Nowości Comarch ERP Optima wersja

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak zapanować nad rozliczeniem…
Advertisements

Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
Dodatkowe rozwiązania Przyjazny Bank Forte – IWB Import Wyciągów Bankowych Dr IT Warszawa.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Cena: 128 zł brutto Program komputerowy przeznaczony do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów z ewidencją sprzedaży i zakupów.
Likwidacja II fazy rozliczeń –
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Ramzes Sp. z o.o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel.: faks: Pomoc techniczna: NIP:
REJESTRACJA CZASU PRACY
Nowości Comarch ERP Optima wersja
comarch opt!ma 2012 Piotr Wiszniewski Katarzyna Robak Barbara Maciołek
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Wykonanie: Iwona Szatkowska. Uwaga! Wszystkie opisane w instrukcji operacje oparte są o zapowiedzi oraz projekty odpowiednich ustaw i rozporządzeń. Te.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
System wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem - PROSPERITY (c) 2001 PowerLine Computers.
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Oprogramowanie do obsługi procedury uproszczonej
Podstawowa obsługa magazynu.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
FAKTURY++ FRAKTAL Program do tworzenia dokumentów sprzedaży.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
MODUŁY SCHEMATY KSIĘGOWE KSIĘGA HANDLOWA EWIDENCJA DOKUMENTÓW
Wszystko na temat faktur…
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
System e-zamówienia.
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
eDeklaracje – dla podatnika
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR
Internetowa Obsługa Klienta

Proces rozliczania recept realizowanych od
Nowości Comarch ERP Optima wersja
Logowanie do platformy PEUP
System wyborczy – web serwis Tworzenie licencji operatora.
Elektroniczny Obieg Dokumentów
1 Elektroniczny Obieg Dokumentów Akademia im. Jana Długosza W Częstochowie Skierowanie za granicę.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Program „Maluch 2014” moduł 3 Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1 lipca 2014 r.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Działanie 1.1. POPC Instrukcja przygotowania Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu.
Dostęp do modułu FAKTURA w systemie Voyager.Agent.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
RAKSSQL Systemy do zarządzania INTERSYSTEM Autoryzowany Dystrybutor RAKS Warszawa | Kraków
Dr inż. Karolina Bondarowska
Instrukcja USOS Płatności USP-FK wersja by Marek Opacki.
Kartoteki Kartoteki – bazy danych: Kartoteki predefiniowane:
Menu Opcje.
KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych
Nowości Comarch ERP Optima wersja
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Nowości Comarch ERP Optima wersja
Instrukcja USOS Płatności USP-FK wersja by Marek Opacki.
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
Zapis prezentacji:

Nowości Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Kraków, 16 listopada 2015 roku

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach: Wprowadziliśmy uproszczone zestawienia księgowe dla jednostek małych oraz zaktualizowaliśmy zestawienia dla pozostałych jednostek. Dodaliśmy możliwość wysyłki deklaracji VAT-UE(3), deklaracji VAT-UEK(3) oraz deklaracji VAT-27(1) do systemu e-Deklaracje za pomocą podpisu niekwalifikowanego.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Wprowadziliśmy mechanizm weryfikacji e-Deklaracji wysyłanych z programu Comarch ERP Optima. Przed wysłaniem deklaracji następuje porównanie dokumentu ze schematem dokumentu elektronicznego. Umożliwiliśmy wskazanie domyślnej waluty dla kontrahenta.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Dodaliśmy możliwość wystawiania dokumentów według określonego algorytmu netto lub brutto niezależnie od typu kontrahenta. Umożliwiliśmy wystawienie oraz eksport Awizo wysyłki w formacie EDI do sieci handlowej Leroy Merlin. Wprowadziliśmy możliwość wystawienia Faktury VAT marża w walucie obcej.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Umożliwiliśmy wystawienie korekty podatku VAT do dokumentu Przyjęcia Zewnętrznego. W scenariuszach, w których towar przyjmowany jest pod konkretne zamówienie Klienta, umożliwiliśmy przekształcenie Przyjęcia Zewnętrznego do Wydania Zewnętrznego. Dodaliśmy możliwość zaimportowania towarów na dokumenty handlowe i magazynowe z pliku o rozszerzeniu .txt lub .csv. Umożliwiliśmy generowanie zadań cyklicznych w module CRM.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Wprowadziliśmy możliwość dodatkowego filtrowania dokumentów, które mają być wykazane na potwierdzeniu salda. Umożliwiliśmy rozliczenie delegacji bez automatycznego generowania zapisu kasowego. Dodaliśmy możliwość podglądu powiązań pomiędzy rozliczeniami prowadzonymi w module Kasa/Bank z rozrachunkami dokonywanymi na kontach księgowych. Wprowadziliśmy możliwość otwierania raportu kasowego/bankowego bezpośrednio z poziomu dodawanych dokumentów do Rejestrów VAT oraz Ewidencji dodatkowej.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Wprowadziliśmy funkcjonalność umożliwiającą odnotowanie i rozliczanie pracy na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego. Dodaliśmy nowe opcje wliczania dodatków stałych do podstawy wynagrodzenia za czas urlopu i ekwiwalentu za urlop. Wprowadziliśmy na formularzu wypłaty kolorystyczne oznaczenie ręcznie zmodyfikowanych przez operatora pól z kwotami podatku i składek.

