Wycieczka klas 4c i 4d 19 maja 2011r. Kraków Muzeum Żydowskie Galicja piknik przy Smoczej Jamie.

Majowy Rajd Rowerowy Warszawa – Kampinowski Park Narodowy 29 kwiecień – 06 maj 2001r.

W dniach 8 – 22 listopada KT Soli Deo obchodzi 15-lecice działalności na SGH Z tej okazji zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w przygotowanych przez.
Ś RODOWISKOWY D OM S AMOPOMOCY W YSZOGRÓD Wisła zimą Tak wygląda Wisła skuta lodem. Jego spiętrzone fragmenty tworzą niemalże księżycowy krajobraz.
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
02 lipca o godzinie 6.00 rano ponad czterdziestoosobowa grupa uczniów z naszej szkoły wyruszyła na wycieczkę do Trójmiasta. Podróż upłynęła nam na słuchaniu.
Warszawa 2013.
Kraków Wędrówka po mieście Do dzisiaj,
TRZYDNIOWA WYCIECZKA KLASOWA Kraków, Wadowice, Wieliczka
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Czterodniowa wycieczka uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie do Krakowa i Wieliczki zorganizowana w ramach projektu „Lubuska Szkoła Równych Szans-III.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ PARTNERA PROJEKTU COGITO ERGO.
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
II Rajd Duszpasterstwa Rodzin diecezji Bielsko-Żywieckiej 2011 Wybierając trasę tegorocznego rajdu Skorzystaliśmy z zaproszenia ks. Józefa Gębali Proboszcza.
Spotkanie odbywające się w dniach miało na celu poznanie tradycji karnawałowych partnerskich krajów, wymiana masek karnawałowych oraz zaprezentowanie.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
PODRÓŻ ŻYCIA Dzieci z Internatu Specjalnego Ośrodka Wychowawczego
Wyjazd edukacyjny do Krakowa w ramach projektu,,AKCJA- INFORMACJA r.
Zapraszamy na podróż po synagogach Krakowa
Wycieczka do Skansenu Archeologicznego „Karpacka Troja”
VI PRZYSTANEK PaT Ostrołęka-Kadzidło 5-10 lipca 2011.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Wycieczka do Krakowa Start .
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
„Z matematyką przez Polskę”
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Poczęstuj się książką…
PIELGRZYMKA BIEGOWA W DZIEŃ OJCA DO OJCA ŁÓDŹ –WATYKAN 2015
Kraków - najpiękniejsze miasto
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Wybierz numer slajdu W ramach Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego w naszej szkole realizowany jest w okresie od 1 marca 2009 do 30 maja 2010 projekt.
Biały Dunajec – Zakopane – Kraków – r.
SZKOLNY OBÓZ NAUKOWY GDAŃSK-TORUŃ 2014
Wycieczka do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego i Puszczy Pyzdrskiej r.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
DYKTUŚ 2008 Zmagania konkursowe, czyli jak to było 15 maja.
Projekt edukacyjny - Liście
Pomniki w Centrum Rzeszowa.
Krótki i długi okres: „przestrzelenie” kursu i model Dornbusha
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
2 czerwca 2015 klasa 2a na wycieczce w Teatrze Muzycznym na musicalu pt. „Zorro”
LETNIE ZAJĘCIA WYJAZDOWE W RAMACH KLUBÓW OMNIBUSA – DARŁOWO – LATO 2010 PROJEKT KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM Gmina Miejska Dzierżoniów LIDER PROJEKTU Miasto.
OBÓZ JĘZYKOWO-KULTUROWY LONDYN I MIASTA ANGLII r.
XIII wieczny Rynek – największy w Europie, ważne miejsce publiczne Krakowa
LEGENDA O SMOKU WAWELSKIM
Prezentacja wykonana przez Wilhelma Rzeszutko w ramach projektu „Podaj dalej 2 - Senior dla Kultury” realizowanego przez NASK i finansowanego przez Ministerstwo.
Numer projektu: MRPO /09 Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej Schemat C – Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu Małopolski.
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
„Witamy w Krakowie” Scenariusz multimedialny nr 9/I.
W ludzkim życiu smutne i refleksyjne chwile przenikają się z radosnymi i pełnymi szczęścia. Tak już jest, że czasem świeci słońce, a czasem pada deszcz.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Wielkanocna przygoda w 1a
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Wycieczka 2014 W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz koledzy z ZS w Wyszogrodzie uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków.
MALARSKA INTERPRETACJA TEKSTÓW
31 maja – Ogólnopolska akcja „Polska na rowery”
Śladami zabytków Starego Konina część 2

Wyjazd Zgromadzeni o 8.00 na miejscu zbiórki oczekiwaliśmy na rzecz najmniej przewidywalną – przybycie autokaru. Sprawny pojazd i sympatyczny kierowca pojawili się, zanim upadliśmy na duchu, wyjedliśmy zapasy i oklapliśmy w upale. Te atrakcje zostały przesunięte w programie na ciąg dalszy, który niechybnie nastąpił. Jednak nie uprzedzajmy wydarzeń... Podróż autostradą Tychy- Kraków przebiegła banalnie, bez zakłóceń – były tradycyjne korki, zwężenia i opóźnienie wpisane w każdą podróż tym królewskim traktem …

U stóp wieszcza na Rynku Krakowskim

A oto i wieszcz...

Bazylika Mariacka

W drodze z rynku do muzeum... Upał tężał, słońce zawieszone niemalże w zenicie utrudniało znalezienie cienia wzdłuż prostej marszruty. Dźwięki dochodzące z gardeł uczestników naszej długiej karawany przypominały odgłosy konania ludzi i wielbłądów na dalekiej Saharze. Jednak wytrwale (choć spóźnieni) dążyliśmy na umówione miejsce.

Biegniemy...

Zasłużony odpoczynek na miejscu

W muzeum czekały na nas warsztaty na temat kultury żydowskiej oraz zadania do wykonania podczas badania ekspozycji muzealnej.

Sympatyczna Pani przewodnik przybliżyła nam fakty dotyczące bogatej kultury Żydów. Dowiedzieliśmy się co to jest synagoga, bima, Tora, jak wygląda menora i symbol Izraela – Gwiazda Dawida.

Zadanie wykonane! Tak wypoczywaliśmy...

Zajęcia warsztatowe

Następnym punktem programu był piknik pod Smoczą Jamą, u podnóża Wzgórza Wawelskiego, ku któremu zmierzaliśmy bulwarem wzdłuż Wisły. Tu można było dać nura w stragany pamiątkowe, zjeść loda, zagryźć go półmetrową zapiekanką ;).

Zmęczeni mogli spocząć na murawie, sprawni mogli pograć w piłkę. Istoty o mocniejszych nerwach zdolne były zachwycać się ziejącym smoczyskiem.

I tak, pełni wrażeń, pożegnaliśmy piękny gród Kraka, obiecując sobie, że jeszcze nieraz tu wrócimy