Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Po naciśnięciu przycisku „Logowanie” pojawi się formatka do logowania 1. Strona logowania dostępna za pomocą adresu w przeglądarce internetowej Po naciśnięciu przycisku „Logowanie” pojawi się formatka do logowania
Widok PWI po zalogowaniu 2. Menu nawigacyjne Widok PWI po zalogowaniu Menu nawigacyjne
2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (1) Tworzenie i wysyłanie dokumentów – Zgłoszeń Zmiany Sprzedawcy (ZZS) Zaczytanie przygotowanego z danymi dokumentu csv (ZZS) Zapisanie i wysłanie pliku csv Wycofanie z zaczytania pliku csv Pobranie szablonu csv dokumentu ZZS Zapisanie pliku bez wysłania do OSD. Dzięki tej opcji można przygotować dokument do wysłania a następnie go uzupełniać w późniejszym czasie
2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (2) Stan „Gotowy” i „Edytowany” oznacza, że dokument nie został wysłany. Stan „zamknięty” oznacza, że dokument został przygotowany poprawnie i wysłany Oznaczenie dokumentów ZZS przygotowanych, ale jeszcze nie wysłanych – możliwa jest ich edycja
2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (3) Przygotowanie danych do dokumentu ZZS za pomocą formularza. Pola oznaczone * są wymagane. Zapisanie pliku bez wysłania do OSD. Dzięki tej opcji można przygotować dokument do wysłania a następnie go uzupełniać w późniejszym czasie Możliwość dodania do ZZS załączników w formatach znajdujących się w pakiecie Microsoft Office Wycofanie z zaczytania formularza Zapisanie i wysłanie formularza
2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (4) Po utworzeniu ZZS za pomocą formularza jest on zamieszczany w tym samym miejscu co ZZS utworzony metodą csv
Podgląd danych w dokumencie na przykładzie dokumentu PPZ 2.1.Menu nawigacyjne – dokumenty związane ze zmianą sprzedawcy (5) Podgląd danych w dokumencie na przykładzie dokumentu PPZ
2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (1) Opcja ta umożliwia wysłanie dowolnego zgłoszenia do OSD dotyczącego działania aplikacji PWI lub też Klienta, który dokonał zmiany sprzedawcy i jest Klientem danego sprzedawcy Jeśli zgłoszenie dotyczy „Obsługi Klienta” należy podać NIP lub PESEL Klienta
Przed wysłaniem należy wpisać treść zgłoszenia 2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (2) Po wprowadzeniu nr NIP lub PSEL jeśli Klient zostanie zidentyfikowany przez system pojawią się dane Klienta wraz z PPE. Przed wysłaniem należy wpisać treść zgłoszenia
2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (3) Po wysłaniu zgłoszenia zostaje ono zarejestrowane w ewidencji zgłoszeń, w której można śledzić stan zgłoszenia oraz odczytywać informacje na temat jego realizacji
2.2.Menu nawigacyjne – zgłoszenia związane z obsługą Klienta po zmianie sprzedawcy (4) Po naciśnięciu ikonki „Pokaż” pojawią się szczegóły realizacji zgłoszenia
Informacje o użytkowniku systemu 2.3.Menu nawigacyjne – informacje o użytkowniku (1) Informacje o użytkowniku systemu
Zmiana hasła użytkownika 2.3.Menu nawigacyjne – zmiana hasła (2) Zmiana hasła użytkownika
Raport umożliwia pobranie danych PPE Sprzedawcy na zadany dzień 2.3.Menu nawigacyjne – Raporty (1) Raport umożliwia pobranie danych PPE Sprzedawcy na zadany dzień
2.3.Menu nawigacyjne – Raporty (2) Raport umożliwia pobranie danych umów sprzedaży związanych ze Sprzedawcą zarejestrowanych w OSD na podstawie ZZS