Najważniejsze zmiany Comarch ERP Optima wersja 2016.0.1 Nowości Comarch ERP Optima 2016.0.1, które zasługują na szczególną uwagę: Wprowadziliśmy następujące funkcje poszerzające integracje z ERP 2.0: Rozszerzyliśmy współpracę z Comarch ERP Mobile Sprzedaż w zakresie transakcji z odwrotnym obciążeniem. W Analizach BI pojawiły się m.in.: opisy towarów i kategorii, cechy na dostawach, dodatkowe atrybuty czasowe w raportach księgowości oraz podział na dostawców/odbiorców w płatnościach.

WSPÓLNE Weryfikacja e-Deklaracji Podczas wysyłki deklaracji drogą elektroniczną z poziomu programu Comarch ERP Optima umożliwiono porównanie wysyłanego dokumentu ze wzorcem elektronicznym. Poprawność złożenia e-Deklaracji Dotychczas Obecnie (od wersji 2016.0.1) Przy odbiorze UPO Już podczas wysyłki deklaracji

WSPÓLNE Weryfikacja e-Deklaracji Weryfikowana jest kompletność zarówno danych automatycznie pobieranych na deklarację (np. danych adresowych firmy bądź właściciela/ pracownika), jak i wprowadzanych bezpośrednio na formularzu deklaracji. Uwaga: Deklaracja zweryfikowana jako niezgodna ze wzorcem nie będzie wysłana.

WSPÓLNE Weryfikacja e-Deklaracji W Konfiguracji Programu/ Ogólne/ e-Deklaracje dodano parametr Sprawdzaj poprawność e-Deklaracji przed wysłaniem. Parametr jest domyślnie zaznaczony. Jego odznaczenie spowoduje, że e-Deklaracja nie będzie weryfikowana przez Comarch ERP Optima przed wysyłką.

WSPÓLNE Domyślna waluta dla kontrahenta W celu usprawnienia procesu wystawiania dokumentów umożliwiono przypisanie domyślnej waluty na karcie kontrahenta. Waluta ta będzie domyślnie podpowiadać się na dokumentach po wyborze kontrahenta.

HANDEL Domyślny algorytm netto/ brutto Na karcie kontrahenta na zakładce Handlowe dodano parametr Dokument liczony od: netto, brutto. Wybrany algorytm będzie domyślnie ustawiany dla takiego kontrahenta na dokumentach handlowych i magazynowych.

HANDEL Awizo – elektroniczny dokument dostawy Eksport awiza w formacie Comarch EDI. Wysyłane towary. Informacja o opakowaniach, w które został zapakowany towar.

HANDEL Import pozycji z plików *.txt oraz *.csv Okno parametrów importu. Import pozycji z pliku *.txt lub *.csv zawierającego identyfikator towaru, ilość oraz cenę.

CRM Zadania cykliczne Na formularzu kontaktu dodano przycisk Cykl. Przycisk widoczny jest po zaznaczeniu opcji Zadanie. Po wywołaniu przycisku Użytkownik ma możliwość wprowadzenia parametrów cyklu zadania.

