Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego."— Zapis prezentacji:

1 Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Lider Projektu: Ministerstwo Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. (22) 693 50 00, fax. (22) 693 40 46 Partnerzy Projektu: Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel. (22) 630 97 31, fax. (22) 630 96 01 Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. (61) 850 48 90, fax. (61) 852 63 76 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt UEPA Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego Jacek Czech – Zastępca Sekretarza Generalnego, Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa 31 października 2012

2 Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Lider Projektu: Ministerstwo Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. (22) 693 50 00, fax. (22) 693 40 46 Partnerzy Projektu: Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel. (22) 630 97 31, fax. (22) 630 96 01 Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. (61) 850 48 90, fax. (61) 852 63 76 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt UEPA Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka. Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na lata 2007-2013. Priorytet V. Działanie: 5.3 Wsparcie na rzecz Realizacji Strategii Lizbońskiej Okres realizacji: V 2009 – 31 XII 2013 Lider: Ministerstwo Gospodarki Partnerzy: Instytut Logistyki i Magazynowania Krajowa Izba Gospodarcza

3 Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Lider Projektu: Ministerstwo Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. (22) 693 50 00, fax. (22) 693 40 46 Partnerzy Projektu: Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel. (22) 630 97 31, fax. (22) 630 96 01 Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. (61) 850 48 90, fax. (61) 852 63 76 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Cel ogólny Projektu: Skrócenie czasu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej do jednego dnia Cele szczegółowe Projektu: Wdrożenie 570 procedur elektronicznych do końca 2013 r. Szkolenia dla 12 500 urzędników administracji publicznej i sądów do X 2013 r. Poinformowanie przedsiębiorców o nowych zasadach zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej Utworzenie i prowadzenie Portalu Elektronicznego Punku Kontaktowego Prowadzenie Centrum Pomocy, które zapewni pomoc i wsparcie dla pracowników administracji, sądów oraz przedsiębiorstw w zakresie procedur elektronicznych, CEIDG i PK

4 Program Szkoleń UEPA Ćwiczenia na środowiskach testowych: CEIDG PPK + Centrum Pomocy ePUAP + Profil Zaufany Procedury realizowane elektronicznie Podpis elektroniczny Dyrektywa usługowa i polskie ustawodawstwo

5 Szkolenia UEPA - uczestnicy Jednostki administracji i urzędy zajmujące się sprawami ewidencji działalności gospodarczej - czyli głównie: -Urzędy Gmin 2479, w szkoleniach wzięło udział 40% -Urzędy Miejskie -Starostwa Powiatowe Ponadto: - Urzędy skarbowe - GUS i ZUS - Sądy Wydające przedsiębiorcom: Zezwolenia Licencje Koncesje RDR

6 1 000 000 użytkowników miesięcznie 50 000 użytkowników dziennie Źródło: CEIDG/ InteliWISE.com Serwis internetowy CEIDG firma.gov.pl

7 Infolinia : do 500 interesantów dziennie Live chat: do1 500 interesantów dziennie Źródło: CEIDG/ InteliWISE.com CEIDG Komunikacja z użytkownikami firma.gov.pl

8 Źródło: CEIDG/ InteliWISE.com

9 Urzędnicy z gmin przesyłają do CEIDG nawet kilka tysięcy zapytań miesięcznie. Na większość z nich odpowiedzi znajdą podczas Szkoleń UEPA Zapytania do Infolinii CEIDG z gmin 18 IX – 17 X 2012 Łącznie – 1704 Najczęściej zadawane pytania w poszczególnych grupach tematycznych : Informacje podstawowe dot. działalności gospodarczej 422 Pomoc przy wypełnieniu wniosku 296 Informacje na temat portalu CEIDG 149 Rejestr Działalności Reglamentowanej 106

10 Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Lider Projektu: Ministerstwo Gospodarki, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, tel. (22) 693 50 00, fax. (22) 693 40 46 Partnerzy Projektu: Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel. (22) 630 97 31, fax. (22) 630 96 01 Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. (61) 850 48 90, fax. (61) 852 63 76 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dziękuję za uwagę ! Kontakt do Zespołu ds. Szkoleń UEPA Infolinia ( dni powszednie, 9-14 ) 22 630 97 38 mail: szkoleniauepa@eu-go.gov.plszkoleniauepa@eu-go.gov.pl www.eu-go.gov.pl


Pobierz ppt "Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google