Internetowy trening menedżerski z zastosowaniem symulacyjnej gry biznesowej TREND www.trening-menedzerski.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Fundacja Fundusz Współpracy
Advertisements

Ryzyko walutowe Rynek walutowy
Finanse przedsiębiorstwa (3)
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Budżetowanie kapitałów
Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Poznawanie metody projektu
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
wykonanie budżet wykonanie budżet Wskaźnik obrotu kapitału ROA Wynik operacyjny Majątek całkowity x Wynik operacyjny Majątek całkowity Sprzedaż.
Wpływ systemu rachunku kosztów na wynik finansowy
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Zarządzanie projektami
dr inż. Arkadiusz Borowiec Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
rachunkowość zajęcia nr 3
Organizacja i zarządzanie firmą
NOWY SYMULATOR! Rozbudowany zakres decyzyjny ! The Worlds Largest Strategy and Management Competition.
ABC e-learningu.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
Gra symulacyjna GraD.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Sprawozdania finansowe Analiza wskaźnikowa
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Tomasz Bogdan – Prezes Zarządu Certus Partnerzy Sp. z o.o.
Microsoft Solution Framework
Finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Zarządzanie majątkiem obrotowym i jego finansowanie
Planowanie przepływów materiałów
Analiza ekonomiczno – finansowa Zajęcia 1 – Wprowadzenie.
COMSTRAT Symulacyjna Gra Decyzyjna
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Istota i zadania rachunkowości zarządczej
Europa 2020 o … doradztwie zawodowym
Urząd Miasta Zduńska Wola Biuro Obsługi Inwestorów
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Wykład 1 Dr Agnieszka Tubis.
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Dorota Kuchta Rachunkowość Dorota Kuchta
Ocena projektów inwestycyjnych
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
ANALIZA SPRAWOZDANIA (RACHUNKU) PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Ewaluator Podsumowanie. 2 Ewaluator  Prezentacja projektów - wymiana informacji o projektach uczestników  Przypomnienie schematu – EWA / WKB / BP 
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie regionalnego sektora usług komunalnych Zenon.
BIZNES PLAN część II © Aleksander Kusak X.2015.
Zarządzanie projektami (Project management) planowanie, organizacja, monitorowanie i kierowanie wszystkimi aspektami projektu motywowanie jego wszystkich.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
Dodatkowy przykład przedsięwzięcia biznesowego Produkcja 1
Prezentacja biznesplanu
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zgłoszenie do konkursu
MARKETING INTERNETOWY
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zapis prezentacji:

Internetowy trening menedżerski z zastosowaniem symulacyjnej gry biznesowej TREND www.trening-menedzerski.pl

O PROJEKCIE „Internetowy trening menedżerski z zastosowaniem symulacyjnej gry biznesowej udostępniany w formie e-usługi” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1 wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej Data rozpoczęcia projektu 01.01.2011 Data zakończenia Projektu 30.06.2012 www.trening-menedzerski.pl

METODY PRZYSWAJANIA WIEDZY Piramida zapamiętywania Dale’a „Usłyszałem i zapomniałem, zobaczyłem i zapamiętałem, zrobiłem i zrozumiałem”. Ta sentencja przypisywana Konfucjuszowi, w najlepszy sposób oddaje jak ważne w procesie przyswajania wiedzy jest doświadczenie i eksperyment. Zapamiętujemy na dłużej tylko 10% tego co słuchamy, 30% tego co widzimy, 70% tego co mówimy i zapisujemy i aż do 90% tego co mówimy i robimy (jesteśmy czynnie zaangażowani) 5% Wykład 10% Czytanie 20% Przekaz audio-wizualny 30% Demonstracja 50% Dyskusja w grupie 75% Doświadczenie 90% Uczenie innych, natychmiastowe wykorzystanie nauki www.trening-menedzerski.pl

METODY PRZYSWAJANIA WIEDZY - EDUTAIMENT Połączenie elementów rozrywki i nauki w procesie edukacji nazywamy Edutainmentem (od połączenia słów education i entertainmet). Coraz częściej edutainment wykorzystuje nowoczesne technologie komputerowe (gry komputerowe), które z powodzeniem wykorzystywane są w różnorodnych formach edukacji. Najlepszą ilustracją wykorzystania atrakcyjnych technik edutaimentu w edukacji i biznesie są symulacyjne gry biznesowe. Można powiedzieć, że symulacja biznesowa jest swoistym eksperymentem, który pełni funkcję poznawczą w procesie przyswajania wiedzy Poprzez interesującą formę przekazywania wiedzy uczestnicy są z dużą łatwością wciągani w tryb nauczania nieformalnego, ich edukacja przebiega w sposób niemal niezauważony. Efekty nauki są o wiele trwalsze a sam proces uczenia przebiega w znacznie szybszym tempie. www.trening-menedzerski.pl