KSIĘGOWOŚĆ Zestawienia księgowe Wprowadzono uproszczone zestawienia księgowe dla jednostek małych oraz zaktualizowano zestawienia dla pozostałych jednostek na podstawie Ustawy z dnia 23 lipca 2015 r. o zmianie ustawy o rachunkowości oraz niektórych innych ustaw, opublikowanej w Dz. U. poz. 1333. Podczas konfigurowania nowej bazy firmowej w oknie Kreatora konfiguracji parametrów firmy dodano parametr Zestawienie dla jednostek małych. Zaznaczenie parametru powoduje wygenerowanie uproszczonych zestawień o symbolach: • BILANS MAŁY •R Z/S – km •R Z/S – pm

KSIĘGOWOŚĆ Podpis niekwalifikowany do wysyłki deklaracji: VAT-UE(3), VAT-UEK(3), VAT-27(1) Dodano możliwość wysyłki deklaracji VAT-UE(3), VAT-UEK(3) oraz deklaracji VAT-27(1) do systemu e-Deklaracje za pomocą podpisu niekwalifikowanego. Uwaga: Podpisywanie deklaracji podpisem niekwalifikowanym możliwe jest jedynie dla osób fizycznych. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25 września 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania deklaracji i podań oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone, opublikowane w Dz. U. poz. 1545.

KASA / BANK Zmiany na potwierdzeniach salda Umożliwiono dodatkowe filtrowanie dokumentów wykazywanych na potwierdzeniu salda, zarówno przy ręcznym dodawaniu potwierdzenia, jak i przy generowaniu seryjnym. Na formularzu potwierdzenia salda dodano sekcję Rodzaj, z możliwymi do zaznaczenia opcjami należności i/lub zobowiązania. Dodano również sekcję Dokumenty źródłowe, z możliwymi do zaznaczenia opcjami przychodowe i/lub rozchodowe. Dodano również parametr Uwzgl. dok. w buforze.

KASA / BANK Zmiany na potwierdzeniach salda Przy seryjnym generowaniu potwierdzeń salda, z poziomu Ogólne/ Kontrahenci/ Generacja potwierdzeń salda, pojawia się okno z możliwością wyboru różnych parametrów. Użytkownik ma możliwość wyboru następujących parametrów: • Dokument – wybór schematu numeracji dla mających powstać potwierdzeń sald • Na dzień – data, na którą będą generowane potwierdzenia salda • Waluta • Rodzaj: należności/ zobowiązania • Dokumenty źródłowe: przychodowe/ rozchodowe • Uwzgl. dok. w buforze • O saldach: Dowolnych/ Niezerowych/ Zerowych

KASA / BANK Zmiany w delegacjach Umożliwiono rozliczenie delegacji bez generowania zapisu k/b. Pozwoli to na obsłużenie sytuacji kiedy wypłaty z rozliczenia delegacji są dokonywane za pomocą przelewów, a zapisy bankowe są importowane z plików generowanych z systemów bankowych. Na formularzu elementu delegacji, na zakładce Rozliczenie delegacji zmieniono sekcję związaną z generowaniem płatności. Dodano parametr Generowanie zapisu k/b. Jeżeli parametr Generowanie płatności będzie zaznaczony, a Generowanie zapisu k/b będzie odznaczony, to rozliczenie delegacji spowoduje wygenerowanie do Preliminarza płatności zdarzenia na łączną kwotę: diet, ryczałtów za noclegi, ryczałtów za dojazdy oraz kosztów używania samochodu. Zdarzenie będzie generowane w rejestrze kasowym/bankowym związanym z formą płatności wybraną na formularzu delegacji. Zdarzenie to, wraz z dokumentami wskazanymi na zakładce Wydatki które mają zaznaczony parametr Rozliczać zaliczką, od razu zostanie rozliczone z pobraną zaliczką. Nie zostanie jednak wygenerowany żaden dodatkowy zapis KP/KW, który powodowałby całkowite rozliczenie delegacji.

KASA / BANK Automatyczne rozliczenia i rozrachunki Dodano możliwość podglądu powiązań pomiędzy rozliczeniami prowadzonymi w module Kasa/Bank a rozrachunkami dokonywanymi na kontach księgowych. Jeżeli Rodzaj księgowości firmy to : Księgowość kontowa oraz zaznaczony jest parametr Automatyczne rozliczenia i rozrachunki to w przypadku dokonania rozrachunku na kontach księgowych w module Księga Handlowa lub Księga Handlowa Plus dostępna jest ikona Rozliczenia. Po kliknięciu w ikonę Rozliczeń z poziomu formularza Polecenia Księgowania lub z listy rozrachunków, na Liście dokumentów rozliczających widoczne są wszystkie rozliczenia dokonane w module Kasa/Bank związane z dekretem, z poziomu którego uruchamiamy ikonę Rozliczeń.

KASA / BANK Automatyczne rozliczenia i rozrachunki Jeżeli Rodzaj księgowości firmy to : Księgowość kontowa oraz zaznaczony jest parametr Automatyczne rozliczenia i rozrachunki, to np. po dokonaniu rozliczenia w module Kasa/Bank widoczna jest ikona Rozrachunki. Po uruchomieniu tej ikony widoczne są wszystkie rozrachunki dokonane na kontach księgowych związane z dokumentem, z poziomu którego uruchamiamy tą ikonę.

