Podsumowanie akcji promocyjnej.
Nasze stoisko. Nasza propozycja stoiska to nowoczesna bryła zawierająca w sobie elementy futurystyczne nawiązujące do innowacyjnej technologii a jednocześnie nie traci powiązania z podstawowymi skojarzeniami na temat miasta takimi jak – uzdrowisko, plaża, morze, zabawa, wakacje.
WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki 29.04.2010 Frekwencja odwiedzin. Ogółem nasze stoisko odwiedziło ponad 130 tysięcy osób. WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki 29.04.2010 POZNAŃ - Galeria Malta 08-09.05.2010 WROCŁAW - Arkady Wrocławskie 15-16.05.2010 - Magnolia Park 29-30.05.2010
Podsumowanie promocji. WARSZAWA Dzięki niekonwencjonalnej formie naszego stoiska przyciągaliśmy uwagę gości zaproszonych na galę „Teraz Polska” a przede wszystkim kapituły konkursowej. Oceniana była jednak atrakcyjność naszego miasta oraz rozwój infrastruktury. POZNAŃ Kołobrzeg jest doskonale znany w Poznaniu dlatego promocja w tym mieście była mniejsza i nakierowana na inny rodzaj informacji. Wielu poznaniaków doskonale zna nasze miasto i orientuje się w jego walorach zdrojowych jak i w bazie hotelowej. WROCŁAW Nasze miasto nie jest tak dobrze znane we Wrocławiu w przeciwieństwie do Poznania. Działania promocyjne skierowaliśmy na przybliżenie lokacji miasta i jego atrakcyjność zarówno latem jak i zimą.
Ankieta. Podczas prezentacji stoiska przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą nowego portalu www.klimatycznykolobrzeg.pl Ogółem badaniu poddało się 549 osób 397 mężczyzn 6% - poniżej 18 lat 37% - 20-30 lat 41% - 31-40 lat 14% - 41-50 lat 2% - powyżej 50 lat 152 kobiety 3% - poniżej 18 lat 29% - 20-30 lat 52% - 31-40 lat 12% - 41-50 lat 4% - powyżej 50 lat Respondenci korzystający z internetu w zróżnicowanym stopniu:
Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie Ankieta. Zdecydowana większość korzysta z nowych rozwiązań dostępnych w internecie takich jak przelewy internetowe, rezerwacje czy kupno biletów. 95% korzysta z internetu przy planowaniu wakacji dla tego pomysł stworzenia portalu klimatycznykolobrzeg.pl został oceniony bardzo pozytywnie. Respondenci przy planowaniu wakacji szukają informacji takich jak cena, zdjęcia obiektów, atrakcje dostępne w danym mieście, udogodnienia dla inwalidów, łatwość dojazdu. Zdecydowana większość respondentów (78%) stwierdziła, że system rezerwacji miejsc noclegowych pomoże im w podjęciu decyzji gdzie spędzić wakacje. Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie 32% 59% 9% Atrakcyjność 1% 27% 64% 8% Funkcjonalność