„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

KOGO NIE MA W MEDIACH TEGO NIE MA WCALE.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Narodziłem się... Na rozstaju dróg... Sam....
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
AUTOPREZENTACJA.
Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
2011 Konkurs Nowoczesny HR Warszawa, 28 marca 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Foresight – Wróżenie z fusów czy kształtowanie.
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
Zatrudnienie Fair Play Promocja kultury przedsiębiorczości i etyki rynku pracy.
1 Konferencja: Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego (gminach i powiatach) Projekt współfinansowany.
Paradoks partycypacji wyborczej
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
I Ogólnopolski Zjazd Uniwersytetów Trzeciego Wieku Ogólnopolskie Porozumienie UTW Działania UTW na rzecz budowania autorytetu w środowisku – czy i jaka.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Na wstępie… Na wstępie… Na
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
Profesjonalizacja branży eventowej
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
SZLACHETNA PACZKA to ogólnopolska akcja świątecznej pomocy – realizowana od 2001 roku przez Stowarzyszenie WIOSNA. Głównym jej założeniem jest idea.
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Kursy i szkolenia bez wychodzenia z domu
Wolontariat dla każdego
My wiemy,… …że lód to poważna sprawa.. Prezentuje: Sztuka lodu.
Kierunki promocji ZHP Adam Piwek Do kogo - jaki przekaz?
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
ETYKA ŻYCIA SPOŁECZNEGO
7 Drużyna Harcerska „Dragon”
Dla uczniów bardzo ważna jest otwarta komunikacja z wychowawcami, nauczycielami i dyrektorami. Stworzenie atmosfery sprzyjającej otwartej komunikacji może.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
W ósmą rocznicę ! Pamiętamy…… "Miłość mi wszystko wyjaśniła, Miłość wszystko rozwiązała - dlatego uwielbiam tę Miłość, gdziekolwiek by przebywała."
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Pociąg do muzyki Warsztaty muzyczne dla dzieci i rodziców.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Dlaczego warto czytać dzieciom?
Nauczyciele bibliotekarze 1. Jak często korzystają Państwo z różnych usług biblioteki pedagogicznej?
Zintegrowana komunikacja marketingowa
STYLIZACJA I WIZAŻ.
Praca autorstwa Wiktora Świrskiego i Juliana Bienia z kl. 2A
Komputerowa optymalizacja obszaru logistyki
Bierzemy udział w Programie edukacyjnym „Mamo, Tato, wolę wodę!” Jego celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie oraz wspieranie rodziców w.
Public Relations – odpowiedzialność każdego pracownika Urzędu 23 października 2014 Warszawa prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski.
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
POWITANIE POŻEGNANIE WAŻNE ZWROTY
Symulacje w arkuszu kalkulacyjnym Excel1 1 czerwca 2004 PRYWATNE POGOTOWIE w WARSZAWIE Małgorzata Nosko Wojciech Wosik.
Praca w zespole.
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Marzenie o edukacyjnej wspólnocie Dr Stanisław Kowal Kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu Pedagogicznego 28 listopada 2015.
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Ucz swoje dzieci, że niczego poza sobą nie potrzebują do szczęścia – ani osoby ani miejsca czy rzeczy – i prawdziwe szczęście odnajduje się wewnątrz siebie.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA
ZKM przypomnienie.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
BLIŻEJ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
Dwie głowy | materiał pomocniczy
Zapis prezentacji:

„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku” POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Rola i znaczenie PR we współczesnym świecie POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

KIM JESTEM? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

BOHDAN LECH PAWŁOWICZ POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

TO JA POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

TO TEŻ JA POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

… i pozostałem normalny. No, w miarę normalny. POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r. GENERAL POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Ale małe jest piękne… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Na ogół nękam studentow…

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

TYLE O MNIE POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

WIECIE PAŃSTWO, KIM JESTEM… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

JAKI JA JESTEM?  JAKI JESTEM NAPRAWDĘ? JAKIM CHCIAŁBYM BYĆ? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

JAKIM CHCIAŁBYM, BY MNIE WIDZIANO? JAKI JA JESTEM?  JAKIM MNIE WIDZĄ? JAKIM CHCIAŁBYM, BY MNIE WIDZIANO? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Wizerunek, reputacja… POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

A MÓJ WIZERUNEK TO NIEKONIECZNIE TO SAMO JA TO JA… A MÓJ WIZERUNEK TO NIEKONIECZNIE TO SAMO POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Skąd się biorą te różnice ? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

„Wie pan… no my mniej więcej wiemy jak jest…” POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Znaczenie strategii komunikacji POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Jak ja budować? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Właściwie prosto: wystarczy znać start, metę i wymyśleć najlepszą trasę Tu dochodzą do głosu narzędzia pomocne w budowaniu: SWOT y, USP, touch points’y, , itd.. POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Jakie z tego płyną korzyści? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

1. Zarządzamy wizerunkiem 2. Porządkujemy organizację POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

3. Wyzwalamy impuls do zmian 4. Świadomie zarządzamy relacjami POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Czy zatem manipulujemy? POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

PR a etyka POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Etyczny pragmatyzm Motoroli – Paul Galvin POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Warto pamietać… „Potrzeba nieraz 20 lat, by zbudować właściwą reputację… … ale wystarczy 5 minut, by ją doszczętnie zniszczyć” POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.

Dziękuję Państwu za uwagę. b.pawlowicz@pawlowicz.eu POLSKIE BIBLIOTEKI PUBLICZNE: PROMOCJA!, Warszawa 28 czerwca 2011 r.