mgr Cezary Koneczny nauczyciel fizyki i innych przedmiotów ścisłych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Psycholog szkolny.
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
1. o mnie 2. Moja oferta – koła zainteresowań
To ja przed Obserwatorium Mauna Kea Dzień dobry Nazywam się Agnieszka Włodarczyk i jestem nauczycielem w Planetarium od początku istnienia placówki tzn.
Witam Nazywam się Remigiusz Jabłoński. Jestem nauczycielem Specjalistycznego Ogniska Pracy Pozaszkolnej – Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego w.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
I Ty możesz zostać Olimpijczykiem…. Lubisz nowe wyzwania i dreszczyk emocji? Stań do rywalizacji z Najlepszymi! Weź udział w olimpiadzie z dziedziny nauki,
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wirtualne Koła Naukowe
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku.
Egzamin maturalny od 2005 roku.1 Egzamin maturalny od 2005 roku! Opracował Grzegorz Sitko IV LO im. Adama Mickiewicza w Warszawie.
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa,20 sierpnia 2007 r.
Egzamin maturalny w 2007 roku.1 Egzamin maturalny w 2007 roku Aktualizacja: Halina Sitko Centralna Komisja Egzaminacyjna, wrzesień 2006 r.
Matura w XV LO im.Narcyzy Żmichowskiej. Egzaminy obowiązkowe ustne: 1.Język polski ( jeden poziom - prezentacja ) 2.Język obcy nowożytny ( do wyboru.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Świetlica szkolna Gimnazjum nr 2 w Brzeszczach
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Akademia ETI Współpraca Wydziału ETI ze szkołami ponadgimnazjalnymi regionu Jacek Lebiedź Gdańsk, 21 czerwca 2013.
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdyni.
MATURA 2014/2015. Część ustna egzaminu maturalnego Od 4 do 29 maja - języki obce nowożytne Egzamin przeprowadzany jest w szkołach według harmonogramów.
XIII Liceum Ogólnokształcące Szczecin 2015 KOMUNIKATY DLA MATURZYSTÓW.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Łódź ul. Kruczkowskiego 4 tel/fax: www:
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 22 marca 2014 roku (sobota), godz – kwietnia 2014 roku (sobota), godz – Pomorska 105,
Oferta na rok szkolny 2013/14 Symbol oddziału Przedmioty z rozszerzonym programem nauczania Języki obce Przedmioty uwzględnione w procesie rekrutacji.
Dwa słowa o sobie … Dlaczego ja o tym opowiadam? Jestem nauczycielem- konsultantem WODN w Łodzi już od pand 17 lat i szkoleniami w zakresie stosowania.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Egzamin maturalny w 2009 roku.1 Egzamin maturalny w 2009 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa, 1 września 2008 r.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042) SZKÓŁ.
KLASA MATEMATYCZNO- -INŻYNIERSKA.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU MATURALNEGO W 2017 ROKU komunikaty dla maturzystów.
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. Jana Karskiego W WIŚNIOWEJ GÓRZE
MATURA 2017.
Imię i nazwisko nauczyciela
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Imię i nazwisko nauczyciela
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
mgr Cezary Koneczny nauczyciel fizyki i innych przedmiotów ścisłych
Zapis prezentacji:

mgr Cezary Koneczny nauczyciel fizyki i innych przedmiotów ścisłych 1. Trochę co nieco o mnie 2. Moja oferta – koła zainteresowań 3. Moja oferta – lekcje astronomii 4. Ciekawe zjawiska fizyczne

W toku studiów obrałem specjalność: fizyka ciała stałego. Trochę co nieco o mnie Jestem absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi, gdzie studiowałem na kierunku fizyka. W toku studiów obrałem specjalność: fizyka ciała stałego. Moją drugą specjalnością była dydaktyka fizyki.

Jestem człowiekiem bardzo otwartym na wiedzę Trochę co nieco o mnie Jestem człowiekiem bardzo otwartym na wiedzę Potrafię się bardzo szybko uczyć W krótkim czasie zyskałem uznanie w środowisku nauczycieli fizyki Byłem między innymi współtwórcą konkursu fizycznego dla klas drugich

Trochę co nieco o mnie Wysoka wiedza merytoryczna i duże umiejętności interpersonalne zyskały uznanie również w oczach dyrektora Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Przez dwa lata byłem współpracownikiem OKE w Łodzi Za pracę w tej instytucji doznałem specjalne podziękowanie dyrektora OKE.

