Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.

Po co nam matemtyka? Wykonawcy: Dariusz Graban Łukasz Gornowicz.

Survival Camp 2006.
02 lipca o godzinie 6.00 rano ponad czterdziestoosobowa grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła na wycieczkę do Trójmiasta. Podróż upłynęła nam na słuchaniu.
BY UNIKNĄĆ ZGUBNEJ NUDY, SPORTU PODEJMIEMY TRUDY..
przyjaźń ponad podziałami
RUMUNIA z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.
Mniejszości Narodowe Romowie Konferencja w PSP 1
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
MultiCentrum - Jawor r. Wycieczka uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 5 w Brzegu Dolnym.
Warszawa -stolica Polski
KONKURS "VAŘENÍ BEZ HRANIC JIRKOV 2011 My tam byliśmy !
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
Wycieczka do kościoła p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Kleszczowie. Wrzesień 2011 r. Opracowały: Małgorzata Kania Czesława Piontek Małgorzata Muras.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Zapraszamy na podróż po synagogach Krakowa
Kluby Młodzieżowe Stowarzyszenia św. Filipa Nereusza rok 2008.
Chciałem poznać nowy Świat…
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
Pielgrzymki Jana Pawła II
Młodzi dla innych Uczynić kogoś szczęśliwym- to jakby jego życie pomnożyć i pogłębić
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
SŁOWO ŻYCIA Kwiecień 2014.
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Wymiana 2014.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
Co robimy w czasie wolnym
Klasa 1 d SP rok szkolny 2014/2015 Wychowawca: mgr Anita Pawlik.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Jak jest w 4 lo? Przeżyj z nami jeden dzień…. Słońce zaciekawione chce wejść do szkoły, ale nie ma legitymacji…
II Międzyprzedszkolne Powitanie Wiosny połączone z konkursem Najpiękniejsza Marzanna Już po raz drugi nasze przedszkole wspólnie z Gminną Biblioteką Publiczną.
Uroczyste pożegnanie Absolwentów Zespołu Szkół Technicznych im. Hipolita Cegielskiego w Śremie FINIS CORONAT OPUS.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
W YDARZENIA MAJĄCE MIEJSCE W LO W Z ĄBKOWICACH Ś LĄSKICH Jak wiemy, Liceum Ogólnokształcące w Ząbkowicach Śląskich – podobnie jak inne licea - ma swoje.
Wycieczka do Nysy W grudniu udaliśmy się szynobusem na wycieczkę do Nysy Podczas spaceru podziwialiśmy takie atrakcje jak: Wieżę Wrocławską, Fontannę Trytona,
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Atrakcje turystyczne Warszawy
W ZGÓRSKU. Sanktuarium Matki Bożej Wychowawczyni w Czarnej.
Ogólnopolski Dzień Praw Dziecka w SP 122 w Łodzi.
Spotkanie z Mikołajem klasy 2B 4 XII 2015r.. Trwała lekcja języka angielskiego. Wszyscy usłyszeliśmy dzwonek i do naszej klasy wszedł wyjątkowy gość :)
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
WYCIECZKA „SZTUKA RENESANSU W POLSCE”. CEL WYCIECZKI Zapoznanie z pozostałościami epoki renesansu w Polsce. Przybliżenie życia i twórczości Jana Kochanowskiego,
Buddyzm.
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
W ludzkim życiu smutne i refleksyjne chwile przenikają się z radosnymi i pełnymi szczęścia. Tak już jest, że czasem świeci słońce, a czasem pada deszcz.
Ciekawe Miejsca w Lublinie
Pomorze Zachodnie-Berlin 2017
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Współpraca z Dziennym Domem Pomocy „Caritas” „Młodzi duchem, młodzi wiekiem, każdy ważnym jest człowiekiem”. Przedszkole Miejskie nr 10 „Kolorowy Świat”
Sprawozdanie z wyjazdu do ensisheim we Francji
Nasz patron.
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Młodzi i zwariowani.
Zajęcia Koła Historycznego
Bezpieczne Małe Talenty 2016/2017
Świetlica – czas zabawy !
MATI I JULIA NA FERIACH 
Dzieckiem jest każda osoba, która nie ukończyła 18 lat.

