Deutsch-Wagen-Tour w Polsce Magdalena Zaręba – Koordynator Projektu przy Goethe-Institut w Warszawie Szczecin, 3 marca 2013 1
CELE PROJEKTU Promocja języka niemieckiego w Polsce Przekazywanie aktualnego wizerunku nowoczesnych Niemiec Przekazywanie informacji krajoznawczych nt. Niemiec Wskazanie przydatności znajomości jęz. niemieckiego we współczesnym świecie Zachęcanie do korzystania z oferty stypendialnej w Niemczech Źrodło inspiracji dla nauczycieli jęz. niemieckiego 2
Partnerzy Projektu GłÓwny Sponsor: Patronat Honorowy:
Deutsch-Wagen 4
REGIONY Poznań Wrocław Kraków Lublin Olsztyn
DO KOGO I GDZIE DOCIERAMY? Grupy docelowe: uczniowie rodzice nauczyciele dyrektorzy szkół studenci osoby odpowiedzialne za edukację Miejsca zajęć: przedszkola szkoły uczelnie biblioteki centra kultury spotkania z rodzicami imprezy typu festyny, pikniki rodzinne, dni otwartych drzwi w szkołach, itp. konferencje tematyczne 6
LICZBY Lata 2009-2012: 2.380 wizyt 154.150 uczestników 7
JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA? Animacje językowe Gry, konkursy, zabawy… Niekonwencjonalne pomoce naukowe 8
Deutsch-Wagen-Tour
Deutsch-Wagen-Tour
Deutsch-Wagen-Tour
www.deutsch-wagen-tour.pl 12
Deutsch-Wagen-Tour Dziękuję za uwagę! Zapraszamy do udziału!