Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Advertisements

Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Socjodemograficzny portret osób bezdomnych w województwie pomorskim
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy
Warszawa Hotel Marriott
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Fakty Internet stanowi obecnie główne źródło informacji dla wszystkich grup uczestników rynku budowlanego Wzrasta również jego rola w procesie wyboru.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Język angielski Profesjonalne usługi dla firm
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
opis projektu jednym zdaniem
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
OGB - Ogólnopolska Grupa Brokerska
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
System zamawiania on-line
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Partner wiodący- Projektodawca: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z. o.o Partnerzy: Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Centrum Statystyki.
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Elastyczne rozwiązania transportowe
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Wyniki badania rozpoznawalności nowego logo i hasła Łodzi listopada 2012r. Blanka Kokosińska.
Prezentacja wyników z badania opinii wielkopolskich przedsiębiorców na temat organizacji zrzeszających przedsiębiorców oraz samorządu gospodarczego Poznań,
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
B ADANIA ANKIETOWE W RAMACH PROJEKTU C OMENIUS „E UROPA WZRASTA RAZEM (?)” Miejsce przeprowadzonych badań: Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Wrocław Rozwój Transline Group 2014 DHL i Transline wdrażają swój model w Tajlandii 2013 Ekspansja. Illinois i Pennsylvania 2009 Otwarcie operacji.
Konferencja Fundacji Wszechnicy Budowlanej Budownictwo indywidualne w 2011 r. Joanna Jarzębowska Project Manager ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Wskaźniki rezultatu długoterminowego – studium przypadku województwa zachodniopomorskiego Monika Koperkiewicz Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.
Zapis prezentacji:

Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA www.asm-poland.com.pl

KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych

CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie inwestorów indywidualnych 2005: przeprowadzone w grudniu 2005 roku przeprowadzone na próbie n=500 inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2005 r. przyjazne klientowi miejsca zakupu

DYSTRYBUTOR ROKU 2005 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor przyjazny klientowi (waga 50%) dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) dystrybutor najbardziej znany na rynku (waga 20%) *wyniki procentowe badania dotyczące dystrybutora najbardziej przyjaznego klientowi sumują się do 100% (są niższe), bo każdy respondent wskazywał tylko 1 dystrybutora.

Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

Najbardziej znane markety budowlane (wg województw)

Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wg województw)

Najbardziej przyjazne markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

Najbardziej przyjazne dla klienta markety budowlane (wg województw)

Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)

Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)

Najbardziej przyjazne sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

Czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu materiałów budowlanych (w %)

Opinie respondentów o miejscach zakupu materiałów budowlanych (w %)

WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2005

DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)

DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)

DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: Gratulacje!!!

DYSTRYBUTORZY ROKU 2005 Przedstawiciele GRUPY POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE oraz CASTORAMY- laureatów rankingu DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategoriach: „market budowlany” oraz „sieć hurtowni budowlanych”

Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku