Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Advertisements

BEZPIECZNA i PRZYJAZNA SZKOŁA
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
GIMNAZJUM NR 18 im. Noblistów Polskich w Szczecinie
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Projekt realizowany w roku szkolnym 2008/2009 Szkoła bez przemocy Szkoła Podstawowa nr 15 im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Rodzinne Centrum Edukacyjne zaprasza. Kim jesteśmy? Miejsce, które daje możliwości.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Integracja w kształceniu zawodowym
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Tematyka prac magisterskich
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Dla Zasadniczej Szkoły Wielozawodowej w Obornikach Śląskich
Współpraca w naszej szkole
Degradacja środowiska a świadomość społeczna.
Projekt „Trzymaj formę” realizowany w Gimnazjum w Lubominie
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Zachowania agresywne uczniów - dane z ewaluacji zewnętrznej w szkołach.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNO- WYCHOWAWCZYCH REALIZOWANYCH W GMINNYM GIMNAZJUM PUBLICZNYM IM. JANA.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
TECHNIK INFORMATYK TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
Dobra praktyka w ZSO nr 16 rok szk.2016/2017
Dzieci w gminie Nidzica przemocy mówią NIE
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
W ramach realizacji programu
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
Zapis prezentacji:

Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Szkoła dbająca o bezpieczeństwo

Porównanie wyników ankiet dotyczących poczucia bezpieczeństwa z dnia r. i r. Ankieta z dn r Ankieta z dn r. Liczba uczniów Liczba uczniów szkoły podstawowej Liczba uczniów gimnazjum Dziewczęta Chłopcy144126

W swojej klasie czujesz się:

Czy czujesz się w swojej szkole bezpiecznie?

Jeśli czujesz się bezpiecznie, to dlatego, że:

Jeśli nie czujesz się bezpiecznie, to dlatego, że:

Jestem zmuszany do wykonywania różnych poleceń:

Kto spowodował, że poczucie Twego bezpieczeństwa jest zagrożone?

Osoby dorosłe, które spowodowały, że poczucie Twojego bezpieczeństwa jest zagrożone:

Relacje między nauczycielami a uczniami określiłbyś jako:

Jak czujesz się w swojej klasie?

Szkolny konkurs Savoir-vivre, czyli grzeczność popłaca w ramach realizacji zadania Program podnoszenia kultury słowa i przeciwdziałania agresji słownej wśród uczniów klas IV-VI i gimnazjum Szkolny konkurs Savoir-vivre, czyli grzeczność popłaca w ramach realizacji zadania Program podnoszenia kultury słowa i przeciwdziałania agresji słownej wśród uczniów klas IV-VI i gimnazjum

Zajęcia stymulujące rozwój dzieci zdolnych Kształcenie technik pamięciowych i umiejętności efektywnego uczenia się Zajęcia indywidualne dla uczniów z zaburzeniami koncentracji