Projekt obejmował lata szkolne 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012. Projekt był wdrażany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Program skierowany został do nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych z całej Polski, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą kształtować
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
15 marca 2006 roku Dzień Przedsiębiorczości Dagmara Wajszczyk Anna Walczak Kl. III LP w Zespole Ponadgimnazjalnych Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
Szkoła Podstawowa nr 4 w Tarnobrzegu
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Rok szkolny 2013/2014. Cel - promowanie i współtworzenie szkoły, która przygotowuje do życia w nowoczesnym świecie i wychowuje młodych ludzi na aktywnych.
Szkoła w chmurze.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Zajęcia fakultatywne Wydział Lekarski Rok IV. Warunki konkursu Przedmiotem konkursu jest organizacja zajęć fakultatywnych Jednostka ubiegająca się o ich.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Gimnazjum nr 12 w Tychach.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim Projekt pt.
Ul. Cieszkowskiego Gniezno
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Konferencja podsumowująca projekt Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
1 Pracownia Egzaminów Gimnazjalnych OKE w Krakowie.
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Gmina Radziejowice/ Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radziejowicach Radziejowice, 12 listopada 2013.
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
Program Edukacyjno- Terapeutyczny Ortograffiti
COMENIUS. Comenius – jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie" (Lifelong Learning Programme) wspiera finansowo.
Gdy taki żółwik Przejdzie przez ekran, to znak że za chwilę zmieni się slajd.
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla studentów.
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
Bezpieczny Internet
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
W województwie śląskim do egzaminu maturalnego w terminie od maja przystąpiło osób. (Absolwenci ubiegający się o świadectwo dojrzałości po.
Biblioteka szkolna z centrum multimedialnym jest miejscem dostępu do Internetu oraz zasobów edukacyjnych i źródeł informacji. Zespół Szkół Technicznych.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
1 Egzamin maturalny w roku 2009 czyli co każdy uczeń, absolwent, nauczyciel, rodzic powinien wiedzieć na temat matury w 2009 roku.
Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
na miarę potrzeb WYSOKO WYKWALIFIKOWANE KADRY SYSTEMU OŚWIATY Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapis prezentacji:

Projekt obejmował lata szkolne 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012. Projekt był wdrażany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Adresowany był do uczniów klas I - III wybranych krakowskich samorządowych liceów ogólnokształcących. Cel projektu to wyrównywanie szans edukacyjnych tych uczniów, którzy uzyskali wyniki egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej na poziomie niskim lub średnim przez zwiększenie ich wiadomości i umiejętności w tym obszarze. Zajęcia były realizowane w grupach 6-8 osobowych

Każdy uczeń uczestniczył w ciągu całego roku szkolnego w zajęciach z jednego przedmiotu wybranego spośród: matematyki, fizyki, chemii, biologii, geografii. Na program składały się także zrealizowane we wrześniu warsztaty z zakresu technik efektywnego uczenia się i organizacji pracy umysłowej. W trakcie całego cyklu uczniowie mieli możliwość korzystania z zajęć w pracowni informatycznej pod kierunkiem nauczyciela informatyki i kształcenia swoich umiejętności informacyjno – komunikacyjnych. Zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem metod i technik aktywizujących przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu multimedialnego zakupionego na potrzeby projektu (laptopy, tablice interaktywne, aparaty fotograficzne, kamery).

W ramach projektu każda grupa miała utworzyć prezentację multimedialną wzbogacającą i rozszerzającą treści zajęć. Zmontowane zostały również filmy z zajęć i wycieczek. Przykładowe filmy można oglądnąć film1, film2film1film2 Młodzież wyjeżdżała też na wycieczki edukacyjne w ciągu roku. Najpilniejsi uczestnicy wyjechali po zakończeniu zajęć na trzydniowy wyjazd. Zorganizowane były również konkursy przedmiotowe w poszczególnych grupach. Zajęcia zwłaszcza z matematyki cieszyły się bardzo dużą popularnością. Dzięki tym zajęciom uczniowie mogli nadrobić zaległości, lepiej przygotować się do bieżących lekcji oraz do egzaminu maturalnego.

Szkoła zachęca uczniów, a uczniowie korzystają z kursów na platformie matematycznej Hermin W ramach projektu realizowane są bezpłatne kursy z matematyki. Wystarczy, że uczeń regularnie poświęci na kurs nieco czasu, aby mógł skorzystać z dodatkowych możliwości podnoszenia kompetencji matematycznych. Uczestnictwo w kursie jest przydatnym doświadczeniem zarówno dla uczniów klas humanistycznych, jak i klas matematycznych oraz zainteresowanych podjęciem studiów technicznych czy też studiów z zakresu nauk ścisłych. Warto podkreślić rolę udziału w kursie w kontekście obowiązkowego egzaminu z matematyki na maturze.

Na szkolnej platformie e-learningowej Moodle prowadzone są zajęcia w formie zdalnych kursów przygotowanych przez nauczycieli naszej szkoły. Są to zajęcia różnego rodzaju – ilustrujące realizowany materiał, powtórzeniowe oraz rozszerzające. Kursy przeznaczone są więc dla różnych grup uczniów, w zależności od ich potrzeb i zainteresowań. Przykładowo, uczniowie klas trzecich powtarzają materiał przygotowując się do matury, a uczniowie o szczególnych zainteresowaniach danym przedmiotem mają możliwość uczestniczenia w kursach rozszerzających treści realizowane na lekcjach.

Z kursów na platformie mogą korzystać uczniowie z orzeczeniem o niepełnosprawności i potrzebie kształcenia specjalnego (nauczanie indywidualne w domu). Korzystanie z kursów jest możliwe w dogodnych dla uczniów porach i miejscach, również w przypadku ich absencji w szkole. Dzięki temu nawet nieobecni na lekcjach uczniowie mają możliwość uzupełnienia czy powtórzenia materiału.

Na szkolnej platformie założone są następujące kursy (link):link -matematyka – 8 kursów - informatyka – 11 kursów - chemia – 2 kursy - biologia – 2 kursy Na platformie tej jest założonych prawie 500 kont uczniowskich

Szkoła korzysta również z miejskiej platformy e-learningowej MOODLE (adres: Na tej platformie znajdują się następujące kursy: przedsiębiorczość (1) język angielski (1) geografia (1) fizyka (1) język hiszpański (1) matematyka (2) informatyka (5) chemia (2) biologia (1)

Dzięki wprowadzeniu w naszej szkole systemu kontroli frekwencji oraz postępów w nauce LIBRUS uczniowie maja dostęp do informacji dotyczącej realizowanych tematów lekcji oraz zadań domowych. Za pomocą sprawnego systemu wiadomości mogą skontaktować się z nauczycielem i poprosić o wyjaśnienie, przesłanie dodatkowych materiałów. Dzięki temu nawet nieobecni uczniowie maja możliwość przygotowania się do lekcji.