Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałElżbieta Natalia Chmiel Został zmieniony 8 lat temu
1
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce
2
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Cel badań Określenie odsetka gmin leżących na terenie parków narodowych w Polsce wykorzystujących media społecznościowe (MS) Wskazanie najczęściej wykorzystywanych MS Wskazanie różnic między gminami wykorzystującymi MS i pozostałymi
3
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Metodyka badań Obszarem badawczym były gminy, których część obszaru leżało na terenie jednego z 23 parków narodowych w Polsce. W Polsce istnieje 119 takich gmin Poziom i zakres wykorzystania mediów społecznościowych oszacowano na podstawie analizy oficjalnych stron internetowych gmin Badania przeprowadzono w 2015 roku
4
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Odsetek gmin posiadających konto w mediach społecznościowych
5
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Liczba gmin posiadająca profil w wybranych serwisach społecznościowych
6
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Liczba osób lubiących strony badanych gmin leżących w polskich parkach narodowych na serwisie Facebook w 2015 roku
7
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Zestawienie liczby ludności oraz dochodów per capita w gminach wykorzystujących media społecznościowe i pozostałych gmin leżących w PN Gminy korzystające z mediów społecznościowych Gminy niekorzystające z mediów społecznościowych n4970 Średnia ludność gmin13 0467748 Średni dochód na 1 mieszkańca 1369 zł1015 zł
8
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. Najważniejsze wnioski 42% gmin leżących w PN korzysta z serwisów społecznościowych wobec 27% w całej Polsce Najczęściej wykorzystywanym serwisem był Facebook Gminy korzystające z serwisów społecznościowych były ludniejsze i bogatsze od pozostałych gmin http://www.ekonomiaisrodowisko.pl/uploads/eis%2055%20pl iki/13%20pawlicz.pdf
9
Pawlicz, A. (2015). Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce. Ekonomia I Środowisko, 55(4), 176–187. adam.pawlicz@wzieu.pl https://szc.academia.edu/AdamPawlicz https://www.researchgate.net/profile/Adam_Pawlicz adam.pawlicz@wzieu.pl https://szc.academia.edu/AdamPawlicz https://www.researchgate.net/profile/Adam_Pawlicz Dziękuję za uwagę Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.