Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Advertisements

Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekty edukacyjne w szkole
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
METODA PROJEKTU Opracowanie: Marta Madura.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
Aktywna edukacja.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
Fotografia naszym życiem
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Metody …czyli jak ewaluować, by nie zanudzić?
Metodyka nauczania informatyki
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Komputer w pracy ucznia na lekcjach sztuki..
Droga poszukiwań informacji na dany temat oprac. M. Tofil Napisanie referatu, przygotowanie maturalnej prezentacji, wymaga zgromadzenia odpowiedniej ilości.
Na wysokościach myślenia jest sfera,
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Biblioterapia a profilaktyka uzależnień
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych Przygotowanie do lekcji Zadawanie prac domowych wymagających użycia Internetu Prowadzenie lekcji.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Wielkopolska Konferencja dla Nauczycieli pt.: Akcja KŁADKA
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Co to jest spacer edukacyjny?
 Zaangażowanie całej szkoły do pracy nad kodeksem.  Przygotowanie uczniów do debat.  Zbieranie materiałów.  Utworzenie skrzynki mailowej do kontaktów.
STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli INFORMATYKA DLA WSZYSTKICH Konferencja OTWARCIA ROKU SZKOLEGO 2015/2016 dla NAUCZYCYCIELI INFORMATYKI Wrocław.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
Projekt „Dziecko – mały uczeń w świecie współczesnym”
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Praca metodą projektu edukacyjnego
Programowanie dla każdego
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Komunikacja Interpersonalna
Propozycje dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
ZAŁOŻENIA PROGRAMU.
Zapis prezentacji:

Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 2 Organizatorzy Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Warszawa THE A. OFRI INTERNATIONL TRAINING CENTER JERUSALEM

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 3

Oprac. - M. Rostkowska 4 Prowadzące: Ruth Wolfowich Drorit Wagner

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 5 Uczestnicy kursu 25 nauczycieli z różnych szkół i ośrodków doskonalących nauczycieli w Polsce

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 6 Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki I etap zapytać co uczniowie wiedzą na dany temat. Pytania otwarte. czego chcemy dowiedzieć się na ten temat określić sensowne podtematy w trakcie określić nowe pomysły

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 7 W grupach następuje dyskusja jakie zagadnienia pasują do jakich przedmiotów. Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki I etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 8 Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap zbieranie informacji. Nauczyć jak zbierać informacje. Czego szukamy? Artykułów danych statystycznych książek encyklopedii stron www

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 9 Uczeń powinien wyrobić sobie opinię na dany temat - MOJA OPINIA - uczniowie pracują w grupach, nauczyciel prowadzi ćwiczenia, aby dzieci wypowiedziały się na ten temat Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 10 Uczniowie zbierają materiały Uczestnicy kursu odwiedzili następujące miejsca: mediotekę w CODN w Warszawie redakcję Super Expresu biblioteki Centrum Leczenia Odwykowego Polskie Radio Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 11 Przedstawienie zebranych informacji Każda grupa pokazuje innym co znalazła i następuje podjęcie decyzji, jakim narzędziem komputerowym należy daną informację przetworzyć. Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 12 Praca z zebranymi informacjami Przetwarzanie materiałów za pomocą różnych narzędzi informatycznych Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 13 Promocja własnej pracy - przedstawienie jej innym w formie: opracowania naukowego, wygłoszenia referatu, stworzenia dzieła artystycznego: sztuki, obrazu, plakatu itp. Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 14 zebranie informacji, opinii na temat pracy i nastawienia uczniów do problemu po wykonaniu projektu poprzez: pytania wprost, ankietę, kwestionariusz itp. Propozycja realizacji projektu edukacyjnego pn. Narkotyki II etap

Oprac. - M. Rostkowska 15Podsumowanie Zbieranie materiałów Przetwarzaniemateriałów Promocja i przedstawienie własnej pracy Zbieranie opinii

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 16 Podsumowanie Struktura pracy ucznia 1) Spis treści - zrobiony na końcu pracy, 2) Wprowadzenie do pracy, 3) Przedstawienie problemu przy użyciu zebranych materiałów, 4) Przetwarzanie materiałów za pomocą różnych narzędzi informatycznych (baza, arkusz, wykresy, rysunki),

Oprac. - M. Rostkowska OEiiZK 17 Podsumowanie Struktura pracy ucznia 5) Ankieta, 6) Promocja, 7) Podsumowanie, co uczeń zrobił, jakie ma osiągnięcia, 8) Bibliografia.

Oprac. - M. Rostkowska 18 KONIEC THE END