Trochę co nieco o mnie Byłem twórcą ( anonimowym oczywiście) arkusza egzaminacyjnego z fizyki na poziomie rozszerzonym. Moja duża wiedza merytoryczna i dydaktyczna oraz doświadczenie nabyte podczas pracy w OKE zostały wykorzystane przeze mnie w czasie pisania wielu zbiorów zadań egzaminacyjnych oraz zeszytów ćwiczeń przygotowujących uczniów do formuły nowej matury.

Trochę co nieco o mnie We współpracy z wydawnictwami „ Trzynastego Piątek”, „Harmonia” oraz „Tutor” wydałem wymienione pozycje w postaci książek i zeszytów ćwiczeń. Jestem założycielem i prezesem Stowarzyszenia Nauczycieli Fizyki Ziemi Łódzkiej.

Trochę co nieco o mnie Nasze stowarzyszenie we współpracy z Wydziałem Fizyki i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Łódzkiego co roku organizuje konkurs propagujący fizykę „ Fascynująca Fizyka”. W 2009 roku otrzymałem list gratulacyjny i nagrodę specjalną dziekana Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej.

Jestem cenionym nauczycielem i propagatorem fizyki. Trochę co nieco o mnie Jestem cenionym nauczycielem i propagatorem fizyki. W pracy z młodzieżą zawsze kieruje się zasadą dostrzegania w każdym dziecku jego ukrytych zdolności oraz rozwijaniu zainteresowań i wzmacnianiu wiary dziecka we własne siły. Zawsze wysłuchuje problemów młodych ludzi i staram się kierować przede wszystkim sercem i rozumem.

Trochę co nieco o mnie Nigdy nie pozostawiam ucznia samego z jego problemem. Jeżeli określone sytuacje przerastają moje kompetencje lub umiejętności, to zawsze wtedy szukam rozwiązania problemu korzystając z pomocy pedagoga szkolnego lub innych wyspecjalizowanych instytucji. Efektem takich działań jest wysoki autorytet mojej osoby wśród moich uczniów .

Zawsze staram się emanować optymizmem i dobrym humorem. Trochę co nieco o mnie Zawsze staram się emanować optymizmem i dobrym humorem. Jestem człowiekiem o dużej empatii i wyrozumiałości. Za rzetelne wykonywanie obowiązków otrzymałem wielokrotnie nagrodę dyrektora szkoły. Doświadczenie, które posiadam to efekt kilkuletniej, wytężonej i pełnej motywacji pracy.

Trochę co nieco o mnie Uważam, że potrafię negocjować, a tym samym osiągam stawiane przede mną cele. Lubię i chcę zdobywać wiedzę. Moje rozwinięte umiejętności interpersonalne są wielkim atutem w wykonywanym przeze mnie zawodzie. Realizuję projekty zespołowe i indywidualne, które sprawiają mi dużo satysfakcji.

Trochę co nieco o mnie Moja pogoda ducha na co dzień oraz przekonanie, że nie ma rzeczy niemożliwych, pomagają mi stawiać czoło codziennym zmaganiom i to z rezultatem. Obszerny zakres tematów, którymi się dotychczas zajmowałem jest najlepszym dowodem na to, iż jestem osobą aktywną, elastyczną, lubiącą nowe wyzwania. Powierzanie mi kolejnych projektów dodatkowo mnie mobilizuje i sprawia, że czuję się doceniany jako człowiek i pracownik szkoły, a zarazem realizuję swoje ambicje zawodowe.

Trochę co nieco o mnie Powierzanie mi kolejnych projektów dodatkowo mnie mobilizuje i sprawia, że czuję się doceniany jako człowiek i pracownik szkoły, a zarazem realizuję swoje ambicje zawodowe. Pierwszy slajd

Moja oferta – koła zainteresowań Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów zainteresowanych fizyką i astronomią do udziału w kołach zainteresowań , które odbywają się w Łódzkim Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym ul. Pomorska 16 ( za IV LO)

Moja oferta – koła zainteresowań Wszystkie zajęcia są całkowicie bezpłatne !!!