DEFINICJE Symulacyjna gra biznesowa - realistyczny model funkcjonowania przedsiębiorstwa produkcyjnego, w którym uczestnicy gry podejmując decyzje menedżerskie, zapoznają się z istotą funkcjonowania przedsiębiorstwa i sposobami zarządzania nim. Rozgrywka - pojedyncza realizacja gry, obejmująca „i” zespołów oraz „k” kroków decyzyjnych. W grze TREND przewidziano trzy wersje rozgrywki, które różnią się od siebie funkcjami dostępnymi dla gracza. www.trening-menedzerski.pl

SYMULACJE W TRENINGU MENEDŻERSKIM Zalety treningu menedżerskiego opartego na symulacyjnych grach biznesowych: Uczy uczestników treningu intuicji biznesowej Daje możliwość wykorzystania w praktyce swojej wiedzy i umiejętności Trening oparty na symulacji daje wiedzę opartą bardziej na zrozumieniu wzajemnych zależności i zjawisk ekonomicznych i biznesowych niż na znajomości definicji. Pomaga i intensyfikuje podnoszenie kwalifikacji i zdolności menedżerskich ponieważ uczestnik treningu ma możliwość wiernego przeżycia eksperymentu biznesowego Uczestnicy treningu eksperymentują i podejmują odważne decyzje biznesowe śledząc jakie niosą za sobą konsekwencje, nie ponosząc jednocześnie rzeczywistego ryzyka finansowego Wyrabia umiejętność współpracy w grupie oraz zdolności interpersonalne W doskonały sposób wyrabia inteligencję emocjonalną, www.trening-menedzerski.pl

GENEZA SCENARIUSZA GRY TREND Symulacyjna gra decyzyjna TEES Symulacja biznesowa TREND została zaprojektowana na bazie doświadczeń z symulacyjną grą TEES, która powstała w 1994 roku a autorami jej scenariusza byli Jerzy T. Skrzypek oraz Mariusz Szubara. Gra była wielokrotnie unowocześniana poprzez jej dostosowywanie do rozwijających się technologii internetowych, które umożliwiały wykorzystanie symulacji jako narzędzia wspierania procesu dydaktycznego metodami e-learningu Nowa wersja gry pod nazwą TEES 6 powstała w 2003 roku Symulacja wykorzystywana na zajęciach dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, podczas treningów, szkoleń menadżerskich oraz studiów MBA. Stanowi także element konkursów popularyzujących wiedzę ekonomiczną wśród młodzieży licealnej. Symulacyjna gra TREND Autor scenariusza Jerzy T. Skrzypek Współpraca od początku trwania projektu – wykorzystanie wiedzy i dotychczasowych doświadczeń. www.trening-menedzerski.pl

ROZWIĄZANIE PORTALOWE Aplikacja ma budowę portalową i obejmuje: - Stronę www e-usługi - webowy interfejs użytkownika Portal będzie umożliwiał odbiorcom e-sługi realizację wybranej wersji gry symulacyjnej, otrzymanie wyników podsumowujących osiągnięte rezultaty oraz automatycznie generowaną ocenę uczestnika pod kątem trafności podejmowanych decyzji. W aplikacji wykorzystywane są następujące technologie - ASP.NET - MS SQL - Microsoft Silverlight PANEL ADMINISTRATORA PANEL ARBITRA PANEL GRACZA Aplikacja jest dostępna drogą internetową. Nie jest konieczne instalowanie jakiekolwiek oprogramowania. Symulacja jest dostępna z każdego komputera, który ma połączenie z internetem. Aplikacja pozwala pracować członkom zespołu całkowicie wirtualnie. Do komunikacji w ramach zespołu służy chat www.trening-menedzerski.pl

ZALETY OFEROWANEGO ROZWIĄZANIA Bezpłatna wersja demonstracyjna Wiele scenariuszy do wyboru Trening symuluje wszystkie istotne obszary działania przedsiębiorstwa Rozbudowany moduł wspomagania decyzji Zastosowana metodologia obliczeń finansowych zgodna z zasadami rachunkowości, które obowiązują polskie przedsiębiorstwa Narzędzie integrujące pracowników, budujące ducha pracy zespołowej Lepsze przyswajanie wiedzy przekazanej podczas tradycyjnego szkolenia - ponieważ jest ona wykorzystywana podczas treningu www.trening-menedzerski.pl