KASA / BANK Otwieranie raportu kasowego/bankowego Wprowadzono możliwość otwierania raportu kasowego/bankowego bezpośrednio z poziomu dokumentów dodawanych do Rejestrów VAT oraz Ewidencji dodatkowej. Jeżeli w Konfiguracji Firmy/ Kasa/Bank/ Parametry zaznaczone zostaną parametry: Automatyczna generacja kasy dla ewidencji dodatkowej oraz Automatyczna generacja kasy dla rejestrów VAT to podczas zapisywania dokumentu z formą płatności gotówka za okres, w którym nie ma otwartego raportu kasowego/bankowego pojawia się komunikat: Brak otwartego raportu, do którego można dodać zapis. Czy otworzyć nowy raport?

CRM Zadania cykliczne Lista zadań cyklicznych. Parametry zadania cyklicznego. Lista zadań cyklicznych.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego Wprowadzono funkcjonalność umożliwiającą odnotowanie pracy na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego. Ustawienie rozpoczęcia, także zakończenia pracy na część etatu podczas urlopu macierzyńskiego dodatkowego/ rodzicielskiego wymaga wykonania aktualizacji danych kadrowych pracownika z dniem, od kiedy pracownik zaczyna pracę na część etatu. Na formularzu pracownika za pomocą przycisku ‚wózka’ wprowadzamy informacje dotyczące pracy podczas urlopu rodzicielskiego.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego Po zatwierdzeniu okna z danymi dotyczącymi pracy na część etatu w trakcie urlopu rodzicielskiego, przy ikonie ‚wózka’ pojawia się zielony haczyk. Należy zaznaczyć parametr Praca na część etatu w trakcie urlopu rodzicielskiego i uzupełnić wymiar etatu, stawkę zaszeregowania oraz kalendarz, według którego ma być rozliczany czas pracy pracownika.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego Na kalendarzu czasu pracy pracownika wyświetlany jest czas pracy odpowiedni dla odnotowanego pomniejszonego wymiaru etatu, natomiast urlop rodzicielski jest oznaczony ikoną wózka. W czasie pracy podczas urlopu rodzicielskiego można odnotowywać pracownikowi inne nieobecności np. urlop wypoczynkowy, czy zwolnienie chorobowe. W przypadku dodania takiej dodatkowej nieobecności na dniu, widoczna jest informacja także o niej

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego Jeśli pracownik miał wprowadzoną standardową nieobecność urlop macierzyński dodatkowy/ rodzicielski przed zrobieniem aktualizacji, podczas zapisu formularza pracownika z zaznaczoną pracą w trakcie urlopu rodzicielskiego nastąpi automatyczne podzielenie wprowadzonej nieobecności zgodnie z datą zapisu historycznego. W wyodrębnionym okresie nieobecności automatycznie będzie zaznaczony parametr Praca na część etatu w trakcie urlopu rodzicielskiego. Na zakładce ‚Nieobecności’ tak oznaczona nieobecność, jest wyświetlona w kolorze zielonym.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego Należny limit urlopu wypoczynkowego jest wyliczony wg wymiaru etatu sprzed okresu łączenia urlopu rodzicielskiego z pracą. Ilość urlopu wykorzystanego w trakcie łączenia urlopu rodzicielskiego z pracą jest ‚ściągana’ zgodnie z planem pracy dla dodatkowego pomniejszonego wymiaru etatu.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego W wypłacie etatowej pracownika łączącego urlop rodzicielski z pracą na część etatu są naliczane dwa wynagrodzenia zasadnicze za ten sam okres: Wynagrodzenie zasadnicze /miesiąc (praca.pdst) bądź Wynagrodzenie zasadnicze /godz. (praca.pdst) – wynagrodzenie za czas pracy wyliczone według stawki i planu pracy odpowiedniego dla pracy na część etatu, skorygowane o ewentualne nieobecności i odchyłki. Wynagrodzenie zasadnicze /mies. (rodzic) (praca.pdst) bądź Wynagrodzenie zasadnicze /godz. (rodzic)(praca.pdst) – wynagrodzenie zasadnicze za okres łączenia pracy z urlopem rodzicielskim wyliczone według stawki i planu pracy dla etatu podstawowego pomniejszone za czas urlopu rodzicielskiego.

