Prezentacja na temat: "Wycieczka 2014 W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz koledzy z ZS w Wyszogrodzie uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków."— Zapis prezentacji:

1  „Tylko podróż jest prawdziwym życiem, jak i prawdziwe życie jest podróżą”

2 Wycieczka 2014 W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz koledzy z ZS w Wyszogrodzie uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków. Pierwszego dnia zwiedziliśmy jedyną w Europie działającą nieprzerwalnie od XIII wieku Kopalnię Soli Kamiennej. Wieczorem zakwaterowaliśmy naszą grupę w Pensjonacie „Tatry” w Małym Cichym. Drugiego dnia pobytu w Zakopanem odbyliśmy pieszą wędrówkę z przewodnikiem do Doliny Strążyńskiej oraz spacerowaliśmy po Krupówkach.Ostatniego dnia zwiedziliśmy Kraków na trasie Wzgórze Wawelskie-Droga Królewska-zabytkowe Kamienie-Planty-Rynek Główny-Sukiennice-Kościół Mariacki-Wieża Ratuszowa-Brama Floriańska. Wróciliśmy do Wyszogrodu bardzo zadowoleni, pełni wrażeń i miłych wspomnień oraz z nowymi siłami do pracy w nowym roku szkolnym.

3 Wieliczka

6 Zakopane

9 To jest ta słowiańska brać…

10 Teletubisie mówią pa pa.

11 Tak się robi selfie Wszędzie paparazzi…

12 Takie rzeczy tylko w Zakopanem 

13 Nie lubimy robić, wolimy się wozić…

16 fr Karolina! Nie jedz więcej tej grochówki! JP na 50%, bo lubię W11

17 Kraków

26 Finałowa trójka Tap Madl-zostań modelkom!

27 Ta wioska jest boska!

Pobierz ppt "Wycieczka 2014 W dniach 1-3 października 2014r młodzież naszej szkoły oraz koledzy z ZS w Wyszogrodzie uczestniczyli w wycieczce na trasie Wieliczka-Zakopane-Kraków."