Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Technologia informacyjna według MENiS
Kompetencje kluczowe w edukacji zawodowej
KOMPETENCJE KLUCZOWE W PROJEKCIE EDUKCYJNYM
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
czyli zostań kowalem swojego losu
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
Zadania doradcy metodycznego zgodnie z Rozporządzeniem MEN i S o placówkach z dnia 23 kwietnia 2003r.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Program edukacji ekonomicznej realizowany od 1 grudnia 2012.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
FUNKCJE I Kompetencje nauczyciela
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Przedsiębiorczość w polskim systemie oświaty
Wspieranie rozwoju indywidualnego ucznia gimnazjum
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Autor: Mateusz Witkoś Marzenia, wiedza, sukces. Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu Przedszkole i projekty e-Twinning.
Metoda projektu w praktyce szkolnej Dorota Kulesza
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Opracował J. Stryjkowski
Zadania szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Drodzy rodzice rozważcie Projekt współfinansowany przez Unię
Edukacja pozaformalna Edukacja nieformalna
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Moja przedsiębiorczość
nauczyciel prowadzący Jolanta Januszewicz
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Rozwijamy odpowiedzialnych, ciekawych życia, pełnych pokoju młodych ludzi, posiadających wiarę w siebie i szacunek dla innych. Dzieci same motywują się
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Lekcje z ZUS – uwagi metodyczne Wodzisław Śląski, 18 lutego 2014 r. Marcin Kopczyński.
Projekt Przedmiot Program nauczania. Innowacyjny, interdyscyplinarny program nauczania.
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Program autorskiej klasy matematyczno-fizyczno- -informatycznej dla uczniów wykazujących się uzdolnieniami z przedmiotów ścisłych XX Liceum Ogólnokształcące.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
na rzecz cyfryzacji szkół
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Projekty zrealizowane w ZS1
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
DOŚWIADCZENIE – PROFESJONALIZM – ENERGIA
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program nauczania Zostać przedsiębiorczym jest innowacją pedagogiczną, zawierającą nowatorskie rozwiązania programowe, metodyczne i organizacyjne. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

W gimnazjum młodzież powinna:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Realizacja programu to:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Efekty realizacji programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego umiejętności warunkujące sprawne i odpowiedzialne funkcjonowanie we współczesnym świecie. Umiejętności kluczowe to

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego umiejętność pracy zespołowej skuteczne komunikowanie się doświadczanie eksperymentowanie obserwowanie dostrzeganie i samodzielne rozwiązywanie problemów w codziennym życiu własna aktywność zdolność do planowania i podejmowania działań podejmowanie ryzyka odpowiedzialność za swoje postępowanie umiejętność wykorzystania metody projektów inicjatywność wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wyszukiwanie informacji i umiejętność uczenia się przedsiębiorczość Umiejętności kluczowe

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego umiejętność pracy zespołowej skuteczne komunikowanie się doświadczanie eksperymentowanie obserwowanie dostrzeganie i samodzielne rozwiązywanie problemów w codziennym życiu własna aktywność zdolność do planowania i podejmowania działań podejmowanie ryzyka odpowiedzialność za swoje postępowanie umiejętność wykorzystania metody projektów inicjatywność wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wyszukiwanie informacji i umiejętność uczenia się przedsiębiorczość Praca w zespole Umiejętności kluczowe Realizacja programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów umiejętność pracy zespołowej skuteczne komunikowanie się doświadczanie eksperymentowanie obserwowanie dostrzeganie i samodzielne rozwiązywanie problemów w codziennym życiu własna aktywność zdolność do planowania i podejmowania działań podejmowanie ryzyka odpowiedzialność za swoje postępowanie umiejętność wykorzystania metody projektów inicjatywność wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wyszukiwanie informacji i umiejętność uczenia się przedsiębiorczość Umiejętności kluczowe Realizacja programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nauka przez działanie polegająca na przygotowaniu uczniowskich projektów edukacyjnych umiejętność pracy zespołowej skuteczne komunikowanie się doświadczanie eksperymentowanie obserwowanie dostrzeganie i samodzielne rozwiązywanie problemów w codziennym życiu własna aktywność zdolność do planowania i podejmowania działań podejmowanie ryzyka odpowiedzialność za swoje postępowanie umiejętność wykorzystania metody projektów inicjatywność wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wyszukiwanie informacji i umiejętność uczenia się przedsiębiorczość Umiejętności kluczowe Realizacja programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego umiejętność pracy zespołowej skuteczne komunikowanie się doświadczanie eksperymentowanie obserwowanie dostrzeganie i samodzielne rozwiązywanie problemów w codziennym życiu własna aktywność zdolność do planowania i podejmowania działań podejmowanie ryzyka odpowiedzialność za swoje postępowanie umiejętność wykorzystania metody projektów inicjatywność wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych wyszukiwanie informacji i umiejętność uczenia się przedsiębiorczość Wykorzystanie technologii informacyjnych Umiejętności kluczowe Realizacja programu