Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
KRĘGIELNIA
2
KONTRAKT Zespół z składzie: Justyna Świętosławska Kamila Szurzyńska
Natalia Lachowicz Klaudia Grabowska Mateusz Pakuła Mariusz Grześków CEL: sprawna współpraca w zespole LIDER: każdy członek zespołu
3
PRZEDMIOT PRZEDSIĘWZIĘCIA:
rozrywka zagospodarowanie czasu wolnego punkt gastronomiczny OBSZAR DZIAŁANIA: Gorzów Wielkopolski ODBIORCA: młodzież
4
ANKIETA
5
FORMA ORGANIZACYJNO-PRAWNA:
spółka jawna OPODATKOWANIE: zasady ogólne w skali 18% i 32%
6
Aby założyć spółkę jawną należy sporządzić umowę w formie pisemnej oraz dokonać wpisu do rejestru przedsiębiorców (KRS).
9
ANALIZA SWOT
10
Misja naszego przedsiębiorstwa:
wybicie się na najwyższą pozycję wśród form rozrywkowych w naszym mieście chęć zaspokojenia potrzeb klienta Cel działań marketingowych: rozszerzenie naszego przedsiębiorstwa na większy obszar regularne szerzenie się popularności naszej firmy Dystrybucja: sprzedaż bezpośrednia (lokal) sprzedaż pośrednia (strona internetowa firmy) Promocja: reklamy w mediach lokalnych, internecie ulotki
11
ULOTKA
12
REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU
LOGO HASŁO REKLAMOWE Nie zachowuj się ozięble i zagraj u nas w kręgle!
13
BIZNESPLAN
14
SKUTECZNY MENADŻER Cechy i umiejętności: Kompetencje twarde:
Postawa „społecznikowska” Ciekawość poznawcza Czynna postawa wobec życia Wiara w możliwości poprawy społecznej Otwartość, okazywanie zaufania Uczciwość, etyczne postępowanie Motywowanie poprzez działanie i przykład Nie konwencjonalne myślenie Inspirowanie innych do wychodzenia poza schematy Osobista pasja Konsekwencja Gotowość do poświęceń, całkowite zaangażowanie Kompetencje twarde: Konkretna wiedza i umiejętności niezbędne do wykonywania określonej pracy Doświadczenie Znajomość języków obcych(angielski, niemiecki) Obsługa programów komputerowych Styl afiliacyjny: Ludzie są najważniejsi. Budowanie zespołowej harmonii Dba o dobrą atmosferę w pracy Wysoki poziom współpracy, zaangażowania, zaufania i lojalności wobec zarządzającego i zespołu Kompetencje miękkie: Sprawne zarządzanie samym sobą oraz swoją pracą Zdolność do automotywacji Komunikowanie się z innymi Przekonywanie innych do swoich racji Motywowanie Inspirowanie Kierowanie konfliktami
15
CZYNNIKI SUKCESU PRZEDSIĘWZIĘCIA
WEWNĘTRZNE: wysoka jakość oferowanych produktów i usług rozwój przedsięwzięcia inwestowanie różnorodność promocji sprawność marketingu OTOCZENIE: korzystniejsze ceny zainteresowanie klientów nowym przedsięwzięciem jedna konkurencyjna działalność ZASOBY: nowy i nowoczesny sprzęt oddani, zaangażowani, doświadczeni pracownicy
16
NASZE PRACE
17
Dziękujemy za uwagę! ZESPÓŁ 3
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.