Modular Training European Dynamic SalesMan. 2CZ/03/B/F/PP/168008 Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej Treść projektu nie odzwierciedla.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
RAPORT.
Wizyty Studyjne Anna Kowalczyk Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Kształcenie dorosłych w Małopolsce - zamierzenia Województwa Małopolskiego Spotkanie w dniach 4-5 kwietnia 2013 WARSZAWA.
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Milena Filipowska Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości.
1 Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Polsko - Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania własnością intelektualną w przedsiębiorstwie Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności.
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
Departament Higieny Środowiska
PROJEKT PN: 'WSZECHSTRONNA EDUKACJA GWARANCJĄ SUKCESU ZAWODOWEGO' Projekt wspó ł finansowany przez Uni ę Europejsk ą w ramach Europejskiego Funduszu Spo.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Mikroprzedsiębiorstwa Mikroprzedsiębiorstwa
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Projekt Zawodowo aktywni – kursy dla dorosłych osób pracujących z województwa lubelskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Centrum Inwestora i Eksportera
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne dla kadry zarządzającej, decydentów i specjalistów z zakresu edukacji oraz kształcenia i doskonalenia zawodowego Fundacja.
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Społeczna Akademia Nauk
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy „Klucz do uczenia II edycja – Profesjonalny.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Propozycje wyzwań, celów i programów opracowanych w ramach sekcji Gospodarka i Nauka.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
tel/fax: (34) ul.Jasnogórska 15/ Częstochowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
III. Wykorzystanie portalu
Zarządzanie międzynarodowe
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zapis prezentacji:

Modular Training European Dynamic SalesMan

2CZ/03/B/F/PP/ Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej Treść projektu nie odzwierciedla stanowiska Wspólnoty Europejskiej oraz Biura Krajowego i w związku z tym nie pociąga za sobą ich odpowiedzialności w tym zakresie European Dynamic Salesman

3CZ/03/B/F/PP/ Niniejszy projekt został zatwierdzony przez Komisję Europejską i będzie finansowany z budżetu Wspólnoty w ramach realizacji drugiego etapu programu Leonardo da Vinci Leonardo da Vinci to program Unii Europejskiej, który jest związany z rozwojem szkolenia zawodowego w krajach europejskich European Dynamic Salesman i program Leonardo da Vinci

4CZ/03/B/F/PP/ DC Vision, s.r.o. (CZ) Organizator projektu

5CZ/03/B/F/PP/ Partnerzy projektu Econsult GmbH; Labour Pool Ostrava, Karviná; Technical University Brno; ED-LAB; Door Training; Nehem International BV; Match BV; Excellent Training;

6CZ/03/B/F/PP/ Rozwój aplikacji do e-lerningu w ramach Intranetu. Prace są związane z rozwojem interaktywnych szkoleń z marketingu i sprzedaży dla małych i średnich firm Rozwój wiedzy marketingowej i sprzedażowej w małych i średnich firmach oraz zwiększenie ich konkurencyjności na globalnym rynku Rozwój wiedzy marketingowej i sprzedażowej absolwentów oraz studentów w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw Szczególowe cele projektu

7CZ/03/B/F/PP/ Doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji młodych pracowników, zwłaszcza osób przechodzących wstępne szkolenie zawodowe Podniesienie jakości oraz zwiększenie dostępu do kolejnych etapów szkoleń zawodowych doskonalących umiejętności oraz kompetencje Zadania realizowanego progamu

8CZ/03/B/F/PP/ Opracowanie nowej metody szkoleniowej w zakresie marketingu i efektywności sprzedaży Opracowanie nowych metod i form nauki oraz nauczania podstawowych umiejętności w ramach szkoleń zawodowych i edukacyjnych Priorytety realizowanego progamu