Pragniemy, aby świat był otwarty na ludzką odmienność, a każdy bez względu na pochodzenie, wyznawaną religię, kolor skóry, poglądy miał w nim swoje miejsce, gdzie czułby się bezpiecznie i był kochany.

Jesteśmy szczęśliwi, bo mamy taki wymarzony skrawek ziemi dla siebie. Jest nim nasza świetlica integracyjna dla dzieci romskich i polskich. Nasze podróże, zabawy i zajęcia na świetlicy integracyjnej pokazały, że Romowie i Polacy mogą wspólnie dokonywać rzeczy wspaniałych, które pozwalają na wzajemne poznanie się i integrację.

Z nadejściem jesieni znów spotkaliśmy się razem, by wspólne uczyć się, integrować i bawić... Wakacyjna przerwa sprawiła, że zatęskniliśmy za wspólnymi zabawami integracyjnymi, nauką i pracą.

Ucieszyło nas zatem spotkanie inaugurujące działalność świetlicy integracyjnej dla dzieci romskich i polskich przy ZSO Nr 7 w Chełmie. Podczas spotkania przy dźwiękach romskiej muzyki wspólnie wspominaliśmy wycieczki integracyjne i spotkania rodzinne oraz snuliśmy plany na przyszłość.

Jednym z gości była wówczas pani Agnieszka Nowosad z radia Bon Ton, która rejestrowała przebieg spotkania i potem opowiedziała o nim na antenie radiowej. To było niesamowite przeżycie!

W październiku udaliśmy się w daleką i wspaniałą podróż do Tarnowa.

Tarnów przywitał nas pięknym jesiennym słońcem, które podkreślało wyjątkową urodę Starego Miasta, pięknych uliczek, gotyckich i renesansowych budowli oraz fragmentów murów obronnych.

To miasto od razu nas oczarowało, panuje w nim bowiem szczególny duch, który odróżnia stare grody Południa od reszty Polski.

Pierwszym przystankiem naszej podróży było Muzeum Etnograficzne, gdzie obejrzeliśmy wystawę „Romowie-historia i kultura”.

Kolekcja romska powstała w Tarnowie w 1979 roku, kiedy zorganizowano tutaj pierwszą w Polsce wystawę o tematyce romskiej.

Zwiedzanie ekspozycji to była piękna i poruszająca lekcja romskiej historii i kultury.

Dla Romów biorących udział w wycieczce to także szansa na przeniesienie się w czasy ich dziadków, którzy pamiętają piękno i trud taborowego życia.

Po wizycie w muzeum odwiedziliśmy Café Tarnów. Na krótką chwilę usiedliśmy na Ławeczce Poetów.

Odwiedziliśmy również Ratusz. Wchodząc po szklanych schodach prowadzących na poddasze, wspięliśmy się na wieżę, skąd można było podziwiać piękną panoramę Tarnowa.

Niezapomnianą atrakcją wizyty w ratuszu była możliwość przeniesienia się w dawne czasy i wcielenia się w historyczne postaci.

Ta wyprawa zaszczepiła w nas pragnienie bliższego poznania romskiego świata, który jest piękny, kolorowy i pociągający. Planujemy jeszcze wiele fascynujących wędrówek po jego drogach.

Jedno wiemy na pewno - świetlica integracyjna jest najlepszym miejscem pod słońcem i nie możemy bez niej żyć... Zadbamy zatem o to, aby rozwijała się prężnie i dawała wszystkim wiele radości i pożytku. Dziękujemy wszystkim, którzy wspierają naszą działalność!!!