KORZYŚCI DLA FIRMY Rozwiązanie znacznie tańsze od porównywalnych realizowanych w tradycyjnej formie Łatwe w dostosowaniu do potrzeb, charakteru firmy lub branży. Dzięki bardzo szerokim możliwościom parametryzacji rozgrywki dają sposobność oferowania dedykowanych rozwiązań dla specyficznych wymagań. Idealne dla organizacji wielodziałowych – szkolenia na odległość Wykorzystanie przez działy kadr i szkoleń Do oceny pracowników, wyznaczania ścieżek kariery Narzędzie użyteczne przy prowadzeniu rekrutacji pracowników Instrument podsumowujący inne szkolenia lub cykle szkoleń Pracownicy zdobywają wiedzę o funkcjonowaniu całego przedsiębiorstwa www.trening-menedzerski.pl

GRUPY ODBIORCÓW Trening Menedżerski jest kierowany do wszystkich osób, które chcą zdobywać wiedzę i doskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania firmą a w szczególności dla: Pracowników przedsiębiorstw Menedżerów Kierowników działów szefów projektów Specjalistów Osób prowadzących działalność gospodarczą, właścicieli firm Osób, które chcą rozszerzyć swoją wiedzę z zakresu finansów Studentów Studentów studiów podyplomowych i MBA www.trening-menedzerski.pl

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI Role w grze Administrator Arbiter Gracz Wersje rozgrywek Pojedynczy zespół (1-5 osób) bez obecności arbitra – Przeciwnikiem zespołu jest program komputerowy, który reprezentuje resztę świata. Dostępne rozgrywki o różnych parametrach. Od 2 do 20 zespołów bez obecności arbitra . Zespoły konkurują między sobą oraz resztą świata, która reprezentowana jest przez silnik aplikacji. Przygotowane warianty rozgrywek z różnymi parametrami określanymi przez Arbitra. Od 2 do 20 zespołów z aktywną obecnością Arbitra, który będzie: Ustalał zmienne parametry rozgrywki Czuwał nad przebiegiem rozgrywki Przeprowadzał podsumowanie rozgrywki Dokonywał oceny wyników zespołów oraz podejmowanych przez graczy decyzji, którym przypisano poszczególne role w zespole www.trening-menedzerski.pl

ROLE W GRZE Administrator Arbiter Gracz www.trening-menedzerski.pl Podstawowe zadania Administratora: Organizacja sposobu rejestracji i logowania uczestników Przygotowanie regulaminu rozgrywki Wdrożenie modułu rozliczeń finansowych Dodawanie i edytowanie elementów występujących w grze: Gracze Zespoły Rozgrywki Szablony rozgrywek Szablony decyzji zespołów Arbiter Ustala podstawowe paramenty rozgrywki: Zakres decyzji gracza Parametry początkowe przedsiębiorstwa Aktywa trwałe i obrotowe Koszty Parametry poszczególnych rynków Sprzedaży Finansowy Organizację przedsiębiorstwa Kryteria oceny oraz wartości wskaźników Informacje do biuletynów Gracz Gracz - uczestnik gry, po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu do rozgrywki podejmuje decyzje na kolejne okresy gry. Gracz może obejmować następujące role w zespole: Prezes (uprawniony do wprowadzania ostatecznie uzgodnionych w zespole decyzji) Dyrektor ds. marketingu Dyrektor Techniczny Dyrektor finansowy Dyrektor ds. personalnych www.trening-menedzerski.pl

ORGANIZACJA SYMULACJI Rejestracja Zapoznanie się warunkami początkowymi Ustalenie planu działania Podejmowanie decyzji w kolejnych okresach Posumowanie rozgrywki i ocena zespołów Rejestracja i logowanie uczestników W rozgrywce może uczestniczyć do 20 zespołów, które konkurują między sobą na jednym, dwóch lub trzech rynkach. Na odpowiednie rynki przedsiębiorstwa mogą produkować produkty (Standard, Extra, Advanced), które mogą być sprzedawane tylko na jednym , odpowiadającym mu nazwą rynku. Każdy zespół reprezentowany jest przez zarząd, który może liczyć do od 1 do 5 osób Nie ma ograniczeń co do ilości okresów w których będzie przebiegała symulacja. Jeden okres w rozgrywce może reprezentować jeden miesiąc lub jeden kwartał Wszystkie zespoły startują z tego samego punku startowego (krok k=0) określonego przez poziom kapitału własnego i rzeczowych aktywów trwałych. Rozgrywka rozpoczyna się od kroku k=1 Zespoły otrzymują informacje o rynku oraz o własnych przedsiębiorstwach w zakładce „Informacje początkowe” www.trening-menedzerski.pl

