Cele projektu uświadomienie, że w wielu płaszczyznach występują czynniki łączące społeczność Mogilna, Brodów i Engelskirchen kształcenie umiejętności komunikowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
matematyczno-informatyczne
Advertisements

Wybrane platformy e-learningowe
Kompetencje kluczowe jako cel edukacji na poziomie ponadgimnazjalnym
Publicznemu Gimnazjum w Drawsku imienia Ziemi Nadnoteckiej
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Realizacja projektów eTwinning a nowa podstawa programowa
Wsparcie szkół skoncentrowanych na skutecznym uczeniu się uczniów
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY W KSZTAŁTOWANIU POSTAW UCZNIÓW
„Człowiek tyle jest wart, ile może dać drugiemu człowiekowi”.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Podstawy rachunku macierzowego
Taniec… Marta Kowalska kl.2c r..
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
Metoda projektu w praktyce szkolnej Dorota Kulesza
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
MEDIA CYFROWE W EDUKACJI
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
LISTA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (według działów czasopisma): Ważne wydarzenia, czyli co się dzieje w szkole 1. Joanna Olifierko kl. IId 2. Paulina Busa kl.
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
ANALIZA PODSTAWY PROGRAMOWEJ DLA IV ETAPU EDUKACYJNEGO
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
MARKETING MIX CYKL ŻYCIA PRODUKTU Opracowała: Grażyna Nowak.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
"Granice mojego języka są granicami mojego świata".
Biblioteka szkolna Zespołu Szkół w Regnowie
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
SZKOŁA BLISKA MEMU SERCU
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Edukacja pozaformalna Edukacja nieformalna
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Wspomnienie zmarłych członków oddziału Wrocławskiego PTETiS
Projekt „Szkoła z klasą” klasa III A
Innowacja pedagogiczna
Projekt zawodoznawczy zrealizowany w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego na Dolnym Śląsku.
nauczyciel prowadzący Jolanta Januszewicz
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
TECHNIKUM ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
28 listopada 2014 w Szkole Podstawowej nr 83 im. Stanisława Jachowicza w Łodzi odbył się XVI Ogólnołódzki Konkurs Recytatorski „I muzyka wokół nas rozkwita,
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Oferta edukacyjna 2016/2017 II Liceum Ogólnokształcącego im
KWARTALNIK DLA RODZICÓW NR /2016. Poznanie najbliższego środowiska Wdrażanie do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa Rozbudzenie zainteresowań.
Lindau im Bodensee Termin praktyki: – Aleksandra Wójtowicz Nikola Flor.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Projekt: „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” współfinansowany przez Unię Europejską.
Największe osobiste korzyści z uczestnictwa w projekcie – opinie dyrektorów lub wicedyrektorów szkół projektowych Opracowanie: Mariola Jarmołowicz.
Sieć współpracy i samokształcenia doradców metodycznych
Przed świętami Bożego Narodzenia, przeprowadziliśmy w szkole ankietę świąteczną. Zapytalismy 128 uczniów naszej szkoły jak spędzaja świętą, co lubia robić.
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Projekty zrealizowane w ZS1
i wykorzystanie wyników egzaminów do doskonalenia jakości pracy szkoły
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
,,COŚ NA ZĄB,,.
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Daniel Pasternak Projekt Erasmus+.
DOŚWIADCZENIE – PROFESJONALIZM – ENERGIA
Zapis prezentacji:

Cele projektu uświadomienie, że w wielu płaszczyznach występują czynniki łączące społeczność Mogilna, Brodów i Engelskirchen kształcenie umiejętności komunikowania się w języku ojczystym, kształcenie umiejętności wyszukiwania, selekcjonowania informacji kształcenie umiejętności pracy zespołowej

HistoriaSport Obrzędy, tradycje, potrawy Moda, muzyka, sposób spędzania wolnego czasu K. Dziurzyński – II iM. Lukstaedt – II iW. Ciupa - II iA. Kapczyński – II i M. Karczewski – II gP. Twarużek - II iK. Pawelec - II iM. Borzymowska - II d S. Nowicki - II gP. Czuj - II iJ. Samul - II iA. Jaśkiewicz - II d B. Wawer - II gM. Karczewski - II gM. Nowak - II iD. Kaczyńska - II d R. Kaczmarek - II gA. Andrzejewska – II i B. Barczykowski – II gA. Toda - II i M. Filipiak - II gA. Szajda - II i S. Filipiak - II g S. Barszcz - II g A. Kapczyński - II i