9CZ/03/B/F/PP/ Sieć Partnerów Biznesowych Regionalne Agencje Rozwoju Regionalne Agencje Doradcze i Informacyjne Izby Gospodarcze Centra Rozwoju Biznesu Szkoły, Uniwersytety, Firmy Szkoleniowe Biura Pracy, Regionalne Urzędy Państwowe Właściciele Małych i Średnich przedsiębiorstw Grupa docelowa

10CZ/03/B/F/PP/ Kierownicy oraz menedżerowie sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw Absolwenci, bezrobotni, którzy biorą udział w kursach dotyczących nowych kwalifikacji, studenci Trenerzy i wykładowcy specjalistycznych szkół i firm szkoleniowych (Train the Trainers) Potencjalni odbiorcy wyników projektu

11CZ/03/B/F/PP/ EDS Aplikacja intranetowa Podręcznik użytkownika (3 moduły) Testy wiedzy Zatwierdzone materiały dla trenera Podręczniki (3 moduły) Prezentacje na DVD, CD ROM-ach i wideo Strona internetowa: Wyniki projektu

12CZ/03/B/F/PP/ Struktura aplikacji intranetowej EDS01 Formułowanie strategii EDS01 Przywództwo i założenia wstępne – wdrożenie strategii EDS01 Przełożenie strategii na działania (BSC) EDS03 Telemarketing EDS03 Techniki sprzedaży profesjonalnej EDS03 Planowanie sprzedaży EDS03 Narzędzia operacyjne EDS02 Marketing i sprzedaż – poziom taktyczny EDS01 Marketing i sprzedaż – poziom strategii EDS03 Zarządzanie kontaktami z Klientem EDS02 Zarządzanie sprzedażą EDS02 Zarządzanie kluczowymi Klientami EDS02 Platforma marketingowa EDS European Dynamic Salesman

13CZ/03/B/F/PP/ moduł: Strategiczny marketing i sprzedaż 2 moduł: Taktyczny marketing i sprzedaż 3 moduł: Narzędzia operacyjne Każdy podręcznik opisuje trzy-dniowy moduł szkoleniowy programu EDS Każdy podręcznik obejmować będzie 70 – 80 stron (+ załączniki) Podręczniki użytkownika

14CZ/03/B/F/PP/ Ostateczny kwestionariusz oceniający wiedzę w określonym module Każda ankieta zawiera: 20 pytań oraz 4 możliwe odpowiedzi na każde pytanie Objętość ankiety: 5 stron + strona tytułowa (łącznie 6 stron) Testy wiedzy

15CZ/03/B/F/PP/ moduł: Strategiczny marketing i sprzedaż 2 moduł: Taktyczny marketing i sprzedaż 3 moduł: Narzędzia operacyjne Opisy procedur oraz treści szkoleniowych i narzędzi, które podnoszą interaktywność szkolenia Każdy podręcznik powinien mieć 400 – 500 stron (+ załączniki) Do podręcznika zostanie dołączony CD ROM z aplikacją intranetową oraz slajdami prezentacji Zatwierdzone materialy dle trenera Podreczniki

16CZ/03/B/F/PP/ Krótka wersja promocyjna: 3 do 5 minut Prezentacja narzędzi i metod dydaktycznych na kasecie wideo Treść dłuższej prezentacji: prezentacja modułów produktowych oraz metod dydaktycznych. Długość od 6 do 10 minut Prezentacje DVD, CD ROM i wideo

17CZ/03/B/F/PP/ Cel: propagowanie informacji o projekcie (dotarcie z informacją o efektach projektu do jak największej grupy użytkowników) w 6 języków (EN, DE, CZ, SK, NL, PL) Strona internetowa

18CZ/03/B/F/PP/ Wyniku projektu zostanie opracowana nowa szkoleniowa aplikacja intranetowa dla małych i średnich firm. Aplikacja będzie dotyczyć marketingu i zarządzania efektywnością sprzedaży Projekt przyczyni się do podniesienia konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw Projekt podniesie konkurencyjność absolwentów uczelni na rynku pracy Efekty projektu