielloński

3 Wydział Strategii i Rozwoju Miasta

4 15 stycznia 2008 „Działając na rzecz rozwoju gospodarczego miasta poprzez przyciąganie nowych inwestycji, transfer wiedzy i technologii oraz rozwój Krakowa jako ośrodka naukowego i akademickiego, dostrzegając w tym zakresie konieczność współpracy samorządu ze środowiskiem naukowym, strony niniejszego porozumienia postanawiają zintegrować swój potencjał i doświadczenie w celu współpracy przy promocji gospodarczej Krakowa.”

5 Uczelnie, które przystąpiły do porozumienia
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Uniwersytet Jagielloński Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Papieska Akademia Teologiczna w Krakowie Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

6 Promocja międzynarodowa Krakowa jako ośrodka akademickiego
Przygotowanie materiałów promocyjnych Spotkania z inwestorami Udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach międzynarodowych Uruchomienie portalu internetowego „Study in Krakow”

7 Tendencje

8 2009 rok http://www.studyinkrakow.info.pl

9

10

11

12

13 Trudności Instytucje publiczne- finanse publiczne 2 Polaków- 3 zdania
dodatkowe obowiązki przy nie zwiększonej liczbie etatów

14 Korzyści stworzenie marki- jedyna droga? relatywnie niskie koszty
„produkt” dokładnie odpowiadający zapotrzebowaniu konsolidacja środowiska


Pobierz ppt "Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google