Moja oferta – koła zainteresowań Prowadzone koła zainteresowań mają na celu: rozwój naturalnych zainteresowań fizyką i astronomią, poszerzenie wiadomości z wybranych działów fizyki, prowadzenie obserwacji astronomicznych oraz symulacji komputerowych , przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego z fizyki z astronomią,

Moja oferta – koła zainteresowań Prowadzone koła zainteresowań mają na celu: utrwalenie wiedzy gimnazjalnej z fizyki oraz matematyki, przygotowanie do udziału w konkursach fizycznych i astronomicznych. Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych i są dostosowane do zainteresowań i umiejętności uczestników.

Moja oferta – koła zainteresowań Koła zainteresowań z fizyki z astronomią !!! Na olimpijskim szlaku. – piątek 15.00-17.00 Matura – koniecznie z Konecznym. – wtorek 15.00 – 20.00 ( 3 grupy)  Fajna fizyka – i Ty zostaniesz Einsteinem. – środa 17.00 – 19.00 oraz czwartek 14.00- 15.30 Pierwszy slajd

Moja oferta – lekcje astronomii Oferta ciekawych spotkań z fizyką i astronomią.

Moja oferta – lekcje astronomii Na tropie czerwonego olbrzyma i białego karła. Podczas zajęć uczniowie zapoznają się z podstawowymi elementami astronomii, kosmologii i astrofizyki. Przedstawiona zostanie koncepcja wielkiego wybuchu oraz historia gwiazd: narodziny, wiek dojrzały oraz koniec gwiazdy. Na diagramie HR uczniowie będziemy szukać czerwonych olbrzymów oraz białych karłów. Zajęcia kończą się obserwacją nieba pod kopułą Łódzkiego Planetarium. Oferta jest skierowana do uczniów gimnazjów oraz szkół ponadgimnazjalnych.

Moja oferta – lekcje astronomii Droga do gwiazd wiedzie przez Układ Słoneczny. Na początku uczniowie poznają budowę Ziemi. Później zwiedzamy Układ Słoneczny oglądając jego najciekawsze zakątki aby zakończyć podróż wśród gwiazd i posłuchać kosmicznej muzyki. Oferta jest skierowana do uczniów wszystkich typów szkół. Pierwszy slajd

Moja oferta – lekcje astronomii Krótka historia Wszechświata od wielkiego wybuchu do czarnych dziur włącznie. Podczas zajęć uczniowie poznają wybrane elementy teorii wielkiego wybuchu oraz powstawania Wszechświata. W przystępny sposób zostaną przedstawione elementy ewolucji gwiazd oraz układów planetarnych. Na koniec spróbujemy zobaczyć „czarną dziurę”. Oferta jest skierowana do uczniów wszystkich typów szkół. Pierwszy slajd

Ciekawe zjawiska fizyczne Warto wiedzieć, żeby zrozumieć !

Prezentacje uczniów są wynikiem pracy metodą projektu Prezentacja nr 1 - 1.ppt Prezentacja nr 2 -2.ppt Prezentacja nr 3 -3.ppt Prezentacja nr 4 -4.ppt Prezentacja nr 5 -5.ppt Prezentacja nr 6 -6.pps Prezentacja nr 7 -7.pps Prezentacja nr 8 -8.ppt Prezentacja nr 9 -9.ppt Prezentacja nr 10 -10.ppt Prezentacja nr 11 -11.ppt Prezentacja nr 12 -12.ppt Prezentacja nr 13 -13.ppt Prezentacja nr 14 -14.ppt Prezentacja nr 15 -15.pps Prezentacja nr 16 -16.ppt Prezentacja nr 17 -17.ppt Prezentacja nr 18 -18.ppt Prezentacja nr 19 -19.ppt Prezentacja nr 20 -20.pps Prezentacja nr 21 -21.ppt Prezentacja nr 22 -22.ppt Prezentacja nr 23 -23.ppt Prezentacja nr 24 - 24.ppt Pierwszy slajd