ORGANIZACJA SYMULACJI – cd. Po otrzymaniu informacji początkowych zespoły przygotowują plan działania, który w zależności od wyboru może przybrać formę: biznesplanu, studium wykonalności memorandum informacyjnego Podejmowanie decyzji biznesowych w kolejnych okresach w cyklu: planowanie wspomagane systemem SWD, podjęcie decyzji na okres, analiza wyników, korekty Należy pamiętać aby zapisać decyzje przed końcem okresu. Zespołom, które nie podejmą decyzji przed końcem okresu zostaną przypisane decyzje z ostatniego okresu Realizacja kolejnych kroków wspomagane jest pracą grupową (wymiana informacji między członkami zespołu przy pomocy chatu) Dla każdego gracza dostępny jest rozbudowany moduł pomocy Prezentacja osiągniętych wyników przez poszczególne zespoły Ocena podejmowanych decyzji wraz z oceną końcową www.trening-menedzerski.pl

POMOC www.trening-menedzerski.pl

? PODEJMOWANIE DECYZJI Schemat przygotowania decyzji przez gracza Planowanie SWD Podjęcie decyzji na okres k Analiza wyników na okres k Korekty K=k+1 ? www.trening-menedzerski.pl

KRYTERIA SUKCESU Głównym celem poszczególnych zespołów jest maksymalizacja wartości przedsiębiorstwa. Ustalono następujące metody wyceny przedsiębiorstw, które mogą być wybierane przez arbitra podczas początkowej parametryzacji rozgrywki: Majątkowe, czyli oparte o wycenę wartości majątku przedsiębiorstwa Aktywów netto Aktywów netto zweryfikowana Wartości likwidacyjnej – formuła Wilcoxa (pozwala ocenić wartość przedsiębiorstwa w momencie jej likwidacji) Dochodowe, oparte o prognozę dochodów generowanych przez przedsiębiorstwo Mieszane, które uwzględniają zarówno wartość majątku jak i dochody generowane przez przedsiębiorstwo Jako podstawową metodę wyceny przedsiębiorstwa w symulacji będzie przyjmowana wartość likwidacyjna przedsiębiorstwa wg. Formuły Wilcoxa Ostateczna ocena poszczególnych graczy będzie się składała z sumy poszczególnych kryteriów, którym przyporządkowane będą odpowiednie wagi www.trening-menedzerski.pl

SYSTEM WSPOMAGANIA DECYZJI Gracz decydując się na zakup zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem otrzymuje dostęp do systemu wspomagania decyzji (SWD) Dwa tryby wprowadzania decyzji Obszar podejmowania decyzji System wspomagania decyzji (SWD) Gracz określa prognozowany udział w rynku zgodnie z opracowaną strategią przedsiębiorstwa SWD łączy funkcję prognostyczną z analityczną Daje możliwość sprawdzenia poprawności przygotowanej strategii na podstawie przeglądu danych historycznych przy założeniu poziomu udziału w rynku zarządzanego przedsiębiorstwa Możliwość wielokrotnego korzystania z SWD aż do osiągnięcia satysfakcjonującej prognozy wyniku przedsiębiorstwa www.trening-menedzerski.pl

SWD – PROGNOZOWANIE UDZIAŁU W RYNKU www.trening-menedzerski.pl

DECYZJE ORGANIZACYJNE Wybór struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa Decyzje w zakresie grupowania stanowisk Określenie priorytetów w zakresie procesu wdrażania zmian organizacyjnych Zakup zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem Wdrożenie norm ISO Nabycie lub sprzedaż nieruchomości www.trening-menedzerski.pl

SWD – DECYZJE ORGANIZACYJNE www.trening-menedzerski.pl

DECYZJE – PRODUKCJA I LOGISTYKA Zakup linii produkcyjnych Użyczenie linii produkcyjnych Wielkość produkcji Wynagrodzenie kwartalne pracowników produkcyjnych Poziom jakości produktów Zamówienie materiałów do produkcji Rodzaj kanału dystrybucji www.trening-menedzerski.pl

