SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Advertisements

Psycholog szkolny.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Jestem psychologiem i doradcą zawodowym. Zapraszam wszystkich, którzy chcą z kimś życzliwym porozmawiać o swoich problemach Jako psycholog Diagnozuję
PRAWA CZŁOWIEKA.
UWAGA !!! Zaangażowanie się w główny projekt nie wyklucza możliwości zrealizowania, w ramach tego samego projektu, jednego z trzech działań dodatkowych.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
KOMUNIKUJEMY SIĘ!.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
SCHEMAT BLOKOWY STRONY INTERNETOWEJ ZS 11 W LUBLINIE
Podstawy prawne funkcjonowania poradni
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Warto wiedzieć… Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Zebranie organizacyjne
Dlaczego warto zostać uczniem ZSI w Sokółce
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
1 1.
1 1.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
 Dla uczniów z orzeczeniem: o potrzebie indywidualnego obowiązkowego, rocznego przygotowania przedszkolnego indywidualnego nauczania  Dla uczniów z opinią.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Czy doradztwo zawodowe w edukacji może zdobyć swoją przedmiotową i podmiotową niezależność? dr Marian Piekarski Politechnika Krakowska Centrum Pedagogiki.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Przeciwdziałanie powszechności DOPALACZY i innych środków psychotropowych, jako priorytet dla szkół i placówek w roku szkolnym 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Zapis prezentacji:

SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU

WAŻNE DATY 17.06 GODZ. 1000-1120 GODZ. 1120 8.09 GODZ. 1730 GODZ. 1800 DZIEŃ ADAPTACJI GODZ. 1120 KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW UŻYWANYCH 8.09 GODZ. 1730 SZKOLENIE DLA CHĘTNYCH Z LIBRUSA GODZ. 1800 ZEBRANIE DLA RODZICÓW

Dziennik elektroniczny informacja o ocenach i nieobecnościach terminarz – informacja o sprawdzianach i kartkówkach poczta – możliwość korespondencji z nauczycielami i dyrekcją udział w planowaniu, ocenianiu pracy szkoły, wpływ na koncepcję pracy

Polityka bezpieczeństwa indywidualny kod dostępu dla ucznia i rodzica, każdy ma swój, kody wydawane są w sekretariacie rodzic widzi tylko oceny i nieobecności swojego dziecka Dziennik jest dobrowolny, opłata na rok kalendarzowy - 20 zł

Platforma e-learningowa Materiały dla uczniów – zadania domowe, materiały powtórzeniowe, ankiety, próbne kartkówki Scenariusze wybranych zajęć Uczniowie, którzy nie mają komputera w domu korzystają z niego po lekcjach w bibliotece Platforma jest darmowa

Podręczniki Kiermasz podręczników używanych 17.06 Lista podręczników na stronie internetowej Uwaga na zmiany: matematyka, religia, historia wydanie III Możliwość wypożyczenia podręcznika w bibliotece

Bezpieczeństwo w szkole Identyfikatory Monitoring Ankiety Natychmiastowy kontakt z wychowawcą, pedagogiem, dyrektorem Warsztaty profilaktyczne, spotkania z policją, specjalistami

Koła zainteresowań Lista w holu, informacja na zebraniach i stronie internetowej Zachęcamy do uczestnictwa

Rozwijamy talenty Informacja o konkursach Motywowanie poprzez: artykuły w prasie, ścianę talentów, Talenty... naukowe, organizacyjne, plastyczne, fotograficzne...

Wsparcie dla uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych Pogotowie edukacyjne Dodatkowe zajęcia po lekcjach Współpraca z Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną

Oczekujemy... Informacji – przekazywania opinii/orzeczeń PPP (wychowawca, pedagog, sekretariat) Kontaktu Udziału w zebraniach, konsultacjach Wypełniania ankiet, odpowiedzi na listy np. odnośnie koncepcji pracy Pracy w Radzie Rodziców dla osób, które chcą zrobić coś dla innych Uczestnictwa w koncertach, festynach, życiu szkoły