Platforma Usług Elektronicznych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Badanie satysfakcji klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Zmiana wysokości stopy procentowej składki na ubezpieczenia rentowe 6 lipca 2007 r.
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
1 Założenia do ustawy o wypłacie emerytur kapitałowych PIU.
Wykorzystanie badań satysfakcji klientów w zarządzaniu jakością usług publicznych na przykładzie ZUS Departament Obsługi Klientów Listopad 2012 r.
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Ubezpieczenia Społeczne
UŁATWIENIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW Zbigniew Derdziuk
1 Oferujemy bezpłatne porady specjalistów oraz materiały informacyjne Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu Dzień Otwarty w ZUS dla Osób.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Logowanie do ZIP Po uzyskaniu dostępu do systemu ZIP świadczeniobiorca może wyświetlić główną stronę systemu w przeglądarce internetowej, a następnie wybrać.
Nowości Comarch ERP Optima wersja
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
W nowej odsłonie.
Dariusz Dagiel Dyrektor Departamentu Rejestrów Centralnych
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
„UMOWY ŚMIECIOWE” W ŚWIETLE USTAWY
E-Obywatel.
OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK
E - obywatel.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
KONFERENCJA NAUKOWA INTEROPERACYJNOSC I EFEKTYWNOSC PROJEKTÓW e-ZDROWIE z udziałem przedstawicieli projektów regionalnych e-Zdrowie Projekt P1- stan.
Dni Ubezpieczonego w ZUS 7 – 11 października 2013 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie programu Kreator innowacyjności – wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości.
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Art. 192 ust. 1 Fundusz na żądanie świadczeniobiorcy informuje go o prawie do świadczeń opieki zdrowotnej, udzielonych mu świadczeniach oraz kwocie środków.
Logowanie do platformy PEUP
Podłączanie Systemów Dziedzinowych Jednostek Terenowych do Centralnego Systemu Zabezpieczenia Społecznego KATOWICE Paweł Skowroński Asseco Poland S.A.
1 Oferujemy bezpłatne porady specjalistów oraz materiały informacyjne Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu Dzień Otwarty w ZUS dla Osób.
Dni Ubezpieczonego w ZUS 6 – 10 października 2014 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu.
Aplikacje dla klientów ZUS
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej O rozliczeniach z ZUS Projekt jest współfinansowany ze środków.
2014 Rejestr Usług Rozwojowych - aktualny stan prac Warszawa, r. Rafał Kamiński.
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS (PUE)
Jakość danych a rozliczenie konta Rozliczenia z ZUS
Program Interaktywny Płatnik Plus
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
E-zwolnienia Zmiany wchodzące od roku.
Innowacyjne rozwiązania z zakresu usług elektronicznych, zapewniających lepszą komunikację klientów z ZUS – formy komunikacji z Zakładem poprzez PUE i.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Urząd Pracy m.st. Warszawy oferuje profesjonalne rozwiązania w zakresie
zmiany w opłacaniu składek
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
System emerytalny Powinien być: bezpieczny uczciwy przejrzysty
Kartoteki Kartoteki – bazy danych: Kartoteki predefiniowane:
Dotychczasowe numery rachunków zostaną zamknięte 31 grudnia 2017 r.
Elektroniczne zwolnienia lekarskie e-ZLA
Projekt z ZUS Dlaczego ubezpieczenia są ważne?
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ)
Twój e-PIT prosty i przyjazny.
zmiany w opłacaniu składek
Zapis prezentacji:

Platforma Usług Elektronicznych od 14 czerwca 2012 r. na pue.zus.pl

Zadania objęte projektem PUE: Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Zadania objęte projektem PUE: Wdrożenie Nowego Portalu Informacyjnego (NPI) Wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) Zakup i wdrożenie Systemu Kierowania Ruchem w TJO ZUS (SKR) Zakup i wdrożenie infrastruktury ułatwiającej obywatelom dostęp do PUE, tzw. Urzędomaty (SUI) 3 3 3 3

Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Wdrożenie Nowego Portalu Informacyjnego (NPI) Nowy portal informacyjny - umożliwiający m.in. składanie wniosków i dokumentów oraz zadawanie pytań poprzez Internet jak również zapewniający klientom dostęp do danych zapisanych na ich indywidualnych kontach w ZUS. Serwis będzie również dostępny dla klientów ZUS przy użyciu technologii telefonii komórkowej.

Funkcjonalności Profile użytkowników Rezerwacje wizyt Nowy Portal Informacyjny - NPI Funkcjonalności Profile użytkowników Profil ogólny (funkcje ogólne po zalogowaniu) Profil płatnika + aplikacja ePłatnik + ePłatności Profil ubezpieczonego Profil świadczeniobiorcy Rezerwacje wizyt

Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla ubezpieczonych stan konta ubezpieczonego, informacje o ubezpieczeniach, do których go zgłoszono, i składkach, które wpłacił za niego pracodawca, kalkulator emerytalny, który wyliczy prognozowaną emeryturę.

Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla świadczeniobiorców informacje o przyznanych i wypłacanych świadczeniach (emeryturach, rentach i zasiłkach), formularz PIT.

Nowy Portal Informacyjny - NPI Dla płatników składek należne składki i wpłaty, informacje o osobach zgłoszonych do ubezpieczeń.

Rejestr ubezpieczonych Kreatory wspomagające tworzenie dokumentów Nowy Portal Informacyjny – NPI – e-Płatnik Kartoteka płatnika Rejestr ubezpieczonych Kreatory wspomagające tworzenie dokumentów - Obsługa płatnika - Obsługa ubezpieczonego - Obsługa członka rodziny - Obsługa rozliczenia Dokumenty - Dokumenty wg statusu - Tworzenie nowego dokumentu

Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) - wraz ze wszystkimi elementami i modułami niezbędnymi do jego funkcjonowania - zapewni dostęp do spersonalizowanych usług za pośrednictwem telefonu.

Centrum Informacji Telefonicznej (CIT) Usługi (zadania) Udzielanie informacji ogólnych Udzielanie informacji spersonalizowanych zapisanych na kontach klientów Składanie wniosków i reklamacji Rezerwacja zdalna wizyty w wybranej terenowej jednostce organizacyjnej Wyjaśnianie błędów w dokumentach ubezpieczeniowych (korekta dokumentów i przekazanie ich płatnikowi lub umożliwienie przekazania dokumentów w sytuacji, gdy występują nieprawidłowości) Obsługa kampanii wychodzących 11 11 11

Platforma Usług Elektronicznych dla klientów ZUS Zakup i wdrożenie Systemu Kierowania Ruchem w TJO ZUS (SKR) System kierowania ruchem klientów w jednostkach terenowych ZUS - m.in. udostępniający funkcjonalność zarządzania ruchem klientów, a także umożliwiający klientom zaplanowanie terminu, godziny oraz tematu spotkania z ekspertem w wybranej jednostce Zakładu.

Sprzęt – Dyspenser zaawansowany System Kierowania Ruchem Sprzęt – Dyspenser zaawansowany 13