SWD – DECYZJE PRODUKCJA I LOGISTYKA www.trening-menedzerski.pl

DECYZJE – SPRZEDAŻ I MARKETING Marka produktu Wydatki na badania rozwojowe Wydatki na promocję produktu Cena sprzedaży www.trening-menedzerski.pl

SWD – DECYZJE SPRZEDAŻ I MARKETING www.trening-menedzerski.pl

Zaciągnięcie kredytu Zarządzanie lokatami DECYZJE – FINANSE Zaciągnięcie kredytu Krótkoterminowego Długoterminowego Zarządzanie lokatami Krótkoterminowymi Długoterminowymi Sprzedaż udziałów przedsiębiorstwa Wypłata dywidendy www.trening-menedzerski.pl

SWD – DECYZJE FINANSOWE www.trening-menedzerski.pl

DECYZJE – BADANIA RYNKOWE Gracze mogą decydować o zakupie następujących informacji o konkurencyjnych przedsiębiorstwach: Zdolność produkcyjna Poziom jakości produktu Poziom wydatków na promocję Poziom innowacyjności produktów Marka produktów Kanał dystrybucji Stan środków pieniężnych na koniec okresu Wielkość sprzedaży wg produktów Cena sprzedaży www.trening-menedzerski.pl

DECYZJE - BADANIA RYNKOWE www.trening-menedzerski.pl

Wyniki rozgrywki będą analizowane na 5 poziomach Podstawowe sprawozdania finansowe Zestaw podstawowych analiz Syntetyczna analiza wskaźnikowa Wartość przedsiębiorstwa Sprawdzenie poprawności danych finansowych www.trening-menedzerski.pl

WYNIKI – PRZEGLĄD DECYZJI www.trening-menedzerski.pl

ANALIZA WYNIKÓW Po każdej rundzie rozgrywki, system będzie generował zestaw raportów pokazujący wyniki zespołu, zestaw analiz finansowych oraz będzie pokazywał sytuacje rynkową na poszczególnych rynkach (prezentowany w biuletynach dostępnych dla wszystkich zespołów): Przegląd decyzji Raporty operacyjne Raporty sprzedażowo finansowe Wyniki sprzedaży przedsiębiorstwa Udziały w rynku Zysk netto Poziom zadłużenia Sprawozdania finansowe Bilans aktywa Bilans pasywa Rachunek zysków i strat Rachunek przepływów pieniężnych Analizy www.trening-menedzerski.pl

INFORMACJE - BIULETYN www.trening-menedzerski.pl

Zestaw analiz finansowych ANALIZY FINANSOWE Zestaw analiz finansowych Analiza płynności Stan środków pieniężnych Kapitał Obrotowy Wskaźniki Płynności Analiza rentowności Wskaźnik rentowności Masa zysku Analiza sprawności działania Cykl rotacji należności Cykl rotacji zapasów Cykl rotacji zobowiązań Analiza zadłużenia Analiza majątku i źródeł finansowania www.trening-menedzerski.pl

WYNIKI – RAPORTY SPRZEDAŻY www.trening-menedzerski.pl

WYNIKI – SPRAWOZDANIA FINANSOWE Bilans aktywa Bilans pasywa Rachunek zysków i strat Rachunek przepływów pieniężnych www.trening-menedzerski.pl

Wskaźnik płynności finansowej Wskaźnik rentowności ANALIZA WSKAŹNIKOWA Wskaźnik płynności finansowej Wskaźnik rentowności Wskaźnik sprawności działania Wskaźnik zadłużenia Wskaźnik DuPonta www.trening-menedzerski.pl

WYNIKI - ANALIZY www.trening-menedzerski.pl

RAPORT KOŃCOWY Raport końcowy jest zbiorczym zestawieniem decyzji podejmowanych przez zespoły oraz osiągniętych przez nie rezultatów, zbudowany w oparciu o szablon oceny końcowej, który zawiera: Identyfikację zespołów i członków zespołów Ocenę czy podjęto wszystkie obowiązkowe decyzje Zestaw tabel i wykresów przedstawiających podjęte decyzje i odpowiadające im wyniki Ocenę poszczególnych ról w zespole, które przypisane są poszczególnym graczom składającą się z: Komentarza ogólnego Komentarza odnoszącego się do wskaźników przypisanych poszczególnym rolom w grze www.trening-menedzerski.pl

INFORMACJE RANKING www.trening-menedzerski.pl

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do korzystania z symulacyjnej gry biznesowej TREND www.trening-menedzerski.pl