Prezentacja na temat: "Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,"— Zapis prezentacji:

1 Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill, ul. Kolejowa 14, Ostróda w ramach projektu systemowego „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz szkolenia kadry kształcenia zawodowego” realizowanego przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

2 Hiszpania (Martos) 28.06-01.08.2015

3 Przed wyjazdem… Odbyły się zajęcia przygotowujące nas do stażu w szkole językowej 4 Languages między innymi z języka angielskiego, przedsiębiorczości, psychologiczne oraz z kulturoznawstwa.

4 Podróż Pomimo problemów związanych ze strajkiem obsługi naziemnej lotniska w Madrycie, podróż przebiegła bez większych komplikacji. Na miejscu odebrali nas pracownicy Actraductores.

5 Na miejscu Mieszkaliśmy w przytulnej akademii z basenem i stołówką.

6 Wyżywienie W Akademii mieliśmy zapewnione pełne wyżywienie. Mieliśmy okazję spróbować tradycyjnych hiszpańskich potraw.

7 Staż Mieliśmy okazję pracować w miejscowych hotelach, restauracjach oraz w informacji turystycznej. Wyjeżdżając na staż oczekiwaliśmy nabycia nowych umiejętności oraz bliższego poznania odmiennej kultury.

8 Restauracje

9 Hotele

10 Informacja turystyczna

11 Wycieczki Mieliśmy zorganizowane dwie wycieczki kulturowe. Odwiedziliśmy Gibraltar oraz Kordobę.

12 Kordoba

13 Gibraltar

14 Wolny czas W wolnym czasie zwiedzaliśmy Martos, próbowaliśmy różnego rodzaju tapasów oraz zintegrowaliśmy się z grupą Hiszpanów.

15 Powrót Podróż powrotna przebiegła bez większych komplikacji.

16 Korzyści z wyjazdu Staż pomógł nam zdobyć nowe doświadczenia zawodowe, polepszyć pozycję na rynku pracy, podszkolić język angielski oraz hiszpański. Udział w projekcie był dla każdego z nas niezapomnianym przeżyciem.

17 Koniec

Pobierz ppt "Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,"