Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
„Jak to z Makiem+ było” o wdrażaniu systemu w Bibliotece Publicznej w Swarzędzu Prowadzący: Bolesława Nawrocka.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
I ETAP Zakres Projektu: Budowa 4 Hospotów w centrum miasta Grodzisk Mazowiecki. Realizacja Projektu : 28 czerwiec 2008 – 30 wrzesień 2008.
BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ PRZY UL. KALINOWEJ I AZALIOWEJ W GDAŃSKU
Spotkanie Burmistrza Czechowic-Dziedzic z Przedsiębiorcami INWESTYCJE REALIZOWANE I PRZYGOTOWYWANE DO REALIZACJI GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE - PRZEDSIĘWZIĘCIA.
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Jak zmienił się lipnowski ratusz?. Kilka dat 22 października 2007 roku - Rada Miejska w Lipnie uchwaliła Lokalny Plan Rewitalizacji 22 czerwca 2010 roku.
G MINNA B IBLIOTEKA P UBLICZNA W D ALIKOWIE. Witamy w Gminnej Bibliotece Publicznej w Dalikowie Plac Powstańców Dalików
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
URZĄD MARSZAŁKOWSKI TORUŃ POŻYCZKA Z PORĘCZENIEM W PRAKTYCE NA PRZYKŁADZIE STOWARZYSZENIA PRZYJACIÓŁ GMINY LISEWO.
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ochota
Adam Fudali prezydent Rybnika
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Roczne Programy Współpracy Miasta Mławy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata: 2004,
Rok grupa dla niepracujących rodziców dzieci chorych/niepełnosprawnych; grupa dla osób mających trudności w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
XV-lecie Reaktywowania Gminy Marklowice 1995 – 2010 XX lat samorządu lokalnego w Polsce Pracę wykonali: Grzegorz Burszczyk Eryk Korzuch Mateusz Madeja.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Lokalny program rewitalizacji Gniewkowa na lata 2009 – sierpnia 2009 r.
Veturilo na Ochocie Warszawa, październik Plan ogólny Podstawą dla budowy systemu Warszawski Rower Publiczny Veturilo są następujące dokumenty:
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
sprawdź jakie to proste!!!
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Wgminie w gminie Walim Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Wgminie w gminie Walim Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
WOLNE powierzchnie biurowe WOLNE powierzchnie biurowe o łącznym metrażu 115,35 m² Park Przemysłowy Gminy Leżajsk.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy będą realizować projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Badanie ankietowe szacunku planowanych wydatków majątkowych gmin w latach Badanie ankietowe Szacunek planowanych wydatków majątkowych gmin wiejskich.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Wystawa Zielona Warszawa Warszawa jest Zielona! Szczyt klimatyczny odbywający się w Warszawie w dniach listopada 2013 był dobrą okazją by pokazać.
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
1 Dotacje na innowacjeInwestujemy w waszą przyszłość Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
DNI OTWARTE DLA CUDZOZIEMCÓW
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
strategia rozwoju gminy Nieporęt na lata
Ekonomia na Mickiewicza
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo Warszawa, 17.10.2012 r.

ZARZĄD DZIELNICY I DANE ADRESOWE Burmistrz Dzielnicy Bemowo Jarosław Dąbrowski 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70 tel. 22 53 37 500, fax 22 53 37 777 poniedziałek: 8:00-18:00, wtorek-piątek: 8:00-16:00 www.bemowo.waw.pl Warszawa, 17.10.2012 r.

Bemowo to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się warszawskich dzielnic. To tutaj powstają nowoczesne i funkcjonalne osiedla mieszkaniowe. Samorząd inwestuje w nowe szkoły, przedszkola i żłobki. Budowane są nowe drogi i parkingi, a mieszkańcy mogą korzystać z bezpłatnej sieci internetowej, uruchomionej przez Urząd Dzielnicy. Ponadto na terenie Bemowa została uruchomiona pierwsza w Warszawie sieć samoobsługowych wypożyczalni rowerów miejskich.   Jednak Bemowo to nie tylko osiedla, ale także wiele terenów rekreacyjnych, nowoczesnych kompleksów sportowych i parków. W bezpośrednim sąsiedztwie Dzielnicy znajduje się także Kampinoski Park Narodowy. Bemowo jest także doskonale skomunikowane z pozostałymi częściami miasta. Dzięki rozbudowanej sieci komunikacji miejskiej łatwo i szybko można dostać się do centrum stolicy. Za kilka lat do naszej Dzielnicy dojedzie także metro, które będzie zatrzymywać się na czterech bemowskich stacjach. Wszystko to sprawia, że nasze hasło, ale i dewiza, którą każdego dnia staramy się wcielać w życie, brzmi: Bemowo – tu żyje się lepiej! Warszawa, 17.10.2012 r.

WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW DLA DZIELNICY BEMOWO Warszawa, 17.10.2012 r.

WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW DLA DZIELNICY BEMOWO Bemowski Wydział Obsługi Mieszkańców to laureat dwóch poprzednich edycji konkursu na najlepszy warszawski WOM (lata 2009 i 2010). Warszawa, 17.10.2012 r.

WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW DLA DZIELNICY BEMOWO Pracownikami Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo są młode i ambitne osoby, mające fachową wiedzę w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odznaczające się wysoką kulturą osobistą oraz odpornością na stres. Warszawa, 17.10.2012 r.

WYDZIAŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW DLA DZIELNICY BEMOWO Bemowski Wydział Obsługi Mieszkańców to nowoczesne i przyjazne miejsce. Z myślą o komforcie i wygodzie naszych klientów przygotowaliśmy szereg udogodnień, wpływających w znaczny sposób na oszczędność czasu klientów oraz wygodę oczekiwania na załatwienie sprawy. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE PRZED: W grudniu 2011 roku, w celu poprawienia komfortu obsługi klienta oraz zlikwidowania barier pomiędzy urzędnikiem a klientem, zmieniliśmy aranżację środowiska pracy. Obecnie klienci obsługiwani są w komfortowych warunkach, mając zapewniony bezpośredni kontakt z pracownikiem WOM. PO: Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE Od kilku lat stawiamy także na interaktywność. Strona internetowa Urzędu Dzielnicy Bemowo (www.bemowo.waw.pl) daje możliwość rezerwacji numerków na konkretny termin, zadania pytania urzędnikowi poprzez aplikację „LiveChat” oraz sprawdzenia kolejek do danego okienka. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE W Ratuszu Dzielnicy Bemowo znajduje się – zmodernizowany w 2011 roku – nowoczesny kącik zabaw dla dzieci, dzięki któremu klienci odwiedzający Urząd z dziećmi mogą załatwić sprawę łatwiej i przyjemniej. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE Kolejnym udogodnieniem, wprowadzonym z myślą o rodzinach z małymi dziećmi, jest uruchomienie pomieszczenia sanitarnego ze stolikiem do przewijania niemowląt (tzw. przewijakiem). Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE W roku 2011 uruchomiony został kącik dla osób chcących skorzystać z Internetu. Każdy z naszych mieszkańców, w razie potrzeby, może przyjść do Urzędu Dzielnicy Bemowo, i bezpłatnie skorzystać z komputerów z dostępem do sieci. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE Dzięki współpracy z Urzędem Skarbowym Warszawa-Bemowo, klienci bemowskiego Ratusza mają możliwość skorzystania z tzw. „Skarbomatu”. Można w nim składać wszelkiego rodzaju deklaracje skarbowe, dzięki czemu klienci nie muszą udawać się do siedziby US przy ul. Białobrzeskiej (Ochota), by złożyć niezbędne dokumenty. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE W głównym holu Urzędu Dzielnicy Bemowo funkcjonuje tzw. Terenowy Punkt Paszportowy. Dzięki temu udogodnieniu mieszkańcy Bemowa nie muszą już udawać się do centrum Warszawy w celu wyrobienia paszportu. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE Ratusz Dzielnicy Bemowo jest całkowicie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Kilkunastu pracowników Urzędu Dzielnicy Bemowo zostało przeszkolonych w używaniu języka migowego w celu poprawienia komunikacji z osobami niesłyszącymi. Warszawa, 17.10.2012 r.

NOWOCZESNY WOM NA BEMOWIE W oczekiwaniu na załatwienie sprawy każdy klient Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo ma możliwość zapoznania się z reprodukcjami arcydzieł światowego malarstwa. Na II i III piętrze Urzędu Dzielnicy Bemowo znajduje się wystawa obrazów pochodzących z zasobów paryskiego Luwru i Muzeum d‘Orsay. Warszawa, 17.10.2012 r.

Tylko od stycznia do września bieżącego roku Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo obsłużył 85 058 mieszkańców naszej Dzielnicy. Warszawa, 17.10.2012 r.

Warszawa, 17.10.2012 r.