OFERTA WSPÓŁPRACY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Współpraca międzysektorowa na rzecz csr na Śląsku Rola instytucji publicznych w upowszechnianiu CSR w regionie. Katowice, 27 czerwca 2012.
Advertisements

PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Stan sektora w regionach
Hotel Courtyard – Warszawa
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Budowa powiązań z otoczeniem gospodarczym Panel.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Wsparcie dla partnerów społecznych w Priorytecie V PO KL Ministerstwo Rozwoju Regionalnego 6 listopada 2007.
Niezależna organizacja typu think-tank powstała w 2011 r. z inicjatywy grona profesjonalistów branży medialnej, public relations i public.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Profesjonalizacja branży eventowej
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Seminarium pt. "Innowacyjność działań
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
5 lat Obserwatorium Obserwatorium realizuje badania cykliczne oraz badania jednorazowe, odpowiadające na bieżące potrzeby informacyjne. Przygotowuje również
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
INNOpomorze INNOwacyjne powiązania IV edycja projektu
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
„Sukcesja w polskich przedsiębiorstwach”. Firmy rodzinne na świecie  Firmy rodzinne stanowią aż proc. wszystkich firm na świecie -> ich pierwsza.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Spotkanie Noworoczne Dolnośląskich Pracodawców Partner wydarzenia , Krzyżowa.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Gdańsk, r. Przedsiębiorcze odkrywanie – wprowadzenie do dyskusji, doświadczenia pomorskie Maciej Dzierżanowski, Stanisław Szultka, Instytut.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
II Spotkanie konsultacyjne Dolnośląskich Pracodawców Artur Mazurkiewicz, Prezes zarządu Dolnośląskich Pracodawców 28 października 2016 r. Spotkanie.
MARKETING INTERNETOWY
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

OFERTA WSPÓŁPRACY

ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ 3.0: STRATEGIE SUKCESU. RAPORT THINKTANK I ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS KONFERENCJA PR FORUM 2011 PAŹDZIERNIK 2011

KONFERENCJA PR FORUM 2011 RAPORT REPUTACJA 3 KONFERENCJA PR FORUM 2011 RAPORT REPUTACJA 3.0 WSPÓLNY PROJEKT ZWIĄZKU FIRM PUBLIC RELATIONS ORAZ THINKTANK

KONFERENCJA PR FORUM REPUTACJA 3. WYZWANIA DLA WIZERUNKU KONFERENCJA PR FORUM REPUTACJA 3.0. WYZWANIA DLA WIZERUNKU. NOWE PODEJŚCIA.

RAPORT: REPUTACJA 3.0. NOWE PODEJŚCIA DO BUDOWANIA REPUTACJI ORGANIZACJI, INSTYTUCJI I LIDERÓW

PR FORUM ORAZ GALA „ZŁOTYCH SPINACZY” NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE BRANŻY KOMUNIKACJI I PR 1

ZWIĄZEK FIRM PR Związek Firm Public Relations (ZFPR) istnieje od 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie. Działa w zakresie budowania profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, podnoszenia standardów w branży oraz świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR. ZFPR jest organizatorem dorocznego PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR - „Złote Spinacze”. Prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR).

ZŁOTE SPINACZE „Złote Spinacze” są jednym z najważniejszych wydarzeń w polskiej branży PR. Na rynku powstaje wiele projektów komunikacyjnych o wysokim stopniu profesjonalizmu. Organizowany przez Związek Firm Public Relations konkurs wyróżnia i promuje te najciekawsze, najbardziej wartościowe.

THINKTANK: PLATFORMA WYMIANY IDEI I DOŚWIADCZEŃ DLA LIDERÓW 2

KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MISJA THINKTANK Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie.

