Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU."— Zapis prezentacji:

1 BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU

2 Badanie W okresie od 14 – 25 marca 2011 roku, przeprowadzono sondaż ankietowy (telefoniczny) na próbie reprezentatywnej (103 wałbrzyskie firmy działające w mieście Wałbrzychu). Był to sondaż jednorazowy na próbie nieważonej ( dobór losowy). Wyniki sondażu pozwoliły określić główne problemy – bariery, z jakimi zmagają się Wałbrzyscy przedsiębiorcy i które negatywnie rzutują na ich funkcjonowanie.

3 Firmy objęte badaniem

4 Okres funkcjonowania firm na rynku

5 Obszary działalności firm - branża

6 Główne bariery wg wałbrzyskich przedsiębiorców

7 Inne bariery wskazane przez respondentów: zmniejszenie podatków fatalna współpraca z PFRON utrudniony dostęp do wynajmu lokali miejskich wysokie koszty związane z dzierżawą występuje brak chęci do nauki młodzieży nie informowanie przedsiębiorców o zmianach urzędniczych zbyt wysokie opłaty nieuczciwa konkurencja często zmieniające się przepisy


Pobierz ppt "BARIERY WG. WAŁBRZYSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Wałbrzych, marzec 2011 roku SONDAŻ BIZNESU."

Podobne prezentacje


Reklamy Google