PŁACE I KADRY Praca na część etatu w trakcie urlopu macierzyńskiego dodatkowego/urlopu rodzicielskiego W elemencie wypłaty zasiłek macierzyński (rodzicielski) wypłacanym za okres pracy na część etatu w polu Podstawa zapisywana jest informacja o podstawie zasiłku, jaka była wyliczona przed odnotowaniem łączenia pracy z rodzicielskim, a w polu Podstawa pomniejszona podstawa odpowiednio przeliczona do wymiaru etatu podstawowego i pomniejszonego. Kwota zasiłku jest wyliczana od Podstawy pomniejszonej.

PŁACE I KADRY Dodatki stałe w podstawie wynagrodzenia za czas urlopu Dodano nową opcję dotyczącą wliczania dodatków stałych do podstawy wynagrodzenia za czas urlopu: Wliczać jako składnik stały – tak zdefiniowane typy wypłat są uwzględniane w podstawie urlopu jedynie z miesiąca wystąpienia urlopu, w pełnej należnej kwocie bez pomniejszeń za nieobecności oraz bez uwzględniania odchyłek. Wartość 1 godziny urlopu jest wyliczana przez podzielenie wartości składnika podstawowego z takiego dodatku przez nominalny czas pracy z danego miesiąca.

PŁACE I KADRY Dodatki stałe w podstawie ekwiwalentu za niewykorzystany urlop Dodano nowe opcje dotyczące wliczania dodatków stałych do podstawy ekwiwalentu za niewykorzystany urlop: Wliczać jako stały składnik – tak zdefiniowane typy wypłat są uwzględniane w podstawie ekwiwalentu jedynie z miesiąca, za który jest wypłacany ekwiwalent, w pełnej należnej kwocie bez pomniejszeń za nieobecności oraz bez uwzględniania odchyłek. Wliczać bez pomniejszeń – tak zdefiniowane typy wypłat są uwzględniane z wypłat z poprzednich miesięcy, w pełnej należnej kwocie bez pomniejszeń za nieobecności oraz bez uwzględniania odchyłek.

PŁACE I KADRY Korekta podatku i ubezpieczeń Odblokowano możliwość ręcznej korekty podatku i ubezpieczeń w wypłatach umów naliczanych razem z zasiłkami/dodatkami, w wypłatach dla pracowników oddelegowanych za granicę oraz w wypłatach, w których był dodany składnik nieopodatkowany, a ozusowany. Po zaznaczeniu parametru Korekta podatku i ubezpieczeń i wprowadzeniu ręcznych korekt program automatycznie przelicza pola, które zależą od tych zmodyfikowanych. Dodatkowo wprowadzono oznaczenia pól dotyczące składek i podatku, które zostały ręcznie skorygowane przez Użytkownika. Na kolor czerwony są oznaczane pola, które zostały ręcznie zmodyfikowane, a na zielono pola, które zostały automatycznie przeliczone względem kwoty skorygowanej ręcznie.

Nowości Comarch ERP e-Pracownik wersja 2016.1.1 Kraków, 16 listopada 2015 roku

Najważniejsze zmiany Comarch ERP e-Pracownik wersja 2016.1.1 Nowości Comarch ERP e-Pracownik 2016.1.1, które zasługują na szczególną uwagę: Logowanie z wykorzystaniem adresu e-mail Zmiana hasła przy pierwszym logowaniu Wymuszenie zmiany hasła co określoną ilość dni Wydruk czasu pracy pracownika Uproszczenie wpisywania i zatwierdzania delegacji oraz nieobecności wprowadzanej  dla pracownika przez przełożonego

Comarch ERP E-PRACOWNIK Logowanie do aplikacji Wprowadzono możliwość logowania za pomocą adresu e-mail. Na formularzu pracownika w Comarch ERP Optima (zakładka Ogólne) dodaliśmy pole e-mail (e-Pracownik). Ten adres e-mail pracownika może być wykorzystywany do logowania do aplikacji Comarch ERP e-Pracownik.

Comarch ERP E-PRACOWNIK Logowanie do aplikacji Wprowadzono zmiany związane z hasłem Użytkownika np. zmiana hasła przy pierwszym logowaniu do aplikacji, wymuszenie zmiany hasła co określoną liczbę dni.

Comarch ERP E-PRACOWNIK Zatwierdzanie delegacji/nieobecności od razu po jej wprowadzeniu Kierownik ma możliwość równoczesnego dodania i zatwierdzenia delegacji /nieobecności dla swoich podwładnych.

Dziękujemy