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN

REPUTACJA 3.0 ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY PRZY RAPORCIE I KONFERENCJI 2

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ KONFERENCJA - OPIS Proponujemy współpracę sponsorską przy konferencji PR Forum 2011: „Reputacja 3.0. Wyzwania dla wizerunku nowe podejścia i rozwiązania”. Konferencja odbędzie się 25 października 2011 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Co roku udział w konferencji biorą eksperci z firm i instytucji w zakresie komunikacji, marketingu, nowych technologii i budowania relacji. Wieczorem, po konferencji odbędzie się również Gala Konkursu „Złote Spinacze”.

KONFERENCJA - MOŻLIWOŚCI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ KONFERENCJA - MOŻLIWOŚCI Możliwości współpracy przy konferencji obejmują Partnerstwo Strategiczne i Sponsoring Konferencji i/lub Gali Konkursu Złote Spinacze. Partnerom Konferencji oferujemy indywidualne pakiety sponsorskie dotyczące samej Konferencji lub konferencji i Gali, a także pakiety łączone z możliwością współpracy przy raporcie „Reputacja 3.0” wydawanym przez THINKTANK.

Z MYŚLĄ O LIDERACH MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY PRZY OPRACOWANIU RAPORTU: SPONSORING POSZCZEGÓLNYCH SEKCJI, REKLAMA, STUDIA PRZYPADKU

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ RAPORT - OPIS Proponujemy współpracę przy realizacji raportu „Zarządzanie reputacją firmy i organizacji. Polskie doświadczenia PR”. Raport ukaże się w październiku 2011 r. w nakładzie 3 tys. egz. i będzie dystrybuowany podczas PR Forum 2011 oraz do liderów polskich firm i instytucji (specjalna lista mailingowa). Do współpracy zapraszamy agencje PR i ekspertów zarządzających reputacją w firmach. Ambicją raportu jest podsumowanie polskich doświadczeń w zakresie zarządzania reputacją firm.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ RAPORT - MOŻLIWOŚCI Możliwości współpracy obejmują: zamieszczenie w raporcie opracowań eksperckich, wyników badań itp. przeprowadzanych przez partnerów raportu, a dotyczących zarządzania reputacją. Zamieszczenia studium przypadku firmy/instytucji eksperckiej, dotyczącego określonego obszaru zarządzania reputacją (zarządzanie marką, wizerunkiem, zaangażowaniem, CSR i odpowiedzialność firmy, budowanie relacji w serwisach społecznościowych i innych). Możliwość zamieszczenia reklamy wizerunkowej firmy.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ RAPORT: ZAWARTOŚĆ Reputacja 3.0: nowe podejścia do budowania reputacji w firmach. „Okrągły stół” z udziałem polskich ekspertów i praktyków komunikacji. Najlepsze praktyki w zakresie budowania reputacji w firmach i instytucjach: studia przypadku polskich firm i instytucji. Nowe wymiary budowania reputacji firmy, rola i znaczenie lidera w budowaniu reputacji, wartości w organizacji, reputacja a zaangażowanie pracowników, reputacja a interesariusze, lider i jego wpływ na poziom reputacji organizacji. Budowanie reputacji w polskich warunkach: co działa, a co nie?

RAPORT – DYSTRYBUCJA Nakład: 3 tys. egz. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ RAPORT – DYSTRYBUCJA Nakład: 3 tys. egz. Bezpośrednia wysyłka raportu „Reputacja 3.0” do liderów i osób odpowiedzialnych za PR, komunikację i marketing w bazie THINKTANK (duże firmy, przedsiębiorcy, baza członków PKPP Lewiatan, administracja publiczna). 2. Wysyłka do specjalnie przygotowanej bazy liderów w polskich firmach. 3. Wysyłka do baz partnerów publikacji (dodatkowe bazy adresowe osób odpowiedzialnych za markę i reputację).

KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I CZYTELNIKACH MAGAZYNU 3

INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy

359 12,2 tys. 5,3 tys. LUDZIE THINKTANK. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE. 359 12,2 tys. 5,3 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) firm z „Listy 500 największych polskich firm”, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI 65 60% 88% odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10)

CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA. Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ? Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010

INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH. 72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ P U B L I S H I N G