Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWojciech Rybak Został zmieniony 8 lat temu
1
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk
2
Po co? Czyli cel jest ważny Określmy cel utworzenia Klubu Rozwój osobisty? Rozwój obywatelski? Rozwój zawodowy? Rozwój społeczności? Powiatu? Miejscowości? Wzmocnienie działań na rzecz rozwoju osobistego młodego pokolenia powiatu…
3
Misja. Każdy musi się z nią utożsamiać Jednozdaniowa Wzmocnienie? Dbanie? O kogo? Po co? Wzmocnienie młodego pokolenia liderów społecznych dla poprawy jakości życia
4
Dla kogo? Odbiorcy Dla członków Klubu? Czy również spoza? Wiek? 16-30? 18-35? Uczniowie szkoły? Czy wszyscy chętni? Dla wszystkich utożsamiających się z ideami Klubu w wieku 21-40 lat z terenu powiatu.
5
W jaki sposób? Zadania Szkolenia? Spotkania? Warsztaty? Jakie tematy? Obszary działania? Sport? Muzyka? Wolontariat? Grupy tematyczne? Staże? Praktyki? Organizowanie min. 2 razy w miesiącu szkolenia, raz w miesiącu z człowiekiem sukcesu, a także organizacja staży u przedsiębiorców
6
Za co? Czyli skąd na to kasa Starostwo powiatowe? Inne instytucje publiczne? Wolontariat? Lokalni przedsiębiorcy? Zniżki? Inne organizacje społeczne? Środki zewnętrzne? Składki? Organizowanie min. 2 razy w miesiącu szkolenia, raz w miesiącu z człowiekiem sukcesu
7
Sami nie damy rady? Współpraca Z kim współpracować? Starostwo powiatowe? Szkoła? Organizacje pozarządowe? Przedsiębiorcy? Inne Kluby? Rady Młodzieżowe? Ścisła współpraca ze Starostwem Powiatowym, szkołą, przedsiębiorcami i organizacjami pozarządowymi przy realizacji działań.
8
Komunikacja. Niech o nas usłyszą! Jak wypromować Klub i jego działania? Strona internetowa? Facebook? Twitter? Strony instytucji współpracujących? Tradycyjne media? Telewizja? Klub prowadzi własny fanpage oraz współpracuje z mediami lokalnymi
9
Co dostaniemy? Rezultaty. Bycie na bieżąco? Newsletter do członków Klubu? Dostęp do wiedzy? Wymiana doświadczeń między sobą? Zniżki u przedsiębiorców? Uczestnictwo w wydarzeniach? Każdy członek otrzymuje możliwość uczestniczenia w organizowanych wydarzeniach oraz w przyszłości zniżki u wspierających przedsiębiorców.
10
Co dalej? Let’s go! Opracowanie strategii Klubu (przy pomocy CSRMP) Formalne zawiązanie Klubu Plany krótkoterminowe zgodne ze strategią (i ich liderzy) Realizacja działań i ich ewaluacja poprzez spotkania Klubu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.