Podsumowanie akcji promocyjnej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Segmentacja klientów Kopalni Soli "Wieliczka" - Cudzoziemcy Zwiedzanie Trasa Turystyczna Wyciąg z raportu badania Warszawa, lipiec 2010.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
ANALIZA ANKIETY.
innowacyjna wielkopolska
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Wyniki badania TNS OBOP
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
(na podstawie badań ankietowych)
Konsumpcja informacji
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Świadomość kierowców na temat zagadnień zrównoważonego transportu Departament Edukacji Ekologicznej.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Muzeum Warszawskiej Pragi w organizacji O/MHW
Badanie atrakcyjności Kołobrzegu na tle innych miast o podobnym charakterze uzdrowiskowo- wypoczynkowym.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Podsumowanie wyników badań
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Opinia o warszawskich żłobkach Raport z badania. 2 Informacja o badaniu Cel badania: poznanie opinii rodziców i opiekunów dzieci do lat 3 korzystających.
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
Badanie losów absolwentów
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
EHoliday.
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
UWARUNKOWANIA DEMOGRAFICZNE ŁODZI
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Ankieta nt. wolontariatu
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Elementy geometryczne i relacje
Jaki jest statystyczny wrześnianin?
PODSUMOWANIE ANKIET „MŁODZIEŻ AKTYWNA W ŻYCIU SPOŁECZNYM I POLITYCZNYM.” Ilość respondentów: 31 Mężczyzna:11 Kobieta:20 Średnia wieku:17 lat.
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Jak wiele mogę dzięki cyfryzacji !
Prezentacja wyników z badania opinii wielkopolskich przedsiębiorców na temat organizacji zrzeszających przedsiębiorców oraz samorządu gospodarczego Poznań,
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Najpiękniejsze miasto województwa lubelskiego
Wizerunek Wrocławia w internecie
Zapis prezentacji:

Podsumowanie akcji promocyjnej.

Nasze stoisko. Nasza propozycja stoiska to nowoczesna bryła zawierająca w sobie elementy futurystyczne nawiązujące do innowacyjnej technologii a jednocześnie nie traci powiązania z podstawowymi skojarzeniami na temat miasta takimi jak – uzdrowisko, plaża, morze, zabawa, wakacje.

WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki 29.04.2010 Frekwencja odwiedzin. Ogółem nasze stoisko odwiedziło ponad 130 tysięcy osób. WARSZAWA - Pałac Kultury i Nauki 29.04.2010 POZNAŃ - Galeria Malta 08-09.05.2010 WROCŁAW - Arkady Wrocławskie 15-16.05.2010 - Magnolia Park 29-30.05.2010

Podsumowanie promocji. WARSZAWA Dzięki niekonwencjonalnej formie naszego stoiska przyciągaliśmy uwagę gości zaproszonych na galę „Teraz Polska” a przede wszystkim kapituły konkursowej. Oceniana była jednak atrakcyjność naszego miasta oraz rozwój infrastruktury. POZNAŃ Kołobrzeg jest doskonale znany w Poznaniu dlatego promocja w tym mieście była mniejsza i nakierowana na inny rodzaj informacji. Wielu poznaniaków doskonale zna nasze miasto i orientuje się w jego walorach zdrojowych jak i w bazie hotelowej. WROCŁAW Nasze miasto nie jest tak dobrze znane we Wrocławiu w przeciwieństwie do Poznania. Działania promocyjne skierowaliśmy na przybliżenie lokacji miasta i jego atrakcyjność zarówno latem jak i zimą.

Ankieta. Podczas prezentacji stoiska przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą nowego portalu www.klimatycznykolobrzeg.pl Ogółem badaniu poddało się 549 osób 397 mężczyzn 6% - poniżej 18 lat 37% - 20-30 lat 41% - 31-40 lat 14% - 41-50 lat 2% - powyżej 50 lat 152 kobiety 3% - poniżej 18 lat 29% - 20-30 lat 52% - 31-40 lat 12% - 41-50 lat 4% - powyżej 50 lat Respondenci korzystający z internetu w zróżnicowanym stopniu:

Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie Ankieta. Zdecydowana większość korzysta z nowych rozwiązań dostępnych w internecie takich jak przelewy internetowe, rezerwacje czy kupno biletów. 95% korzysta z internetu przy planowaniu wakacji dla tego pomysł stworzenia portalu klimatycznykolobrzeg.pl został oceniony bardzo pozytywnie. Respondenci przy planowaniu wakacji szukają informacji takich jak cena, zdjęcia obiektów, atrakcje dostępne w danym mieście, udogodnienia dla inwalidów, łatwość dojazdu. Zdecydowana większość respondentów (78%) stwierdziła, że system rezerwacji miejsc noclegowych pomoże im w podjęciu decyzji gdzie spędzić wakacje. Sam portal w opinii badanych wypadł pozytywnie 32% 59% 9% Atrakcyjność 1% 27% 64% 8% Funkcjonalność