Temat Projektu : Zainteresowania oraz hobby uczniów klasy VI szkoły podstawowej, I i II gimnazjum, a także sposób ich realizacji .

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

KONKURS WIEDZY O SZTUCE
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
Transformacja Z (13.6).
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Prezentacja przygotowana przez uczniów Gimnazjum nr 3 w Czeladzi: Kamila Przenios ł o i Jacka Zubrzyckiego pod kierunkiem mgr Doroty Za łę ckiej Prezentacja.
Analiza wpływu regulatora na jakość regulacji (1)
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
Australia.
W ramach akcji Szkoła z klasą Celem tego projektu było sprawdzenie ile uczniów naszej szkoły wywodzi się z Kresów Wschodnich i na ile ważne jest.
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
Turystyka a środowisko naturalne Ustawa śmieciowa w Polsce.
Paulina Gajer To1012a PODSUMOWANIE ĆWICZEŃ. Ćwiczenie 1 Nazywam sie Paulina Gajer.Mieszkam w krakowie mam 20 lat.Urodzilam sie w Krakowie.Moimi rodzicami.
KrZZTo2012b. SPIS TREŚCI Dokument.txt-Szczepanik Dokument.doc-Szczepanik Dokument.pdf-Reakcje Dokument.pdf-Rysunek Dokument.xls-Lista Dokument.ppt-Prezentacja.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
Reportaż o dniu wegetarianizmu. 1 października obchodzimy Światowy Dzień Wegetarianizmu, a tylko w Polsce – jak wynika ze statystyk – mamy ok. 2 miliony.
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
Historia Krakowa w Pigułce
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
JAKA JESTEM. Jeszcze niedawno by ł am tak ma ł a, ż e mie ś ci ł am si ę w umywalce.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
WYNIKI KONKURSU JĘZYKA NIEMIECKIEGO. KAŻDY Z UCZESTNIKÓW OTRZYMAŁ ZESTAW PUZZLI DO UŁOŻENIA.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
Cz ęść naszego ż ycia polega na poszukiwaniu tej jednej osoby, która zrozumie nasz ą histori ę. Cz ę sto okazuje si ę, ż e wybrali ś my niewła ś ciwie.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Antonie de Saint-Exupery
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
Analiza ankiety szkół europejskich – projekt e-twinningFruitable children.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Geometryczne dyktando
Kiedy Siergiej dzwoni do George`a…
Dzień Otwarty w Szkole Podstawowej w Konarach
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Warsztaty C# Część 3 Grzegorz Piotrowski Grupa.NET PO
Kliknij Tylko jedna minutka. M ó wi si ę, ż e by kogo ś d ostrzec wystarczy 1 sekunda 1 godzina by kogo ś oceni ć 1 dzie ń by kogo ś polubi ć lub pokocha.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
POLSKIE RODZINY- FAKTY, MITY I STEREOTYPY Anna Antoniak Sylwia Szczepańska Kl. 1b.
- powtórzenie wiadomości
To, co zapami ę ta ł am…. Klasa 0 Moja pierwsza szkolna wycieczka… Byłam w Krakowie na Wawelu i w Smoczej Jamie razem z kolegami i kole ż ankami ze szkoły.
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
Szkoła podstawowa w Łęgu Starościńskim Autor: Paulina Karczewska Sklepik Mikołajki Pracownia komputerowa Dzień nauczyciela Dzień kultury Dzień niepodległości.
Dzień bezpiecznego Internetu
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Lengyel, Magyar – két jó barát…
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
KrDzTo1014b Ćwiczenia-Informatyka
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Z okazji Ś wi ą t Bo ż ego Narodzenia w naszej szkole odbyły si ę warsztaty plastyczne dla klas 1-3 prowadzone przez Panie z firmy Werbena.
Kalendarz 2020.
Elementy geometryczne i relacje
Zapis prezentacji:

Temat Projektu : Zainteresowania oraz hobby uczniów klasy VI szkoły podstawowej, I i II gimnazjum, a także sposób ich realizacji .

Skład Grupy : Lider : Widlarz Klaudia Uczestnicy : Adamczyk Julia Bańdura Piotr Jagosz Marlena Kuzia Magdalena Wójcik Klaudia Trela Maciej Liczba ankietowanych: 30

Sport - 34 % uczniów Siatkówka 30 % Piłka nożna 23 % Koszykówka

Sposób Realizacji : uczestnicto w klubie sportowym - 36 % treningi - 26 % poszerzanie zainteresowań poprzez szkołę - 13 %

Muzyka - 26 % ankietowanych Reggae 26 % Hip hop 25 % Rock

Sposób Realizacji : internet oraz telewizja - 22 % próby zespołu muzycznego lub wokalnego - 16 % książki tematyczne i czasopisma - 17 %

Taniec - 15 % uczniów Popping, locking, house Hip hop 30 % 23 % Breakdance 25 % Popping, locking, house 23 %

Sposób realizacji : szkoła taneczna - 13 % warsztaty artystyczne - 17 % szkoła taneczna - 13 % zajęcia dodatkowe w Domu Kultury - 10 %

Podróże - 17 % ankietowanych Po Polsce i za granicą 77 % Po Polsce 26 % Za granicę 21 %

wycieczki i podróże - 24 % wyjazdy - 17 % Sposób Realizacji : wycieczki i podróże - 24 % wyjazdy - 17 %

Ogólne Wnioski : 93 % uczniów, którzy głosowali w naszej ankiecie ma hobby, pasje lub zainteresowania 7 % z nich odpowiada przecząco na to pytanie

38 % ankietowanych zajmuje się swoim hobby od 2 - 3 lat oraz od 4 - 5 lat natomiast 24 % rozwija swoje pasje od roku lub krócej

33 % - codziennie, 11 % - tylko raz w tygodniu ponad połowa osób (50 %) poświęca się swojemu hobby od 2-5 razy w tygodniu, 33 % - codziennie, 11 % - tylko raz w tygodniu

18 % - nie interesuje się swoimi ocenami i postępami w szkole, 33 % - uczniów przyznaje, że trochę opuścili się w nauce, 18 % - nie interesuje się swoimi ocenami i postępami w szkole, 29 % - stara się nie opuścić w nauce, 20 % - ma lepsze oceny

40 % ankietowanych wiąże swoją przyszłość zawodową ze swoim zainteresowaniem, 20 % - nie wiąże, 30 % - jeszcze nie wie co będzie robić w przyszłości, 10 % - chciałoby pracować w zawodzie, który dotyczy tylko jednego z hobby

32 % - uczestniczy w nich systematycznie, 40 % badanych czasami uczestniczy w spotkaniach, zajęciach lub kursach dotyczących ich pasji, 32 % - uczestniczy w nich systematycznie, 28 % - w ogóle nie bierze w nich udziału

100 % rodziców/opiekunów akceptuje zainteresowania swoich dzieci

68 % uczniów interesuje się muzyką, ale tylko jej słucha 10 % - gra w zespole muzycznym 12 % - śpiewa 10 % - nie lubi muzyki

35 % młodzieży lubi taniec, lecz tylko oglądać programy typu „You can dance - Po prostu tańcz!” 25 % - nie lubi i nie umie tańczyć 20 % - tańczy kilka lat i szaleje na weselach

Podziękowania Za pomoc w realizacji projektu serdecznie dziękujemy pani Alinie Dyrcz – Kowalskiej oraz pani Joannie Bartkowiak.