Modular Training European Dynamic SalesMan
2CZ/03/B/F/PP/ Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej Treść projektu nie odzwierciedla stanowiska Wspólnoty Europejskiej oraz Biura Krajowego i w związku z tym nie pociąga za sobą ich odpowiedzialności w tym zakresie European Dynamic Salesman
3CZ/03/B/F/PP/ Niniejszy projekt został zatwierdzony przez Komisję Europejską i będzie finansowany z budżetu Wspólnoty w ramach realizacji drugiego etapu programu Leonardo da Vinci Leonardo da Vinci to program Unii Europejskiej, który jest związany z rozwojem szkolenia zawodowego w krajach europejskich European Dynamic Salesman i program Leonardo da Vinci
4CZ/03/B/F/PP/ DC Vision, s.r.o. (CZ) Organizator projektu
5CZ/03/B/F/PP/ Partnerzy projektu Econsult GmbH; Labour Pool Ostrava, Karviná; Technical University Brno; ED-LAB; Door Training; Nehem International BV; Match BV; Excellent Training;
6CZ/03/B/F/PP/ Rozwój aplikacji do e-lerningu w ramach Intranetu. Prace są związane z rozwojem interaktywnych szkoleń z marketingu i sprzedaży dla małych i średnich firm Rozwój wiedzy marketingowej i sprzedażowej w małych i średnich firmach oraz zwiększenie ich konkurencyjności na globalnym rynku Rozwój wiedzy marketingowej i sprzedażowej absolwentów oraz studentów w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw Szczególowe cele projektu
7CZ/03/B/F/PP/ Doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji młodych pracowników, zwłaszcza osób przechodzących wstępne szkolenie zawodowe Podniesienie jakości oraz zwiększenie dostępu do kolejnych etapów szkoleń zawodowych doskonalących umiejętności oraz kompetencje Zadania realizowanego progamu
8CZ/03/B/F/PP/ Opracowanie nowej metody szkoleniowej w zakresie marketingu i efektywności sprzedaży Opracowanie nowych metod i form nauki oraz nauczania podstawowych umiejętności w ramach szkoleń zawodowych i edukacyjnych Priorytety realizowanego progamu
9CZ/03/B/F/PP/ Sieć Partnerów Biznesowych Regionalne Agencje Rozwoju Regionalne Agencje Doradcze i Informacyjne Izby Gospodarcze Centra Rozwoju Biznesu Szkoły, Uniwersytety, Firmy Szkoleniowe Biura Pracy, Regionalne Urzędy Państwowe Właściciele Małych i Średnich przedsiębiorstw Grupa docelowa
10CZ/03/B/F/PP/ Kierownicy oraz menedżerowie sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw Absolwenci, bezrobotni, którzy biorą udział w kursach dotyczących nowych kwalifikacji, studenci Trenerzy i wykładowcy specjalistycznych szkół i firm szkoleniowych (Train the Trainers) Potencjalni odbiorcy wyników projektu
11CZ/03/B/F/PP/ EDS Aplikacja intranetowa Podręcznik użytkownika (3 moduły) Testy wiedzy Zatwierdzone materiały dla trenera Podręczniki (3 moduły) Prezentacje na DVD, CD ROM-ach i wideo Strona internetowa: Wyniki projektu
12CZ/03/B/F/PP/ Struktura aplikacji intranetowej EDS01 Formułowanie strategii EDS01 Przywództwo i założenia wstępne – wdrożenie strategii EDS01 Przełożenie strategii na działania (BSC) EDS03 Telemarketing EDS03 Techniki sprzedaży profesjonalnej EDS03 Planowanie sprzedaży EDS03 Narzędzia operacyjne EDS02 Marketing i sprzedaż – poziom taktyczny EDS01 Marketing i sprzedaż – poziom strategii EDS03 Zarządzanie kontaktami z Klientem EDS02 Zarządzanie sprzedażą EDS02 Zarządzanie kluczowymi Klientami EDS02 Platforma marketingowa EDS European Dynamic Salesman
13CZ/03/B/F/PP/ moduł: Strategiczny marketing i sprzedaż 2 moduł: Taktyczny marketing i sprzedaż 3 moduł: Narzędzia operacyjne Każdy podręcznik opisuje trzy-dniowy moduł szkoleniowy programu EDS Każdy podręcznik obejmować będzie 70 – 80 stron (+ załączniki) Podręczniki użytkownika
14CZ/03/B/F/PP/ Ostateczny kwestionariusz oceniający wiedzę w określonym module Każda ankieta zawiera: 20 pytań oraz 4 możliwe odpowiedzi na każde pytanie Objętość ankiety: 5 stron + strona tytułowa (łącznie 6 stron) Testy wiedzy
15CZ/03/B/F/PP/ moduł: Strategiczny marketing i sprzedaż 2 moduł: Taktyczny marketing i sprzedaż 3 moduł: Narzędzia operacyjne Opisy procedur oraz treści szkoleniowych i narzędzi, które podnoszą interaktywność szkolenia Każdy podręcznik powinien mieć 400 – 500 stron (+ załączniki) Do podręcznika zostanie dołączony CD ROM z aplikacją intranetową oraz slajdami prezentacji Zatwierdzone materialy dle trenera Podreczniki
16CZ/03/B/F/PP/ Krótka wersja promocyjna: 3 do 5 minut Prezentacja narzędzi i metod dydaktycznych na kasecie wideo Treść dłuższej prezentacji: prezentacja modułów produktowych oraz metod dydaktycznych. Długość od 6 do 10 minut Prezentacje DVD, CD ROM i wideo
17CZ/03/B/F/PP/ Cel: propagowanie informacji o projekcie (dotarcie z informacją o efektach projektu do jak największej grupy użytkowników) w 6 języków (EN, DE, CZ, SK, NL, PL) Strona internetowa
18CZ/03/B/F/PP/ Wyniku projektu zostanie opracowana nowa szkoleniowa aplikacja intranetowa dla małych i średnich firm. Aplikacja będzie dotyczyć marketingu i zarządzania efektywnością sprzedaży Projekt przyczyni się do podniesienia konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Projekt podniesie konkurencyjność absolwentów uczelni na rynku pracy Efekty projektu